Post
autor: jaaano » pt lis 11, 2011 22:41
tomciup cenowo niby korzystnie gdyby nie to że wszystko no name,mutacja tarczy 312 i zacisków S2 jak najbardziej jest możliwa.Staram sie rozgryżć temat i wiem że będzie troche problemów,tarcza 280 jest gruba 22mm a 288 i 312 -25mm,więc cieńsze klocki muszą być,pozostaje porównanie szerokości powierzchni ciernej tarcz 280 i 312,pewnie na większej tarczy będzie więcej i gdyby klocek brał równo od zewnątrz tarczy to wystarczy ją podebrać od wewnątrz na tokarce z obu stron,myśle że taki zabieg nie osłabiłby bardzo tarczy.Na koniec trzeba wymodzić adapter o nie zmienionych rozstawach śrub odsadzający jarzmo z zaciskiem o różnice wysokości tarczy 280 a 312.Teoretycznie wszystko proste ale w rzeczywistości trzeba dobrze pokombinować.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.