Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
marcinvvv
- Ma gadane

- Posty: 209
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
- Lokalizacja: jesteś?
-
Kontakt:
Post
autor: marcinvvv » śr lip 08, 2009 13:28
Witam
czy ktos mial juz taki problem w swoim aucie? a mianowicie. olej sie okropnie grzeje. w 2 minuty , przy normalnej jezdzie potrafi sie nagrzac do 106 - 108 stopni. nie mowie juz przy butowaniu.
aktualnie jest zakladana wydajniejsza chlodnica oleju, ale byc moze jest inna przyczyna.
najprawdopodobniej przez to tez co chwile pada turbo.. juz trzecie.
ktos potrafi pomoc ?
co prawda samochod stoi u aliego ale taki przypadek nie zdaza sie czesto wiec jak ktos mial cos podobnego w swoim samochodzie i udalo mu sie to naprawic to prosze o odpowiedz.
pozdrawiam

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]
-
grzesiek1990
- Użytkownik

- Posty: 447
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
- Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
-
Kontakt:
Post
autor: grzesiek1990 » śr lip 08, 2009 14:57
marcinvvv pisze:najprawdopodobniej przez to tez co chwile pada turbo.. juz trzecie.
napewno przez to olej robi sie rzadki i turbo ma słabe smarowanie...
moze którys przewód sie zapchał i olej słabo krąży lub moze pompa oleju??
niech sie wypowie ktos wieciej to sa tylko moje sugestie
Ostatnio zmieniony śr lip 08, 2009 15:01 przez
grzesiek1990, łącznie zmieniany 1 raz.
[i]285PS 575 NM[/i]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]
-
marcinvvv
- Ma gadane

- Posty: 209
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
- Lokalizacja: jesteś?
-
Kontakt:
Post
autor: marcinvvv » śr lip 08, 2009 15:21
cisnienie oleju jest w porzadku. problem jest tylko w temperaturze. szybko sie nagrzewa
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]
-
grzesiek1990
- Użytkownik

- Posty: 447
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
- Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
-
Kontakt:
Post
autor: grzesiek1990 » śr lip 08, 2009 15:24
a moze olej jakis do kitu?? jaki masz zalany?? moze wymiana pomoże
[i]285PS 575 NM[/i]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]
-
doggie
- V.I.P.

- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » śr lip 08, 2009 16:05
marcinvvv pisze:Witam
czy ktos mial juz taki problem w swoim aucie? a mianowicie. olej sie okropnie grzeje. w 2 minuty , przy normalnej jezdzie potrafi sie nagrzac do 106 - 108 stopni. nie mowie juz przy butowaniu.
aktualnie jest zakladana wydajniejsza chlodnica oleju, ale byc moze jest inna przyczyna.
najprawdopodobniej przez to tez co chwile pada turbo.. juz trzecie.
hmm, generalnie nie wiem czy akurat od temperatury oleju padają ci turbiny, gdyż górna bezpieczna i dopuszczalna granica temperatury oleju wynosi około 140 st. C., normalne też jest to iż temp. oleju jest wyższa od temp. płynu chłodniczego. A czy płyn chłodniczy utrzymuje temp. 90 stopni? nie podskakuje do 100 i powyżej?
-
marcinvvv
- Ma gadane

- Posty: 209
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
- Lokalizacja: jesteś?
-
Kontakt:
Post
autor: marcinvvv » śr lip 08, 2009 16:55
jesli chodzi o olej to jezdza na MOTUL . takze olej jest w porzadku
temperatura plynu jest w porzadku. tylko olej skacze. ok moze granica jest na 140 ale jezdzij caly czas na mega rozgrzanym.
a poza tym zadalem konkretne pytanie, czy ktos mial z tym doczynienia, jesli nie to po co takie : a moze to a moze tamto.

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]
-
doggie
- V.I.P.

- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » śr lip 08, 2009 17:18
marcinvvv pisze:Witam
przy normalnej jezdzie potrafi sie nagrzac do 106 - 108 stopni.
temperatura w ganicach tolerancji, ja nadal utrzymuję że powodem padania turbin jest co innego, może przewód doprowadzający olej do turbiny jest gdzieś delikatnie ściśnięty lub załamany albo z innych przyczyn niedrożny, bo rozumiem że twój styl jazdy jest stosowny do TDI
-
marcinvvv
- Ma gadane

- Posty: 209
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
- Lokalizacja: jesteś?
-
Kontakt:
Post
autor: marcinvvv » śr lip 08, 2009 23:10
cisnienie oleju i smarowanie jest ok. chodzi mi tylko o temperature oleju. niewazne co jest przyczyna padania turbiny. czemu olej sie grzeje. czy ktos mial juz taka sytuacje
[ Dodano: 08 Lip 2009 23:11 ]
temperatura w granicach tolerancji ... wez pod uwage to ze to jest w ciagu 2 minut . jak jezdze to caly czas to jest temperatura non stop powyzej 110 stopni. to nie jest normalne
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości