![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Problem z MFA brak średniego spalania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z MFA brak średniego spalania
Sokol9185, niechce sie klucic
to wytlumacz mi ktore jeszcze sciezki odpowiadaja za srednie spalanie?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=483150" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z MFA brak średniego spalania
no było byłowcześniejdjluki4 pisze:sciezki przerwane przy samym hallu wzrokowono nie do zauważenia
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
a jakie masz faktyczne spalanie? i czy masz LPG bo na gazie to norma takie przekłamanie.
Problem z MFA brak średniego spalania
faktyczne spalanie na paliwie to jest w granicy 7.5 do 8 litrow lpg mam ale tyle mi pokazywalo na benzynie jak to testowalem 11 do 18? a mozesz mi powiedziec dla czego mi tej drugiej funkcji ze spalania nie pokzauje tylko sa same kreski?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=483150" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Problem z MFA brak średniego spalania
ustawienie rozrządu i zapłonu też ma ogromne znaczenie w spalaniu mfa. w spalaniu mfa i jak w spalaniu auta. Złe ustawienie silnika powoduje ciągły otwarcie przepustnicy by samochó w ogóle jechał.. otwarcie to zmienia podciśnienie i spalanie w mfa
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z MFA brak średniego spalania
takie szybkie pytanie moze mi ktos powiedziec w ktorym polozenie przelacznik z mfa ma byc ustawiony zeby pokazywa lsrednie spalanie w pozycji 1 czy 2 bo w jednej pokazuje mi inne spalanie a w 2 tez inne dzieki za odpowiedzi:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=483150" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z MFA brak średniego spalania
Witam może było rowziązanie ale nie doczytałem. Mam MFA w mk2 1.8 PF 2 wtyki + podcisnienie pokazuje w serwisowym spalanie normalnie, średnią pokazuje, ale normalnie w dziennym spalanie 0.5L - 1.0 L co jest nie tak.Sprawdzone podcisnienie i wymieniony czujnik w liczniku przy wtyku od linki. Dzięki z góry
Problem z MFA brak średniego spalania
Podłącze się do tematu może ktoś mi pomoże.
Montowałem w swoim mk3 MFA i zrobiłem wszystko poza podłączeniem czujnika temp oleju i temp zewnętrznej z powodu chwilowego braku czujników.
Od licznika do 27 pinu ecu poszedł kabelek i spalanie średnie wyświetla ciągle 99,9. Po skasowaniu jest przez chwile 0 ale po ruszeniu od razu 99,9.
Johnatan trzy posty wyżej napisał coś co mnie zainteresowało. wiem, że mam przestawiony rozrząd o jeden ząbek. Czy to może być przyczyną? Jakieś inne sugestie?
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Montowałem w swoim mk3 MFA i zrobiłem wszystko poza podłączeniem czujnika temp oleju i temp zewnętrznej z powodu chwilowego braku czujników.
Od licznika do 27 pinu ecu poszedł kabelek i spalanie średnie wyświetla ciągle 99,9. Po skasowaniu jest przez chwile 0 ale po ruszeniu od razu 99,9.
Johnatan trzy posty wyżej napisał coś co mnie zainteresowało. wiem, że mam przestawiony rozrząd o jeden ząbek. Czy to może być przyczyną? Jakieś inne sugestie?
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
Problem z MFA brak średniego spalania
Rozrząd ustawiony, spalanie dalej wyświetla 99,9. Bardzo proszę o radę jak sobie z tym poradzić ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
Problem z MFA brak średniego spalania
Henio098 a nie jest to czasem czujnik przy wejsciu do Prędkościomierza ? na 3 nóżki chyba zakładając że działa Ci Prędkościomierz
Problem z MFA brak średniego spalania
Ja nie do końca znam instalację w tym samochodzie więc opiszę to tak: 27 pin połączyłem z wtyczką wychodzącą z wiązki licznika na kablu biało fioletowym.
Wtyczka na tym -> http://img268.imageshack.us/img268/5107/mfa002.jpg zdjęciu po prawej.
Czy to jest prawidłowe?
Wtyczka na tym -> http://img268.imageshack.us/img268/5107/mfa002.jpg zdjęciu po prawej.
Czy to jest prawidłowe?
VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
Problem z MFA brak średniego spalania
Ok doszukałem się w końcu (na naszym forum) rozwiązania mojego problemu. Zastosowałem się i mam średnie spalanie na MFA.
Aby rozwiać wszelkie wątpliwości u osób przymierzających się do instalacji MFA u siebie -> PIN 26 licznika czyli biało fioletowy kabelek z wiązki MFA łączymy z:
- 9 PINem komputera jeśli posiadamy silnik diesela,
- 27 PINem komputera jeśli posiadamy silnik benzynowy ze sterownikiem DIGIFANT
- 10 PINem komputera jeśli posiadamy silnik benzynowy ze sterownikiem SIMOS
I tak ostatnia informacja jest rozwiązaniem mojego problemu, co ciekawe nie wspomina się o tym w żadnych poradnikach, i na forum znalazłem tylko jeden post na ten temat.
Podsumowując dla potomnych ten problem - SIMOS sterownik produkcji Siemensa w silnikach 2.0 AGG - spalanie PIN 10!
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Aby rozwiać wszelkie wątpliwości u osób przymierzających się do instalacji MFA u siebie -> PIN 26 licznika czyli biało fioletowy kabelek z wiązki MFA łączymy z:
- 9 PINem komputera jeśli posiadamy silnik diesela,
- 27 PINem komputera jeśli posiadamy silnik benzynowy ze sterownikiem DIGIFANT
- 10 PINem komputera jeśli posiadamy silnik benzynowy ze sterownikiem SIMOS
I tak ostatnia informacja jest rozwiązaniem mojego problemu, co ciekawe nie wspomina się o tym w żadnych poradnikach, i na forum znalazłem tylko jeden post na ten temat.
Podsumowując dla potomnych ten problem - SIMOS sterownik produkcji Siemensa w silnikach 2.0 AGG - spalanie PIN 10!
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
Problem z MFA brak średniego spalania
Panowie czy wyjscie "czujnik halla" to sygnal np do tempomatu?? Pzdr
Problem z MFA brak średniego spalania
Panowie, wiem że odkopuję ale nie znalazłem dalej rozwiązania.
Chodzi o mk2 vr6, zamontowałem dzisiaj licznik z mfa, manetkę i wpiąłem przewody w skrzynkę bezpieczników.
Problem polega na tym, że pokazuje mi tylko temp. oleju oraz czas. Nie zlicza kilometrów i nie pokazuje średniego spalania. Czytając ten temat zastanowiła mnie jedna rzecz, czujnik halla licznika- nie mam go tam .. Taki licznik już kupiłem od kolegi z forum. Jest to co na załączonym zdjęciu niżej:
![Obrazek](http://naforum.zapodaj.net/thumbs/aceb98fae2b3.jpg)
Wężyk od podciśnienia wpięty w króćce między serwo a ssący. Czy ktoś może mi pomóc? Napęd licznika mam normalnie na linkę z 1.3 Obrotomierz nie działa, bo nie przerobiłem jeszcze instalacji i nie ten pin jest podpięty co trzeba (sygnał idzie z modułu).
Filmik:
[youtube][/youtube]
Chodzi o mk2 vr6, zamontowałem dzisiaj licznik z mfa, manetkę i wpiąłem przewody w skrzynkę bezpieczników.
Problem polega na tym, że pokazuje mi tylko temp. oleju oraz czas. Nie zlicza kilometrów i nie pokazuje średniego spalania. Czytając ten temat zastanowiła mnie jedna rzecz, czujnik halla licznika- nie mam go tam .. Taki licznik już kupiłem od kolegi z forum. Jest to co na załączonym zdjęciu niżej:
![Obrazek](http://naforum.zapodaj.net/thumbs/aceb98fae2b3.jpg)
Wężyk od podciśnienia wpięty w króćce między serwo a ssący. Czy ktoś może mi pomóc? Napęd licznika mam normalnie na linkę z 1.3 Obrotomierz nie działa, bo nie przerobiłem jeszcze instalacji i nie ten pin jest podpięty co trzeba (sygnał idzie z modułu).
Filmik:
[youtube][/youtube]
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości