ciezko pali, muli, trzesie silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

ciezko pali, muli, trzesie silnikiem

Post autor: misiur » wt lip 14, 2009 10:19

dzisiaj chcialem dokrecic wtryskiwacz, bo cieklo z pod niego. Zaczynam od odkrecenia przewody wtryskowego i przypomnialo mi sie ze przestalo podciekac, i z powrotem dokrecilem ten przewód. Przy okazji chcialem sprawdzic sobie bolec w LDA. Otworzylem pokrywe i kupe oleju tam bylo, turbina :D, ale to nie istotne. Obrocilem bolec o 180st i zlozylem. Chce odpalic zeby pojechac na myjnie, a tu kreci, kreci zalapac nie chce, dopiero po chwili zalapal, puscil siwy dym, zaczal silnik drag caly, dlawil sie przy probowaniu dodanai gazu :/ Co to mzoe byc ? Kąt wtrysku sie przestawil ?


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lip 14, 2009 10:28

Mógł się podwiesić któryś wtrysk,po popuszczeniu przewodu.W moim często się tak zdarza.
Jeśli pojawił sie metaliczny stukot,to znaczy,że podwieszony,aczkolwiek nie koniecznie musi stukać.Spróbuj mocniej przegazować klekota,powinno ustąpić.
Ten siwy dym to też może być wina owego wtrysku.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 10:29 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » śr lip 15, 2009 00:04

Nic nie stuka i wątpie zeby to byla wina tego wtryskiwacza. Przegazowac sie nie da bo sie nie chce wkrecac na obroty... Aha jeszcze "regulowalem" ta srubka za pompa od przyspieszacza kąta wtrysku, moze cos rozregulowalem

[ Dodano: 15 Lip 2009 08:36 ]
koledzy podpowiedzcie cos, auto potzrebuje do pracy a juz prawie dobe stoi :/


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt lip 17, 2009 02:49

Zmien wszystkie węzyki przelewowe koszt z 6 zł kup zbrojone żeby się nie przetarły moze którys puszcza i dlatego masz problemy z paleniem


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » sob lip 18, 2009 09:30

przyczyną było powietrze w przewodzie paliwowym idącym do pompy wtryskowej


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości