Problem z odpaleniem z rana

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn paź 19, 2009 11:00

Zrobię malutki off topic za co z góry przepraszam ;)

arwam, może ty mnie uświadomisz, jakieś dwa miechy temu zmieniałem uszczelkę pod głową i jakiś tydzień temu miałem awarię przewodu doprowadzającego olej do turbosprężarki, rozszczelnił się i wywaliło prawie cały olej, dosłownie jak dojechałem do domu zaczęła migać kontrolka od ciśnienia oleju, cała komora silnika zawalona olejem ;), kupiłem przewód, zalałem nowy olej i od tego czasu strasznie zaczął mi klekotać silniczek, dałem wtryski do sprawdzenia i są w super stanie, olej też dobry leje, bo texaco havoline Extra diesel, pompa wtryskowa też w 100% sprawna, może hydro-popychacze już się kończą ?? Opóźniłem także ciut kąt wtrysku, bo miałem ciut za duży ale dużej poprawy nie otrzymałem... Klekocze jak na moje ucho mocno, nawet jak się rozgrzeje, kurcze a może słabe ciśnienie oleju załatwiło popychacze ?? Ale dosłownie lampka od ciśnienia oleju zapaliła się na góra 5s, po czym natychmiast wyłączyłem silnik...



arwam

Post autor: arwam » pn paź 19, 2009 12:04

Lukas-182,

jeśli to nie wina paliwa to może być tak jak mówisz że brak ciśnienia załatwił popychacze



koziolr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 05, 2008 10:01
Lokalizacja: mława

Post autor: koziolr » pn paź 19, 2009 12:05

Witam mam pytanie mam Golfa 1.6 GTD, nie mam żadnych problemow z odpalaniem ale nadchodzą juz mrozy i sie obawiam ze mi ssanie nie dziala. Podciągam je a samochod wogole nie wchodzi na obroty. Czy mk2 z silnikiem gtd+interc. tak musza mieć? czy mam zepsute ssanie? bo zwykle golfy w 1.6D obroty normalnie wskakuja przy zaciagnieciu ssania:)


Rafi

arwam

Post autor: arwam » pn paź 19, 2009 12:07

koziolr,

daj foto pompy wtryskowej od strony silnika tak żeby było widać jej tylną ściankę.
nie wszystki pompy podciągały obroty po wyciągnięciu przyspieszacza



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn paź 19, 2009 12:34

arwam pisze:może być tak jak mówisz że brak ciśnienia załatwił popychacze
czyli wymiana samych popychaczy powinna pomóc ?? Jeśli tak, to jakie kupić, jakie polecasz ??



arwam

Post autor: arwam » pn paź 19, 2009 12:48

czyli wymiana samych popychaczy powinna pomóc ?? Jeśli tak, to jakie kupić, jakie polecasz
jeśli to wina popychaczy o tak.
ja używam tylko i wyłącznie popychaczy INA.
ja je kupuję po około 15-17zł/1szt



Awatar użytkownika
Glonek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw sie 27, 2009 16:07
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: Glonek » pn paź 19, 2009 13:59

Nie wiem czy to w czymś pomoże ale kiedy golfik jeszcze chodził telepało go na zimnym silniku dosyć mocno, nawet na "ssaniu".



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn paź 19, 2009 14:09

ja używam tylko i wyłącznie popychaczy INA.
ja je kupuję po około 15-17zł/1szt
A masz jakies namiary, bo w IC np. nie mogę znaleźć, a swoim sklepie, w którym się zaopatruje także nie mają jakoś dojścia do popychaczy (co mnie z lekka zirytowało, bo zawsze, nawet najmniejsze części dało się tam załatwić ;) )

tak chodził silniczek przed wyciekiem oleju:
http://www.youtube.com/watch?v=2CSd3wZwew8

A tak chodzi teraz:
http://www.youtube.com/watch?v=HobO65O1JJI
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 16:53 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Glonek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw sie 27, 2009 16:07
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: Glonek » pn paź 19, 2009 19:54

PRzed godziną udało mi się uruchomić golfa :grin: . Kręciłem dosyć długo rozrusznikiem na swoim aku, potem przełożyłem inny aku z większym prądem rozruchowym, znów trochę pokreciłem i wkońcu zapalił :bigok: . Ciekawe czy jutro odpali...



arwam

Post autor: arwam » pn paź 19, 2009 20:36

Lukas-182,

a wtryski masz na pewno dobre?

bo to są albo popychacze albo wtryski i sprawdź jeszcze czy masz wszysto podokręcane



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn paź 19, 2009 20:38

arwam pisze:a wtryski masz na pewno dobre?

bo to są albo popychacze albo wtryski i sprawdź jeszcze czy masz wszysto podokręcane
Tak, ojciec przy okazji ostatnie awarii wykręcił wtryski i zarzucił na maszynkę i wszystkie idealnie się otwierają, nie leją ;) Bo mówisz, że jednak mocno klepie ?? Na pierwszym filmiku jest ok, czy tez juz wtedy było za głośno ??



arwam

Post autor: arwam » pn paź 19, 2009 20:38

i zobacz jeszcze czy po odkręceniu korka oleju czy nie słychać wtedy mocniej tego dźwięku.
podobnie też nico brzmi tulejka korbowodowa ale u ciebie to raczej nie to bo dźwięk jest trochę wyższy i bardziej metaliczny.
myślę że to nie to tylko popychacze



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn paź 19, 2009 20:48

arwam pisze:i zobacz jeszcze czy po odkręceniu korka oleju czy nie słychać wtedy mocniej tego dźwięku.
Sprawdzę jutro, a jeśli będzie mocniej to wtedy ??



arwam

Post autor: arwam » pn paź 19, 2009 21:07

Lukas-182 pisze:Na pierwszym filmiku jest ok, czy tez juz wtedy było za głośno ??
na pierwszym filmiku jest głośno ale to za sprawą braku IC który by zniwelował pulsacje ciśnień w układzie dolotowym dlatego tak silnik dudni. :wink:

a to że wtryski się otwierają przy odpowiednich ciśnieniach wcale nie znaczy że są OK.
silnik pracuje ale jest hałaśliwy, a jaką masz kompresję?

[ Dodano: 19 Paź 2009 21:09 ]
Lukas-182 pisze:a jeśli będzie mocniej to wtedy ??
to wtedy najprawdopobniej to będą popychacze jeśli dźwięk jest wysoki.
jeśli niższy to tulejka na korbowodzie.

ja nie zabardzo mogę określić bo mam mini głośniczki przy kompie i zniekształcają dźwięk a pod wieżę nie zapnę bo się popsuł mi kabel do niej od kompa.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości