Witam
wymieniłem ten oring, przy okazji oring od dawki.
Przy okazji wpadła mi w ręce pompa od Trochima, ale rozleciała się po 10 km
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
leżała z rok zanim ją dostałem pękła w środku sprężynka i zrobiła się mielonka
Więc założyłem moją z nowymi oringami no i jest zonk. W pewnym zakresie obrotów silnik wpada w drgania ( 5 ty bieg przy 100-110 km na godz)
Zrobiłem mały eksperyment, dodając pomału gazu ( na postoju, dźwignią przy pompie ) w pewnym momencie dźwignia sama wyrywa do przodu ( zwiększając obroty )
Co może być tego przyczyną?? pompy nie rozbierałem, zmniejszyłem na pewno troszkę dawkę i może nie dokładnie przykręciłem w tym samym położeniu oś regulatora??
Jak ktoś m jakiś pomysł, czekam
Przy okazji, poskładałem pompę z 10 mm tłoczkiem
auto chodzi jak traktor, nie wiem od czego zacząć regulację, nie umiem znaleźć takiego tematu w którym jest przedstawione co po kolei ustawiać.
Pompa była całkiem rozebrana, wszystko było loozem, każda śrubka
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Jeździ, ale tak jak by na niskich obrotach nie ma momentu jaki diesel powinien mieć