nie pali AEE (brak iskry)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

nie pali AEE (brak iskry)

Post autor: FIRERS » sob lut 06, 2010 16:30

Panowie pojawil mi sie problem z silnikiem AEE 1.6 . zgasilem silnik,poszedlem do sklepu i jak wrocilem to juz nie chcial zapalic. po ktorejs probie zapali i pojechalem 100 metrow i zgasl i juz jest kaplica. na holu tez nie pali . sprawdzilem napiecie na hallu jest 12V. impulsy masy na srodkowym pinie. wyzwalaja przekaznik pompy, ustawia sie przeustnica i slychac ktorys wtryskiwacz. ale iskry nie ma. napiecie na cewce jest ,ale sygnalu nie sprawdzilem bo rozladowal mi sie aku. cewka na wtornym na opor, na pierwotnym tez, ale iskry nie ma. pytanie moje... jak sie ma do tego imobilizer czy mogl pasc bo drugim kluczykiem tez nie zapalil. jak naladuje aku to posprawdzam sygnaly z hala do kompa z kompa do cewki i okablowanie prosze o jakies podpowiedzi :)



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob lut 06, 2010 16:52

Podepnij komputer, jak ci immobiliser odcina, to coś pokaże.



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » sob lut 06, 2010 17:05

a jak jest zbudowany ten imobilizer jak go sprawdzic czy dziala??

[ Dodano: 06 Lut 2010 16:06 ]
on jest w sterowniku silnika czy w jakiejs innej puszce. da rade go pominac
.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob lut 06, 2010 17:27

A co to za auto i który rok



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » sob lut 06, 2010 17:57

seat corodoba 1.6 mpi vario 97 rok. bylem teraz przy autko i wyjolem cewke i wydaje mi sieze ona jest wina tego mojego problemu. sprawdzalem cewke tak : wyjolem zlacze z sterwonika silnika na 24 pinie mam sterownie podlaczylem akum. wlaczylem zaplon i do 24 pinu podpiolem przerzutnik D 12 V i nic sie nie dzialo na swiecy przylaczonej na kablu do odpalania na masnie nic..



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob lut 06, 2010 18:13

No ale masz stały + na pin 3 modułu zapłonu i mase na 1 i impuls z ECU na 2 ?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob lut 06, 2010 18:29

FIRERS pisze:a jak jest zbudowany ten imobilizer jak go sprawdzic czy dziala??

[ Dodano: 06 Lut 2010 16:06 ]
on jest w sterowniku silnika czy w jakiejs innej puszce. da rade go pominac
.
na blokującym immo odpala i gaśnie,więc to nie problem immobilisera


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » sob lut 06, 2010 20:37

temat zakonczony usterka wykryta cewka padla uzwojenie wtorne przerwe i peknieta obudowa przez calosc(tego nie widzialem he ale cale szczescie mam juz inna cewke z beru i smiga.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości