Zablokowana skrzynia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
trochę ta piątkę popsułeś powiem ci  że nie zakładałem takich kół zawsze uważam jak skrzynię rozbieram ma na to sposoby podgrzewie do odpowiedniej temperatury  bo kola się kruszą , może być taka sytuacja że  piątka będzie   hałasować, koła trzeciego biegu zmienisz bez problemu ja mam mieszaninę z kilku skrzyń poskładane tylko widzę że  trójka i piątka wydłużą się co najmniej o 20 km każdy co może nie bardzo współpracować z reszta biegów...
			
									
									docelowo i tak załoze te biegi jezeli jak mówisz ze da rade bez problemu napewno zadam relacje jak sie jeżdzi osobiście moge załozyć skrzynie cda po wymianie  2 łozysk oraz synchronizatora 2  tylko  specjalnie kupiłem  agc tj krutką skrzynie do jazdy zeby poczuć moc abf-a  teraz juz mi wyszedzł  Tuning bokiem dlatego mi nie zalezy na przełozeniach byle by sie dało jechać a może ta składanka bedzie dobra  o ile z 1na 2 przejdzie płynnie to  z 2 na trójke moge przy wysokich obrotach miec strzał z procy bo przy tych samych obrotach 2 na 3  rożnica jest az 34 KM/h  o ile ktoś jedzie jak emeryt  to moze przyspażać kłopotu ale gdyby zmiana biegów odbyła sie przy 6500Rpm  kto wie duza moc obroty
			
									
									zgadza sie po rozebraniu okazało sie ze na tym kole które pękło brakowało 1 zęba był juz wcześniej wyszczerbany prawdopodobnie ktoś zaliczył dzwona na 3-cim biegu i tyle jak skrzynia jeszcze chodziła podczas jazdy na trójce było słychać tkie tyk tyk obawiałem się ze coś jest nie tak z nią no i w końcu sie popsuła   zrobie sobie składanke o której mówiłem i zobaczymy jak sie jeździ , no chyba ze dostane  gdzieś ten 3 bieg bo narazie niemam czasu za tym latać
 zrobie sobie składanke o której mówiłem i zobaczymy jak sie jeździ , no chyba ze dostane  gdzieś ten 3 bieg bo narazie niemam czasu za tym latać
			
									
									 zrobie sobie składanke o której mówiłem i zobaczymy jak sie jeździ , no chyba ze dostane  gdzieś ten 3 bieg bo narazie niemam czasu za tym latać
 zrobie sobie składanke o której mówiłem i zobaczymy jak sie jeździ , no chyba ze dostane  gdzieś ten 3 bieg bo narazie niemam czasu za tym lataćnie wiem czy dasz radę zrobić tą składankę patrząc jak demontowałeś koło piątego biegu , trzeba rozebrać prawie cały wałek główny co nie jest proste ja ostatnio powiedziałem że dość męczarni , kombinowania po raz kolejny i dorobiłem sobie odpowiednią płytę stalową  która jest bardzo pomocna przy rozebraniu tego wałka bez tej płyty można zniszczyć koło drugiego biegu i całkiem "pozamiatać"
			
									
									różnica między prędkościami jest nie wielka więc nie będzie to miało zbytnio znaczenia co do rozbierania skrzyni to nie radzę ściągać tak  piątki jak jest na rysunku  bo zaraz wylecą zęby albo trzeba mieć specjalistyczny ściągacz z długimi łapkami  pod mniejszym  kątem niż 90 stopni ja zawsze jak ściągam piątkę to rozbieram przesuwkę i łapie za nią a nie za koło , w tej książce będzie właśnie ta stalowa płyta o której mówiłem ściągacz nie nadaje się do rozbierania wałka głównego bo też łapie za zęby a ściąga się 3 biegi na raz więc na prawdę ciężko to idzie trzeba prasę do tego i dobrze jest podgrzać trochę bieżnie łożyska igiełkowego co jest na samej górze  wtedy to znacznie lepiej idzie w razie jakiś pytań to pisz
			
									
									Melancholijnie podsumowując jak widzę cenę jakiegoś koła zębatego 6 stów to centralnie scyzor się otwiera, a potem się dziwią te aso-ćwoki, że normalny (czytaj szary i bidny) polak olej sam w trawie wymienia. Bo gdyby dodać ceny części z których składa się jeden golf to może kwota wyniosła by tyle co za bentleya. A kilka grybszych przeglądów i bardziej opłaca się nowe auto kupić, niż stare "reperować". A potem do tego jakiś ćwok pokaże się w TV i powie, że jakto można wogóle kupować używane auto (z miną na pyszczku jakby mówił o gumie do żucia) i wszystkie auta np. z niemiec to jeżdżące kupy złomu, szpachla, szpachla, szpachla.... A ty szary obywatelu tyraj na Tuski, co chwila podwyżka wszystkiego poza pensją...
 
			
									
									
GMS,  Witam wreszcie ogarnołem temat z wymianą wszystko poszło dobrze
 pozostało mi jeszcze  pozakładać wodziki i uszczelnić połówke (ale to juz prościzna
 pozostało mi jeszcze  pozakładać wodziki i uszczelnić połówke (ale to juz prościzna  ) co bedę zresztą robił jutro w piwnicy z kotami , bo mrozy są trzaskające
 ) co bedę zresztą robił jutro w piwnicy z kotami , bo mrozy są trzaskające 
wracając do tematu mam pytanie jak wyregulować synchronizator na 5 biegu ta śrubeczka na zdjęciu poprostu przykręcić zwracając uwage  zeby było wszystko równo w miejscu gdzie wchodzi wybierak  czy trzeba coś konbinować z ustawianiem
   poprostu przykręcić zwracając uwage  zeby było wszystko równo w miejscu gdzie wchodzi wybierak  czy trzeba coś konbinować z ustawianiem
			
									
									 pozostało mi jeszcze  pozakładać wodziki i uszczelnić połówke (ale to juz prościzna
 pozostało mi jeszcze  pozakładać wodziki i uszczelnić połówke (ale to juz prościzna  ) co bedę zresztą robił jutro w piwnicy z kotami , bo mrozy są trzaskające
 ) co bedę zresztą robił jutro w piwnicy z kotami , bo mrozy są trzaskające wracając do tematu mam pytanie jak wyregulować synchronizator na 5 biegu ta śrubeczka na zdjęciu
 poprostu przykręcić zwracając uwage  zeby było wszystko równo w miejscu gdzie wchodzi wybierak  czy trzeba coś konbinować z ustawianiem
   poprostu przykręcić zwracając uwage  zeby było wszystko równo w miejscu gdzie wchodzi wybierak  czy trzeba coś konbinować z ustawianiemKto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości




 
 





