[Mk2] td aaz-jr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Bukowina_driver
 - Mały gagatek

 - Posty: 57
 - Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
 - Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
 - Kontakt:
 
[Mk2] td aaz-jr
Witam czy podejdzie głowica od AAZ do JR.
i czego można sie spodziwać??
wiem pewnie było ale serio nie umie znaleść...
wie ktoś może czym różnią sie komory wirowe tych głowic??
			
									
									i czego można sie spodziwać??
wiem pewnie było ale serio nie umie znaleść...
wie ktoś może czym różnią sie komory wirowe tych głowic??
Komora wirowa/wstępna od AAZ ma większą średnicę i jest wyższa niż ta z silnika 1,6 TD...
Mogę powiedzieć, że żadne problemu z odpaleniem takiego silnika nie ma nawet przy -25°C
 
Oczywiście silnik po odpaleniu pracuje trochę kulawo, ale po rozgrzaniu pracuje normalnie.
Plusem jest lepszy przepływ powietrza (większe zawory i kanały) oraz mniejsze nagrzewanie silnika.
Wszystko powyższe na podstawie własnego doświadczenia
			
									
									Mogę powiedzieć, że żadne problemu z odpaleniem takiego silnika nie ma nawet przy -25°C
Oczywiście silnik po odpaleniu pracuje trochę kulawo, ale po rozgrzaniu pracuje normalnie.
Plusem jest lepszy przepływ powietrza (większe zawory i kanały) oraz mniejsze nagrzewanie silnika.
Wszystko powyższe na podstawie własnego doświadczenia
- Bukowina_driver
 - Mały gagatek

 - Posty: 57
 - Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
 - Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
 - Kontakt:
 
- zaprzal
 - VW Baron

 - Posty: 3027
 - Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 - Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 - Kontakt:
 
czyli lepiej niz na serii :green_fuck:euglen pisze:zaprzal, nie jest aż tak źle :green_fuck:
kolega euglen miala jakas hybryde z 1.7 jego pytajBukowina_driver pisze:a słyszał ktoś o silniku z t2 1.7D miał skok tłoka jak w 1.6 lecz tłoku jak w 1.9..
wiecie może jakie to coś ma zawory takie jak w 1.9 czy jak w 1.6??
					Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 09:11 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						- Bukowina_driver
 - Mały gagatek

 - Posty: 57
 - Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
 - Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
 - Kontakt:
 
Bukowina_driver, W KY jest tak jak mówisz: jeden kanał spływowy i regulacja płytkami. Ale jeżeli chcesz założyć głowicę z 1,9TD to nie ma problemu - w bloku KY jest wytłoczenie zaślepiające mniejszy kanał powrotny (w przypadku założenia głowicy 1,9TD).
Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy, która odróżnia blok 1,7D od 1,6 TD - tzn. ma kanały wodne pomiędzy cylindrami, tak jak to jest w 1,9TD.
			
									
									Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy, która odróżnia blok 1,7D od 1,6 TD - tzn. ma kanały wodne pomiędzy cylindrami, tak jak to jest w 1,9TD.
- Toshiba
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 856
 - Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
 - Lokalizacja: CeeLI / CeWu
 - Kontakt:
 
Czyli głowica od AAZ do 1V podejdzie Plug&Play? Razem z pompą od JR i innymi bzdetami?
I czy naprawdę na zimnym po takiej zmianie mocno telepie silnikiem itd?
			
													I czy naprawdę na zimnym po takiej zmianie mocno telepie silnikiem itd?
					Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 23:26 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości

