Co mogło się stać ?????????!!!!!!!!!! REZYSTOR w MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dawid24ino
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 10:16
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Co mogło się stać ?????????!!!!!!!!!! REZYSTOR w MK3

Post autor: dawid24ino » czw lut 25, 2010 02:03

witam mam pytanie co moglo sie stac.mialem podlaczony rezystor w golfie 3 1.9 TDI pod 2 i 4 pin i po kilku dniach przestal rezystor dzialac jak go zalaczam to nie slychac zadnej roznicy w obrotach a wczesniej jak zalaczylem to delikatnie obroty sie podnosily a teraz nie ma zadnej reakcji.wymienialem rezystory na inne i tez zadnej reakcji ale wszystko chodzi normalnie tylko nie dziala nic jak podlacze rezystor nie czuc zadnej roznicy wogole ani w obrotach ani w przyspieszenie. prosze o pomoc bo nie wiem co sie moglo stac z gory wielkie dzieki.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw lut 25, 2010 02:05

a może się rezystor spalił?? A wymieniłeś na drugi o takiej samej wartości? Mam rozumieć, ze to taki dodatkowy rezystor, który zwiększa moc po włączeniu przełącznika od środka tak? - taki znany MYK w TDi


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
dawid24ino
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 10:16
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: dawid24ino » czw lut 25, 2010 02:10

tak zmienialem rezystorki bo kupilem 3 sztuki i dopasowywalem i ten pasowal dobrze bo nie kopcil a jeb... mial niezle no i pozniej tak raz zadzialal raz nie az wkoncu calkiem przestal i patrzylem na innych ale tez zero reakcji i nie wiem czemu.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw lut 25, 2010 02:14

napewno masz przeciągnięte kabelki do kabiny do jakiegoś włącznika - sprawdź je, czy się gdzieś nie przetarły.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
dawid24ino
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 10:16
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: dawid24ino » czw lut 25, 2010 02:17

sprawdzalem juz nawet wpinalem przy samej kostce rezystor zeby sprawdzic czy zadziala i tez zadnej reakcji.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw lut 25, 2010 02:19

to najprędzej czujnik temp. KAPUT.
Jakbyś miał możliwość podmiany czujnika od kogoś z takim samym silnikiem w celu sprawdzenia.
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 02:19 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
dawid24ino
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 10:16
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: dawid24ino » czw lut 25, 2010 10:55

a ha no rozumiem i dzieki dzisiaj to sprawdze a jak nie bedzie czujnik to co jeszcze moze byc ??? ale powiem ci ze temperature mi pokazuje.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lut 25, 2010 11:08

jesteś pewien, że rezystor powinien być podłączony w piny 2 i 4 (te należą do czujnika podającego tylko i wyłącznie sygnał na wskaźnik temp. w zegarach) bo z tego co ja wiem to w piny 1 i 3 (czyli czujnik G62 podający wartości do ECU) - sprawdź zatem jeszcze raz jak to podłączyłeś, wartość z czujnika G62 możesz sprawdzić Vagiem i odczytać na zimnym silniku jaką podaje wartość bez a jaką z opornikiem. Wtyczki nie można włożyć odwrotnie do czujnika ale nie wiem jak u Ciebie wygląda to połączenie więc sam musisz sprawdzić.
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 11:10 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
RyKa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 602
Rejestracja: śr gru 28, 2005 11:17
Lokalizacja: PGS
Kontakt:

Post autor: RyKa » czw lut 25, 2010 11:13

Sztomel pisze:jesteś pewien, że rezystor powinien być podłączony w piny 2 i 4 (te należą do czujnika podającego tylko i wyłącznie sygnał na wskaźnik temp. w zegarach) bo z tego co ja wiem to w piny 1 i 3 (czyli czujnik G62 podający wartości do ECU) - sprawdź zatem jeszcze raz jak to podłączyłeś, wartość z czujnika G62 możesz sprawdzić Vagiem i odczytać na zimnym silniku jaką podaje wartość bez a jaką z opornikiem.
a mi się coś jakoś kojarzy że opornik zakłada sią na piny 2 i 3

[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 10:14 ]
http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tu ... ing1z.html


OCEŃ MOJEGO VARIANTA :
viewtopic.php?t=111720" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lut 25, 2010 11:41

RyKa pisze:a mi się coś jakoś kojarzy że opornik zakłada sią na piny 2 i 3
haha faktycznie, ja pomyliłem wtyczkę pompy z wtyczką czujnika temperatury płynu chłodzącego :helm:


Obrazek

Awatar użytkownika
dawid24ino
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 10:16
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: dawid24ino » czw lut 25, 2010 14:11

tak mi tez sie pomylilo mam podlaczony pod 2 i3 i na poczatku chodzil super pozniej raz zalanczal raz nie no a teraz wogole co moglo sie stac ??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lut 25, 2010 14:26

vaga masz ?



Awatar użytkownika
dawid24ino
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 10:16
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: dawid24ino » czw lut 25, 2010 18:31

nie mam vaga



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 66 gości