1.8 RP. Odpala ale nie trzyma obrotów i gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 RP. Odpala ale nie trzyma obrotów i gaśnie
czy ktoś wie gdzie jest  ten czujnik ssania  mam silnik 1.6 ben +gaz 73KM gaznik pierburg 2E   ZNALZŁEM CZUJNIKI: czerwony , siwy,  czarny, kazdy odłaczylem po kolei na włączonym silniku i obroty utrzymywały sie dalej  
  
 na 2000  a powinny spasc  czyli te czujniki to nie od ssania gdzie jest od ssania jak wyglada? 
  
			
									
									1.8 RP. Odpala ale nie trzyma obrotów i gaśnie
witam,  
 mój MK2 1.6 88r piergurg2E   rozgrzalem tak jak ma być - zawsze wtedy ssanie sie wylanczało -   wyłaczyłem silnik  ale zapłon pozostał właczony  ta "blaszka" w gażniku pierburg 2e była otwarta   czy to znaczy ze ssanie jest właczone? 
  kiedy powinna sie zamknac????????????? 
			
									
									1.8 RP. Odpala ale nie trzyma obrotów i gaśnie
Ludzie jesli macie silinki krokowe w swoich silnikach to zacznijcie od nich , od podmiany  jak mialem 1.8RP mialem podobne problemy podmienilem silniczek i dalej byl niesprawny za 3 razem trafilem sprawny uzywany silniczek krokowy  samochod dod zis dziala 
 i niema takich poroblemow kupujacy golfa zadowolony! 
  
 !
Pozdrawiam
			
									
									Pozdrawiam
1.8 RP. Odpala ale nie trzyma obrotów i gaśnie
magca01 pisze:Ludzie jesli macie silinki krokowe w swoich silnikach to zacznijcie od nich , od podmiany jak mialem 1.8RP mialem podobne problemy podmienilem silniczek i dalej byl niesprawny za 3 razem trafilem sprawny uzywany silniczek krokowy samochod dod zis dzialai niema takich poroblemow kupujacy golfa zadowolony!
![]()
!
Pozdrawiam
gdzie jest , jak wyglada ten silniczek krokowy?
1.8 RP. Odpala ale nie trzyma obrotów i gaśnie
pawel007, Niewielki prostokacik czarny. pod wtryskiwaczem Pisze na nim Bosch
			
									
									1.8 RP. Odpala ale nie trzyma obrotów i gaśnie
powodem b,wysokich obrotów  , które utrzymywały sie  na zimnym i goracym silniku 
    był stopiony i zakleszczony przewód idacy do gaznika pierburg 2e z powodu wysokiej temp.  czyli normalnej  bo  przed wymiana termostatu  nie trzymał temp.   przewód wymieniłem, dodatkowo zostały usuniete zbedne przewody  
   tzn, przewody własciwe poprowadziłem  bezposrednio   z ominieciem zbednych przewodów  teraz chodzi jak nówka 
 ustawiłem obroty  popryskałem wd-40, miejsca ruchome  n i narazie chodzi idealnie 
  przeczysciłem terz swiece bo były bardzo w"sadzy"czarnej   gdyz nie były dokrecone i sie obkipciły   wiec stracił moc  z tego powodu  -   tera jest ok.  
			
									
									1.8 RP. Odpala ale nie trzyma obrotów i gaśnie
Witam serdecznie czytam wszystko co tutaj piszecie i mam podobne problemy ale nie identyczne. Posiadam golfika II 1.8 benzyna 90KM 1988r.
Wczoraj po odpaleniu zaczą dziwnie chodzić mianowicie bardzo niskie obroty, pochodził przez 10 sekund około i zaczeły jeszcze bardziej spadać powoli a kontrolka od akumulatora zaczeła lekko świecić az w końcu sammochód zgasł. Ponownie odpaliłem musiałem dłużej przytrzymacz przekręcony kluczyk i troszkę pogazować. Pogazowałem mu troszkę i dalej to samo, noga z gazu niskie obroty, wręcz takie jak to powiedzieć wolniutkie purkanie. Postanowiłem się przejechać przy zmianie biegów lub zwolnieniu gasł. nie mogłem nawet na chwile ściągnąć nogi z gazu po padał momentalnie. dodam że z tłumika też taki głos był jakby za dużo benzyny dostawał albo woda była ale wszędzie suchutko. myślałem że może to te gumowe przewody ciśnieniowe bo były takie popękane tak więc owinełem je bandarzem samowulkanizującym się było już OK. dzisiaj znów to samo, przyjechał znajomy odczepił kopułkę wyciągną palca przeczyścil go papierem ściernym, wyciągną zasilanie od silniczka krokowego, i na razie puki co chodzi ok, ale mówił że albo silniczek krokowy do wymiany albo guma pod kolektorem, nie mam kasy na wymienianie tego i tego, a może to jednak co innego???
Macie jakieś pomysły??
Mój ojciec też ma vw2 tylko 1.6 też mu kiedyś padł silniczek krokowy ale ktoś mu zrobił obejście na ręczne ssanie podłoczone do przycisku w desce rozdzielczej. Bardzo fajne rozwiązanie bo bardzo mało mu spala teraz od nas z domu do opola i z powrotem tj jakies 50km zrobi na 30zł paliwa ja musze wlać za 50zł to jest różnica. też bym chciał zrobić sobie takie ręczne ssanie a gościa który to robił na stałe wyjechał.
Moja ogromniasta prośba..... jakis schemat jak to podłączyć do czego najlepiej żeby nie spieprzyć, bardzo bym prosił o wysłanie. albo tu na forum albo na maila kamil-1987@o2.pl
BARDZO WSZYSTKIM ZA POMOC DZIĘKUJE
			
									
									Wczoraj po odpaleniu zaczą dziwnie chodzić mianowicie bardzo niskie obroty, pochodził przez 10 sekund około i zaczeły jeszcze bardziej spadać powoli a kontrolka od akumulatora zaczeła lekko świecić az w końcu sammochód zgasł. Ponownie odpaliłem musiałem dłużej przytrzymacz przekręcony kluczyk i troszkę pogazować. Pogazowałem mu troszkę i dalej to samo, noga z gazu niskie obroty, wręcz takie jak to powiedzieć wolniutkie purkanie. Postanowiłem się przejechać przy zmianie biegów lub zwolnieniu gasł. nie mogłem nawet na chwile ściągnąć nogi z gazu po padał momentalnie. dodam że z tłumika też taki głos był jakby za dużo benzyny dostawał albo woda była ale wszędzie suchutko. myślałem że może to te gumowe przewody ciśnieniowe bo były takie popękane tak więc owinełem je bandarzem samowulkanizującym się było już OK. dzisiaj znów to samo, przyjechał znajomy odczepił kopułkę wyciągną palca przeczyścil go papierem ściernym, wyciągną zasilanie od silniczka krokowego, i na razie puki co chodzi ok, ale mówił że albo silniczek krokowy do wymiany albo guma pod kolektorem, nie mam kasy na wymienianie tego i tego, a może to jednak co innego???
Macie jakieś pomysły??
Mój ojciec też ma vw2 tylko 1.6 też mu kiedyś padł silniczek krokowy ale ktoś mu zrobił obejście na ręczne ssanie podłoczone do przycisku w desce rozdzielczej. Bardzo fajne rozwiązanie bo bardzo mało mu spala teraz od nas z domu do opola i z powrotem tj jakies 50km zrobi na 30zł paliwa ja musze wlać za 50zł to jest różnica. też bym chciał zrobić sobie takie ręczne ssanie a gościa który to robił na stałe wyjechał.
Moja ogromniasta prośba..... jakis schemat jak to podłączyć do czego najlepiej żeby nie spieprzyć, bardzo bym prosił o wysłanie. albo tu na forum albo na maila kamil-1987@o2.pl
BARDZO WSZYSTKIM ZA POMOC DZIĘKUJE
1.8 RP. Odpala ale nie trzyma obrotów i gaśnie i ile pali
w dniu dzisiejszym zakończyłem testowanie ile pali 
wiec tak
po przekreceniu kluczyka chodzil na wolnych borotach 3-8 sekónd
  (* jak spadały to lekko  przytrzymałem gaxz  max 1800 obr. ) 
 
jak załapał obr. to czekałem 25 sek. poczym ruszałem w trase przejechałem 53,1 km w cyklu mitszanym
 na 5 litrach benz 95 
  
wiec pali 9,41 l /100 km
  to chyba norma  bo to  1,6  53 kw  3drzwi  1988r prawda?????????
			
									
									wiec tak
po przekreceniu kluczyka chodzil na wolnych borotach 3-8 sekónd
jak załapał obr. to czekałem 25 sek. poczym ruszałem w trase przejechałem 53,1 km w cyklu mitszanym
wiec pali 9,41 l /100 km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


