Corrado G60, 90; alarm

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Corrado G60, 90; alarm

Post autor: Pim » ndz sty 31, 2010 11:40

Problem mam taki że gdy załączę alarm (i zamknę z pilota/kluczykiem) w parchu to co chwilę włącza się pompka od centralnego.

Alarmik mam dość zaawansowany(odpalanie z pilota, pro turbo i takie tam), tylko ni cholery nie mogę znaleźć pudła od niego i nie pamiętam firmy.

Ktoś ma pomysł od czego zacząć poszukiwania problemów?

Gdy alarm jest wyłączony i/lub samochód otwarty , nic się złego nie dzieje(jak zamykam z kluczyka przy wyłączonym alarmie , jest ok).


Swoją drogą, jak się cholerstwa pozbyć w razie czego(alarmu)? Załącza się u mnie w pewien sposób jedną z lampek wnętrza(przez co zbyt nie mogę jej używać) - gdy wyciąłem przewód "dodatkowy" to alarmu nie można w ogóle wyłączyć.

Może i trochę pomieszałem, ale proszę o wszelką pomoc.


Obrazek
pilot


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » ndz sty 31, 2010 11:44

Pim pisze:jak się cholerstwa pozbyć
odnaleść centralkę i po kolei przewody odłączać



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » ndz sty 31, 2010 12:42

masz alarm exus v3100 montowalem go do swojego golfa z rok temu. alarm wporzo tylko paluszek w pilocie krotko trzyma.napisz dokladniej co ci sie tam dzieje.



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » ndz sty 31, 2010 14:37

całkiem możliwe , bo skądś kojarzę nazwę exus;).

Tak jak pisałem, gdy zamknę samochód przy włączonym alarmie to pompka od centrala co chwilę się załącza. Gdy alarm jest wyłączony problem nie występuje.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » pn lut 01, 2010 22:36

sprawdzales kable spinajace alarm z centralnym. sprawdz co wychodza za stany z alarmu na tych przewodach,, zalezy jak masz podlaczone. ale to te 6 przewodow zolty pomaranczowy i bialy i 3 takie same kolory tylko z czrnym paskiem... wiem ze nie ktore te alarmy mialy wgrane programy do poprawki i czasami sie zdazaly rozne bajery. wiem o tym jak mi sie zdazylo takie cos: stanolem pod domem zeby wylaczyc slinik(sprzeglo wcisniete na 1 biegu) to krece kluczykiem na off i automatycznie sprzeglo puszczam a tu sie w alarmie wlaczylo podtrzymanie i silnik nie zgasl tylko szarplo mnie do przodu. i potem tak bylo za kazdym razem/ pomoglo odlaczenie alarmu z wszystkich kostek i odczekanie jakiejs godziny. a potem zaczolem szukac i gdzies na necie to pisalo...



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » pt lut 05, 2010 16:47

jak się pogoda poprawi to przejrzę dokładniej centralkę i wszelkie wtyczki do niej podłączone, dzięki.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości