Problem z kierowaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				kurczaczek1989
- Nowicjusz 
- Posty: 3
- Rejestracja: pt maja 04, 2012 18:07
- Lokalizacja: Kraków
Problem z kierowaniem
Witam serdecznie
Posiadam VW Golf 3 1.6 GT 1996 roku.
Mój problem polega na tym że zaczeła cięzej chodzić kierownica jak i na postoju i w trakcie jazdy. Pod koniec zeszłego roku wymieniłem maglownice , tuleje wahacza , końcowki stabilizatora a w tym gumy od drażka stabilizującego. Niestety samochód dalej się tłucze o podwozie i znosi go przy dodawaniu gazu. Nie raz jest tak że w czasie jazdy potrafi zmienić sie połozenie kierownicy np. tak o 1cm w prawo i potem wraca w poprzednia pozycje oczywiscie na prostej drodze bez kolein i dziur. Bardzo prosze o pomoc bo niestety nie komfortowo sie jezdzi
Pozdrawiam
			
									
									Posiadam VW Golf 3 1.6 GT 1996 roku.
Mój problem polega na tym że zaczeła cięzej chodzić kierownica jak i na postoju i w trakcie jazdy. Pod koniec zeszłego roku wymieniłem maglownice , tuleje wahacza , końcowki stabilizatora a w tym gumy od drażka stabilizującego. Niestety samochód dalej się tłucze o podwozie i znosi go przy dodawaniu gazu. Nie raz jest tak że w czasie jazdy potrafi zmienić sie połozenie kierownicy np. tak o 1cm w prawo i potem wraca w poprzednia pozycje oczywiscie na prostej drodze bez kolein i dziur. Bardzo prosze o pomoc bo niestety nie komfortowo sie jezdzi
Pozdrawiam
Problem z kierowaniem
Maglownica death
Sprawdź całe zawieszenie przednie ( np końcówki drążków kierowniczych?. )Na ta chwile ciężko coś powiedzieć.
			
									
									Sprawdź całe zawieszenie przednie ( np końcówki drążków kierowniczych?. )Na ta chwile ciężko coś powiedzieć.
MK2  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
						MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- piotrusss89
- Użytkownik 
- Posty: 302
- Rejestracja: wt lis 09, 2010 18:21
- Lokalizacja: Szczecin
Problem z kierowaniem
A może się łożyska zatarły na mocowaniu górnym amortyzatora i blokują?
			
									
									Moja Bryka   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
						 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;Re: Problem z kierowaniem
Łożysko jak się zatrze to słychać jak przeskakuje sprężyna a co ma do oporu kierypiotrusss89 pisze:A może się łożyska zatarły na mocowaniu górnym amortyzatora i blokują?
 
   
   
  
MK2  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
						MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- piotrusss89
- Użytkownik 
- Posty: 302
- Rejestracja: wt lis 09, 2010 18:21
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Problem z kierowaniem
Tak w sumie to ja wiem, czy wtedy sprężyna przeskakuje?XV2 pisze:Łożysko jak się zatrze to słychać jak przeskakuje sprężyna a co ma do oporu kiery


Forum Fiata:
Objawy są takie że jak skręcasz koło przy małej prędkości lub w miejscu to słyszysz trzeszczenie.
Forum Ford:
Głównym objawem zatartego łożyska amortyzatora, są charakterystyczne głuche uderzenia (takie pum pum
 ) podczas skręcania kół na postoju, zwykle najlepiej się to objawia gdy samochód trochę postoi.
 ) podczas skręcania kół na postoju, zwykle najlepiej się to objawia gdy samochód trochę postoi.Forum Renault:
1. Bujaj samochodem jedną ręką od strony przodu
2. Drugą ręką trzymaj za mocowanie armotyzatora> chodzi o to czy masz tam luz.
U mnie jak by są wyczuwalne i według mnie to chyba właśnie to stuka.Po za tym jakoś ciężko chodzi mi kierownica.
Wniosek taki że to nie tylko to co sugerujesz..
Moja Bryka   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
						 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;Problem z kierowaniem
Tylko tobie się tak wydaje bo gdzieś tam znalazłeś/wyczytałeś ja wiem jak to przechodzi w praktyce. Pierwszy raz słyszę żeby kierownica od tego ciężko chodziła bajka jakich mało  
Pompa dobiega swojego żywota słabo już pompuje pewnie.
Może być pęknięta sprężyna.
Brak zbieżności.
			
									
									
Pompa dobiega swojego żywota słabo już pompuje pewnie.
Może być pęknięta sprężyna.
Brak zbieżności.
MK2  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
						MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- piotrusss89
- Użytkownik 
- Posty: 302
- Rejestracja: wt lis 09, 2010 18:21
- Lokalizacja: Szczecin
Problem z kierowaniem
A jak w aucie niema wspomagania i cięzko chodzi kierownica to czego to wina?
			
									
									Moja Bryka   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
						 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;Problem z kierowaniem
krzyżak kierownicy
			
									
									MK2  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
						MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- piotrusss89
- Użytkownik 
- Posty: 302
- Rejestracja: wt lis 09, 2010 18:21
- Lokalizacja: Szczecin
Problem z kierowaniem
ale co krzyżak? zatarty złamany?
			
									
									Moja Bryka   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
						 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
   http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;Problem z kierowaniem
zatarty krzyżak na dolnym wałku kolumny przy połączeniu z przekładniąpiotrusss89 pisze:ale co krzyżak? zatarty złamany?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Drogi kolego widzę szukasz zaczepki bo strzeliłeś gapę nie mam zamiaru cie uświadamiać jak nie masz zielonego pojęcia.
Jak masz wiedzę to zamiast się wygłupiać pomóż koledze w danym temacie.
Napisałem możliwe przyczyny autor tematu sprawdzi to można będzie myśleć dalej.
MK2  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
						MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- Paweł Marek
- V.I.P. 
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z kierowaniem
Może maglownice zakręciłeś tak że się przesuwa cała w boki
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- 
				kurczaczek1989
- Nowicjusz 
- Posty: 3
- Rejestracja: pt maja 04, 2012 18:07
- Lokalizacja: Kraków
Problem z kierowaniem
Jak wymieniałem opony na letnie to mechanik powiedział mi ze słychać pompe wspomagania ale płyn nieucieka .
Maglownica dobrze jest dokręcona 
 
Sprawidzłem i nie widze pękniecia spręzyny amortyzatora .
Przy kręceniu kierownica są dziwne udezenia w podwozie.
Końcówki drążka wymieniłem razem z maglownicą
Może znacie jakiegoś mechanika co by to ogarnoł .
			
									
									Maglownica dobrze jest dokręcona
 
 Sprawidzłem i nie widze pękniecia spręzyny amortyzatora .
Przy kręceniu kierownica są dziwne udezenia w podwozie.
Końcówki drążka wymieniłem razem z maglownicą
Może znacie jakiegoś mechanika co by to ogarnoł .
- anakonda134
- Mały gagatek 
- Posty: 73
- Rejestracja: pt mar 20, 2009 22:33
- Lokalizacja: Sokółka
- Kontakt:
Problem z kierowaniem
podepnę sie pod temat mam od niedawna ten sam problem wiem ze maglownica jest ok a co do końcówek i reszty nie jestem pewien ale pewnie nie są w najlepszym stanie  jutro zabieram sie nad wymiana przedniego zawieszenia, koncówki tuleje itp. zobaczymy po wymianie jaki bedzie efekt a nie pomyslalem o krzyżaku jak napisał kolega XV2 tez to przy okazji sprawdzę...
			
									
									Re: Problem z kierowaniem
kurczaczek1989 pisze: mechanik powiedział mi ze słychać pompe wspomagania ale płyn nieucieka .
XV2 pisze:
Pompa dobiega swojego żywota słabo już pompuje pewnie.
MK2  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
						MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości



