Zapala od strzału i od razu gaśnie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Maciekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lip 01, 2009 01:29
Lokalizacja: Wrocław

Zapala od strzału i od razu gaśnie

Post autor: Maciekx » śr lip 01, 2009 01:44

Witam na początek chciałbym sie przywitać ze wszytskimi na TYM forum :) :pub:
Wczesniej byłem bywalcem na forum Mercedesa 124 coupe - i w imieniu całego forum myśle że moge przekazać pozdrowienia ;)
Chyba wystarczy tego wazeliniarstwa :bajer: i bardzo chciałbym prosić o pomoc

Silnik AJM 1.9 TDI 116 PS

POdpiety został do Vaga w serwisie u znajomego- brak błędów.

Problemem jest jednak odpalanie tzn nie tzreba go wcale długo krecić a problem polega na tym że zaskakuje od pierwszego strzału i od razu gaśnie.
Kumpel powiedział że jesli dzieje sie to na cieplym silniku to czujnik temperatury chyba, zrobił.
Jednak problem ciagle jest niezależnie od tego czy silnik zimny czy ciepły.

NA forum wyczytałem ze rozrusznik, faktycznie jest tak że jak potrzymam dłużej to rozrusznik tak jakby go rozkrecał i wtedy juz nie gaśnie. Wiem że troche to dziwne ale jest tak że jak zakrece raz to silnik zapali i zgaśnie a jak potzrymam dłużej to się rozbuja i już jest gites :crazy:

Czy mogą to być świece ? CZy Vag pokazał by niedomagania rozrusznika albo słabe świece ?

Nie wiem za co sie zabierać do naparwy bo w Mercedesie jak coś padło to każdy z mechaników miał inna diagnoze i ostatecznie problemy były rozwiazywane dzieki forum. Szkoda było by sie narazac na niepotzrebne koszta

Z góry dzieki za rozwiazanie problemu.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr lip 01, 2009 02:18

jeżeli zaskakuje a dopiero potem gaśnie to nie jest problem rozrusznika ani świec żarowych, może jest jakiś problem z immo
Ostatnio zmieniony śr lip 01, 2009 02:19 przez doggie, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lip 01, 2009 05:35

jesli gasłby z powodu immo to na kompie zostałby błąd , świece też odpadaja w tych temperaturach nie grzeja a nawet jeśli to auto nie chciało by zapalić anie gasło po rozruchu.
Tak gdybam czy z zasilaniem paliwa wszystko OK ,filtr paliwa dawno wymieniony i czy czasem w przewodach nie widac powietrza ?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 01, 2009 05:58

twardy pisze:Tak gdybam czy z zasilaniem paliwa wszystko OK ,filtr paliwa dawno wymieniony i czy czasem w przewodach nie widac powietrza ?
Mi też się tak wydaje.
Trzeba dokładnie przyjrzeć się wężykom,czy nie lecą pęcherzyki,zarówno na wolnych obrotach,jak i po dodaniu gazu.Jeżeli nie da się się sprawdzić,bo gaśnie,to od razu sprawdzić wszystkie zaciski i profilaktycznie odpowietrzyć.
Ostatnio zmieniony śr lip 01, 2009 06:04 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości