Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								tomec 1984							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 464
 		- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
 		
		
																- Lokalizacja: inowrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomec 1984 » pt lip 16, 2010 23:36
			
			
			
			
			hej mam pytanko 
wiadomo ze jesli silnik tdi jest za goący (ostra jazda ) to nie bedzie miał takiego kopa ic zmieniłem na większy....  a teraz wysle nad pompą  i mam pytanko 
czy jesli zrobie jakis nawiew na pompe  czy to cos zmieni jesli pompa bedzie chłodzona 
 ( im szybciej bede jechał tym mocniej bedzie wiało na pompe 

 )
 
			
									
									
		
		
				[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								rob555							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 693
 		- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
 		
		
											- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rob555 » pt lip 16, 2010 23:37
			
			
			
			
			zaloz chlodnice paliwa z pompowtryska...o wiele skuteczniejsze rozwiazanie
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								tomec 1984							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 464
 		- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
 		
		
																- Lokalizacja: inowrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomec 1984 » pt lip 16, 2010 23:41
			
			
			
			
			jak to wyglada???
 ropa powinna byc podawana ciepła czy zimna do komory spalania
			
									
									
		
		
				[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jaaano							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 407
 		- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
 		
		
											- Lokalizacja: ELA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jaaano » ndz lip 18, 2010 22:02
			
			
			
			
			Teoretycznie paliwo ciepłe powietrze zimne,ale jesli chcesz wykorzystać te ozdobne chwyty powietrza to pociagnij rure z chwytu do filtra powietrza 

 
			
									
									
		
		
				Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								tomec 1984							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 464
 		- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
 		
		
																- Lokalizacja: inowrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 11:14
			
			
			
			
			juz tak zrobiłem 

 teaz myslałem nad chłodzeniem pompy...................... ale nie wiem czy to jest takie ważnee
 
			
									
									
		
		
				[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Bartek_R							
 
						- Pasza dla Świń

 			
		- Posty: 395
 		- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
 		
		
																					- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								tomec 1984							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 464
 		- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
 		
		
																- Lokalizacja: inowrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 22:20
			
			
			
			
			nie no pompa jest oki czy ciepły czy zimny to pali od strzała
 tak tylko myslałem ze podzczas jazdy był by nadmuch na pompe co by ja troszke oziebił:) ale widze ze nie ma sensu
 pozdro
			
									
									
		
		
				[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								evolution							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 4306
 		- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
 		
		
																					- Lokalizacja: się biorą dzieci???
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: evolution » pn lip 19, 2010 22:28
			
			
			
			
			tomec 1984, zrob jak rob pisal, chlodnice na powrotnym wezu do filtra, wtedy bedzie najwieksza efektywnosc chlodnicy ( wyzsza roznica temperatur ladunku wieksza wymiana ciepla)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								tomec 1984							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 464
 		- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
 		
		
																- Lokalizacja: inowrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 22:45
			
			
			
			
			na powrotny??? dlaczego na powrotny???
			
									
									
		
		
				[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								evolution							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 4306
 		- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
 		
		
																					- Lokalizacja: się biorą dzieci???
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: evolution » pn lip 19, 2010 22:49
			
			
			
			
			bo tam paliwo ma najwyzsza temperature i zasada dzialania chlodnicy wymusza w tym momencie oddanie wiekszego ciepla co skutkuje nizsza temperatura calego ukladu...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								tomec 1984							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 464
 		- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
 		
		
																- Lokalizacja: inowrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 22:56
			
			
			
			
			hym to moze 2wie dac na powrotny i ten którym zaciąg.......... 

 
			
									
									
		
		
				[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								evolution							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 4306
 		- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
 		
		
																					- Lokalizacja: się biorą dzieci???
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: evolution » wt lip 20, 2010 12:51
			
			
			
			
			nie ma sensu
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości