bardzo dziwny problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt cze 26, 2009 02:06

bradley pisze:szlag trafil czujnik w rurze dolotowej tej od IC?
Gumowy wężyk???
Czujnik mają w ECU a nie przy IC.
Możesz poczytać > http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=73991



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 07:06

Adamm pisze:na serii ECU turbo laduje ok 1 - 1.1 a na vagu 2066 mbar
no to prawie nie ma różnicy ...
manometr 1000-1100mbar
MAP 1066mbar
fleshu pisze:bradley napisał/a:
szlag trafil czujnik w rurze dolotowej tej od IC?

Gumowy wężyk???
Czujnik mają w ECU a nie przy IC.
Możesz poczytać > http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=73991
chyba, że chodzi o IAT ... ale to nie ma nic do ciśnienia
Adamm, zrób logi i daj do tematu ...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 26, 2009 09:55

damcio151, kolega wyjechal poki co, jak wroci to pewnie zrobi sie logi

wlasnie to jest najdziewniejsze ze ECU widzi niby dobre cisnienie i sie wywala


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 10:08

Adamm pisze:wlasnie to jest najdziewniejsze ze ECU widzi niby dobre cisnienie i sie wywala
no bardzo dziwne ... ja tam muszę logi zobaczyć i reakcję ECU - wysterowanie n75
jak będziesz robił logi to zloguj wsio od razu
003BS , 004BS, 011BS
008 + 011 i oddzielnie 010 i 004



kamil555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw gru 25, 2008 14:28
Lokalizacja: Płock/ Waw

Post autor: kamil555 » ndz cze 28, 2009 22:23

Przed chwilą wróciłem... byłem na rajdzie Polski :) Suuuuper zabawa... szkoda tylko, że nie do końca sprawnym autem ale trudno.

Widze, że jak na razie brak diagnozy, należy zrobić logi?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 28, 2009 22:27

kamil555, no niestety ciezko wykombinowac

podjedz do mnie to zrobimy komplet porzadnych logow i bedziemy szukac dziury w calym


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kamil555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw gru 25, 2008 14:28
Lokalizacja: Płock/ Waw

Post autor: kamil555 » ndz cze 28, 2009 22:46

poszło PW, umówimy się na porządne logi w takim razie i zobaczymy co z tego wyniknie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości