

[ Dodano: Nie Mar 14, 2010 11:07 pm ]
dodam tylko ze pomiar robiony przy bardzo niskim ciśnieniu powietrza po korekcje w kompie wskazań ciśnienia atmosferycznego wykres pokazał lepszy wynik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wrzuć ten wykres tu: http://forum.tdi-tuning.pl/viewforum.php?f=16 (Masters)falla_x pisze:witam ostatnio byłem zrobić program do swojego nowego nabytku avf 130km i powstał taki wykres możecie mi powiedzieć co o nim sądzicie
nie wiem moze dlatego że jak pisałem wcześniej ciśnienie atmosferyczne bylo bardzo kiepskie zmiana ciśnienie na kompie na właściwe jakie powinno oscylować powodowała wzrost o 10km i klika niutków, nie znam sie za bardzo na ciśnieniu i jego wpływie na autoByku21 pisze:czemu taka licha moc????serii nawet nie trzyma????zazwyczaj koło 135-140KM mają serię te silniki
jak wyżyłowany dół ?falla_x pisze:kolega ktory lukan na pomiar powiedzial zep orownujac pierwszy wykres u góry z seria to dól wykresu jest za bardzo wyżyłowany czyli za mocny że powinieni od dołu iść równo linia serii z chipsem dopiero później go wyprzedzać a u mnie jest kop od samego dołu co moze powodować padniecie dwumasa
Jezus maria , co o powiedział, że jedna pompka leje ??? A na jakiej podstawie on to stwierdził ??? Na podstawie bloku 013 i korekcji jednej pompki na pozioie 0,50 , sam chciałbym mieć takie korekcjefalla_x pisze:komputer dzis jak lukaliśmy podczas chamowania pokazywał ze 3 pompowtryski maja wskazania okolo 0.25 - 0.30 a jeden 0.50 trzy pracuj równo w tym samym zakresie a ten 4 jak powiedzał Pan chipowiec minimalnie leje czym moze to być spowodowane ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości