Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 Garsija6
- Ma gadane
  
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 13:01
- Lokalizacja: Opalenica
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Garsija6 » sob lut 20, 2010 17:01
			
			
			
			
			Witam. Mam golfa 3 1.4 ABD i mój silniczek się już skończył  

 Nie chce sprzedawać golfa bo jest sentyment i za dużo w niego włożyłem. Mam zamiar go zrobić ale niby miałem w planach przeszczep z 1.4 na 1.8 ale to jest za dużo komplikacji ;[ Skrzynia nie pasuje, uchwyty w starej budzie hamulce trzeba przerabiać itd. I teraz zastanawiam się czy zakładać 1.4 i bd bez przeróbek tylko podmianka i już bd sii czy zakładać 1.6 ? Czy tez bd komplikacje ?? POMÓŻCIE !!! DORADŹCIE COŚ.... 
Może ktoś jest chętny i pomógł by przy przekładce ??
					Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 17:03 przez 
Garsija6, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 fatboyslim
- Mały gagatek
  
- Posty: 84
- Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:53
- Lokalizacja: Mysłowice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fatboyslim » wt lut 23, 2010 23:26
			
			
			
			
			a mam jeszcze pytanie czy do silnika 1.8 RP podejdzie moja instalacja elektryczna z Syncro z silnika 1P??
Pozdrawiam.
P.S  jak nie to co trzeba by było zmienic... 
Prosze o szybką odpowiedz ponieważ autko stoi w grazu rozebrane..
			
									
									
		
		
				Kupie:
- Zderzak US tył...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rob90son							
- Nowicjusz
  
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 18:46
- Lokalizacja: Polska
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rob90son » pn mar 01, 2010 07:56
			
			
			
			
			witam mam w planach zrobienie swapa z 1.6 AEE na 2.8 VR6. Mam mozliwosc zakupu całego VR6 (anglika ) czy wtedy bedę mial wszystko co potrzebne na swapa ....??
			
									
									
		
		
				Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281482
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Marcin_MK2_8v							
- Mały gagatek
  
- Posty: 109
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
- Lokalizacja: Stary Sącz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Marcin_MK2_8v » ndz mar 14, 2010 15:24
			
			
			
			
			rob90son pisze:witam mam w planach zrobienie swapa z 1.6 AEE na 2.8 VR6. Mam mozliwosc zakupu całego VR6 (anglika ) czy wtedy bedę mial wszystko co potrzebne na swapa ....??
tak powinno być wszystko chyba że silnik nie kompletny
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 K4mik4dz3
- Nowicjusz
  
- Posty: 1
- Rejestracja: czw kwie 01, 2010 10:12
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: K4mik4dz3 » czw kwie 01, 2010 10:34
			
			
			
			
			Witam wszystkich bardzo serdecznie. Posiadam Borę 1.6 SR 99` i chciałem włożyć do niego cos mocniejszego. Co byście polecili, tak żeby było przy tym najmniej pracy a ilość mocy była znacznie większa?
Z góry dziękuję za pomoc!
PS: Przepraszam, ale jakoś nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie na tym forum. Jeśli takowa jest proszę o wyrozumiałość  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 ptasior127
- Mały gagatek
  
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz sie 16, 2009 10:26
- Lokalizacja: Świdnica
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ptasior127 » sob maja 01, 2010 09:27
			
			
			
			
			Mam takie pytanie planuje swapa w mk1 mam całego Passata b3 kombi z silnikiem 9a skrzynia na linki wiem ze będę musiał dorobić mocowanie.W mk 1 był silnik 1,5 diesel czy łapy podejdą mi pod blok 9a wiadomo blok taki sam jak 1,6-2.0 8v (chodzi o mocowania) będę zmieniał tez hamulce wiem na pewno ze murze zmienić całe piasty bo jarzma nie pasują na te z mk1 przegub pasuje do wymiany jest tez Macpherson .Problem pojawia sie z sworzniem wahacza bo w mk 1 jest za mały do piasty czy wychodziły inne średnice sworzni?? kolejne pytanie czy uda cie wcisnąć serwo z pompą do mk1 czy podejdzie pod pedały czy możne zakładać komplet z passata.Na pewno bede tez musiał zmienić przewody paliwowe i zamontować pompy paliwa tzn jedną w bak podającą i droga wysokiego ciśnienia oraz filtr ma ktoś pomysł gdzie to upchnąć?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Enten
- Ma gadane
  
- Posty: 216
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 01:50
- Lokalizacja: Otwock
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Enten » pt maja 07, 2010 13:30
			
			
			
			
			Witajcie,
takie szybkie pytanie. Zgłębiłem temat 1.9tdi do golfa mk1. Wiem, że przy zmianie na 1Z są pewne sprawy. Czy przy zmianie na AFN sprawa wygląda tak samo jak 1Z/AHU? Bo mam w dobrych pieniądzach dawcę z AFN pod maską i... no właśnie. Nie wiem czy sprawa wygląda tak samo z 1Z do golfa mk1 jak i z AFN... 
Proszę o pomoc 

Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Messiash
- Nowicjusz
  
- Posty: 14
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 11:08
- Lokalizacja: Łomża/Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Messiash » wt cze 01, 2010 06:13
			
			
			
			
			Jaki silnik Diesla polecalibyście na SWAP do mk2?
			
									
									
		
		
				[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/19314][img]http://www.motostat.pl/user_images/19314/icon1.png[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Marcin_MK2_8v							
- Mały gagatek
  
- Posty: 109
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
- Lokalizacja: Stary Sącz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Marcin_MK2_8v » wt cze 08, 2010 01:06
			
			
			
			
			Messiash pisze:Jaki silnik Diesla polecalibyście na SWAP do mk2?
obojętnie co kwestia upodobania, ja osobiście wolę benzynowce, ale to kwestia gustu 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cezarroo							
- Nowicjusz
  
- Posty: 11
- Rejestracja: czw maja 22, 2008 20:23
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cezarroo » sob cze 19, 2010 23:17
			
			
			
			
			Witam, padł mi AGG 2.0 8V w mkIII mam w bardzo dobrej cenie 2E Czy da się go w miarę bezproblemowo zainstalować w moim aucie?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 wolf747
- Niesolidny sprzedawca
  
- Posty: 152
- Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
- Lokalizacja: Łomża, podlaskie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wolf747 » wt cze 29, 2010 17:22
			
			
			
			
			ja też spytam z ciekawości- mam mk2 i chciałbym kupić rozbitego mk3 tdi 110km(afn) i zrobić swapa do mk2, czy będzie wszystko pasowało z tego mk3?
			
									
									
		
		
				smaruj gofera dżemorem!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Marcin_MK2_8v							
- Mały gagatek
  
- Posty: 109
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
- Lokalizacja: Stary Sącz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Marcin_MK2_8v » wt lip 06, 2010 01:26
			
			
			
			
			cezarroo pisze:Witam, padł mi AGG 2.0 8V w mkIII mam w bardzo dobrej cenie 2E Czy da się go w miarę bezproblemowo zainstalować w moim aucie?
da się tylko w całości z wiązką i ecu bo 2E to digifant a AGG to simos 
[ Dodano: 06 Lip 2010 01:30 ]
wolf747 pisze:ja też spytam z ciekawości- mam mk2 i chciałbym kupić rozbitego mk3 tdi 110km(afn) i zrobić swapa do mk2, czy będzie wszystko pasowało z tego mk3?
z tego co Ci jest potrzebne będzie pasowało wszystko prócz paru drobiazgów
					Ostatnio zmieniony wt lip 06, 2010 01:31 przez 
Marcin_MK2_8v, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zerohour							
- Użytkownik
  
- Posty: 320
- Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:02
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zerohour » wt lip 06, 2010 12:38
			
			
			
			
			witam , mam okazję kupić tanio silnik 1.6 na gaźniku z golfa 2 , mam dwójkę z 1.3 NZ , czy zmiana silnika wiązałaby się z tak dużymi zmianami jak w przypadku silnika 1.8 ? (przekładka pół osi, instalacji elektrycznej itd. )
			
									
									
		
		
				VW - marka sama w sobie
Obecnie bez VAGa ale wracam do tematu nie bawem :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Bulifreeq
- Nowicjusz
  
- Posty: 19
- Rejestracja: wt gru 15, 2009 01:02
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odra
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Bulifreeq » pt lip 09, 2010 23:08
			
			
			
			
			Chłopaki na jakim lewarku z linkami bedzie najlepiej pracowac skrzynia 2y w mk1 przy silniku g60?
			
									
									
		
		
				[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images48.fotosik.pl/293/216674b5817f21b1med.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości