mk2 td 1,6 zerwany pasek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

czandar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:37
Lokalizacja: polska

mk2 td 1,6 zerwany pasek

Post autor: czandar » wt cze 30, 2009 17:58

witam
panowie stalo mi sie nieszczescie zerwal sie pasek rozrzadu w mk2 td 1,6 nr silnika zaczyna sie 1g1b2b kw41
moje pytanie brzmi czy ten silnik jest kolizyjny czy wystarczy zmienic pasek na nowy czy juz nadaje sie tylko na zlom
pozdrowka
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 18:05 przez czandar, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 30, 2009 18:15

Niestety jest kolizyjny.
Jakich obrażeń doznał silnik,dowiesz się po zdjęciu głowicy.Niekoniecznie musi nadawać się na złom :bajer:
Co się dokładnie stało? Duży huk,czy mały?Szybko jechałeś,czy na wolnych obrotach urwał się?
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 18:18 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

czandar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:37
Lokalizacja: polska

Post autor: czandar » wt cze 30, 2009 18:26

zdorzylem odpalic obroty byly wolne glosno zaskrzekotal i to juz byl koniec



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 30, 2009 18:34

Zdjąć głowicę i zobaczysz.Jak na wolnych obrotach,to jest nadzieja,że tłoki ocalały.
Gorzej będzie z zaworami i wałkiem,a może i całą głowicą,ale tak jak piszę-wszystko wyjdzie,jak zdejmiesz głowicę.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

czandar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:37
Lokalizacja: polska

Post autor: czandar » wt cze 30, 2009 18:41

stalo mi sie to przy wymianie pompy wtryskowej samochod mial glodni dzwiek plastikowy po 3 odpaleniu silnika zerwal sie pasek mam 2 silnik 1.6 td 75 koni wiec nie wiem co robic

[ Dodano: 30 Cze 2009 18:44 ]
a nastepne pytanie mam czy silnik 75 kony czy 170top sa najwysze osiogi tych silnikow?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 30, 2009 18:57

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem,bo nie wyraźnie napisałeś,ale jeśli głośno klepał,to może już w trakcie pracy tłoki waliły w zawory,co doprowadziło do zerwania się paska.
czandar pisze:a nastepne pytanie mam czy silnik 75 kony czy 170top sa najwysze osiogi tych silnikow?
Jak pomodzisz silnik to poleci więcej
http://www.vwgolf.pl/?page_id=28 tutaj możesz poczytać sobie o danych,tych silników.Twój silnik to zapewne JR.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt cze 30, 2009 19:20

czandar pisze:mam 2 silnik 1.6 td 75 koni
nie ma takiego silnika !
skąd wziąłeś tą moc ?? z powietrza wymyśliłeś ??

wg źle ustawiony rozrząd po wymianie pompy był powodem zerwania paska.
Koszta w zależności co podał ale jeśli tylko głowice to 3a sie przygotować na 4cyfrową liczbę z 1 na przodzie.



czandar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:37
Lokalizacja: polska

Post autor: czandar » śr lip 01, 2009 08:41

wiec jesli mam silnik jr to lepiej chyba przelozyc niz robic 1v silnik?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 01, 2009 09:34

czandar pisze:wiec jesli mam silnik jr to lepiej chyba przelozyc niz robic 1v silnik?
To przekładaj :bigok: ,a 1V zostaw sobie na części.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

czandar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:37
Lokalizacja: polska

Post autor: czandar » śr lip 01, 2009 09:42

dzieki za odpowiedz
pozdrowka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości