Klepanie zaworów na zimnym silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 25, 2009 21:23

bongo pisze:Wcale nie,bo w pierwszym poście wysuwasz teorie że winny jest olej,gęsty czy rzadki nieważne,czyż nie?Więc jeśli doszukuję sie błędów,to jedynie w Twoim rozumowaniu.
Dobra,spoko :okej:
Tak czy siak,zdarzają się tacy,którzy leją w silnik co popadnie,nawet jakiś szajs z Lidla,który oprócz tego,że ma fotkę samochodu na etykiecie,niczym nie przypomina oleju samochodowego,a później zdziwieni,że silnik tłucze się jak sieczkarnia,ale to już tylko przykład.
bongo pisze:A może to wcale nie popychacze stukają tylko pompa narzeka na zły kąt wtrysku...Dla laika dzwięk może być podobny...
I tu możesz mieć rację.
W moim niedawno tak cykało,bądź stukało i byłem przekonany,że to szklanki.Jak się później okazało,owe cykanie pochodziło z pompy wtryskowej.Świadkiem był kolega arwam.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw cze 25, 2009 21:47

to ja juz sam nie wiem co robic a co sie stanie jak bede tak jeździł?
jak będziesz jeździł z klepiącymi to sie wyklepią gniazda popychaczy
Michaś_1977 pisze:bongo napisał/a:
A może to wcale nie popychacze stukają tylko pompa narzeka na zły kąt wtrysku...Dla laika dzwięk może być podobny...


I tu możesz mieć rację.
W moim niedawno tak cykało,bądź stukało i byłem przekonany,że to szklanki.Jak się później okazało,owe cykanie pochodziło z pompy wtryskowej.Świadkiem był kolega arwam.

tak było i sam się zastanawiałem czy aby nie na pewno nic w silniku nie tłukło.

w tym miejscu obydwaj macie rację ale kolega pisał że po nagrzaniu silnik cichnie.
może być za bardzo wyprzedzony kąt wtrysku i ta usterka może być połączona z lejącymi wtryskiwaczami.
ale olej i tak bym na syntetyczny zmienił.

Polecam MOBIL 1 5W50

ja z nim jeszcze nie miałem żadnej nie miłej przygody, nie ma wzmocnionych właściwości myjących więc można śmiało lać do silnika i nie ma prawa się nic stać.
gorzej jakbyć Shella nalał to wycieki z każdej możliwej dziury gwarantowane by były bo tamte oleje mają znaczącą wzmożone właściwości myjące.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości