silnik 2,0 16v 9a tuning??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz sty 02, 2005 20:38

MAREK 74 pisze:wymień wtrysk na elektroniczny
daj głowice z KR (było o tym na forum)
Glowica z KR do 9A moim zdaniem to bez sensu przerobka, przeciesz 9A ma troche wiekszy moment obrotowy i to z nizszych obrotow niz KR I nie trzeba jej tak wyskoko krecic jak KR-ki zeby uzyskac pelna moc a to ze ma 3 konie mniej to chyba jest malo odczowalne.
Taka przerobka silnika PL tylko moze dac jakies efekty a nie 9A.
Jak sie myle niech ktos mnie poprawi.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz sty 02, 2005 20:56

mylisz sie , a poprawiać nie bede 100 razy, wszystko już było opisane na tym forum kilka razy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz sty 02, 2005 21:43

GTO pisze:mylisz sie , a poprawiać nie bede 100 razy, wszystko już było opisane na tym forum kilka razy.
OK.To mam pytanka z wiazku z tym.
Czy ktos juz robil taka przemianke walki z KR-ki ,lub cala glowice z KR do 9A?
I jakie byly efekty? (jakis wykresik z hamowni porownawczy?)

Jakie sa roznice w glowicy pomiedzy KR i 9A i czy ksztalt tloka jest taki sam (nie chodzi tu o srednice)?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn sty 03, 2005 00:26

Na 1000% w KR jest inny wałek ssący (wydechowy jest taki sam) a w związku z tym dłużej otwarte są zawory ssące. :)



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn sty 03, 2005 01:43

w zwiazku z tym ze na tym forum nie raz pisza ze walek ssący od KR jest inny niz w innych 16 wyciagnełem wszystkie posiadane wałki z piwnicy (troche tego jest) i jutro zajme sie dokładnym pomiarom wałków, bo a nuż sie myle i czegos nie zobaczyłem i rzeczywiście jest inny :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt sty 04, 2005 00:37

nawet w niemieckiej knidze jest napisane że KR ma inny czas otwarcia ssących to nie musisz sprawdzać bo niemcy to już sprawdzili


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn sty 10, 2005 02:40

taki 9A z głowicą z KRa powinien mieć ze 150KM
fajnie by było :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości