![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
(Pozwoliłem sobie z brytyjskiego forum skopiowac mój temat i lekko przetłumaczyć
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Rok produkcji: 2010
Silnik:
2.0 TSI 210 KM (155 kW), Manual-6G
Układ dolotowy:
Seryjny
Układ wydechowy:
Seryjny
Układ napędowy:
6 stopniowy Manual
Obręcze aluminiowe "Donington"
- obrecze ze stopu metali lekkich 8J x 17
- opony 235/45 R17
Układ hamulcowy:
Seryjny
Zawieszenie:
Seryjne
Wnętrze i car audio:
Kierownica multifunkcyjna
- kierownica trójramienna, multifunkcyjna, obszyta skóra
- komputer pokładowy "MFA Plus"
Siedzenia sportowe z pakietem "Sportowym"
- tapicerka siedzeń "Catch up" - w połaczeniu z Alcantarą
Alarm
Czujnik cofania tył z podglądem na ekranie
Lusterko samoprzyciemniające z czujnikiem deszczu i światła
System radiowy "RCD 510"
Podłokietnik
Klimatyzacja "Climatronic"
Komputer pokładowy MFA Plus
Pakiet "Sportowy"
Pakiet "Czujnik deszczu"
Body kit i oświetlenie:
Światła bi-ksenonowe, z funkcją doświetlania zakrętów
Podgrzewane lusterka i dysze spryskiwaczy
Fabryczna moc i moment:
210 KM / 280 NM
![Obrazek](http://img85.imageshack.us/img85/4866/sciro1.jpg)
![Obrazek](http://img251.imageshack.us/img251/2879/sciro2.jpg)
![Obrazek](http://img34.imageshack.us/img34/6250/sciro3.jpg)
![Obrazek](http://img444.imageshack.us/img444/4706/sciro4.jpg)
![Obrazek](http://img5.imageshack.us/img5/8248/scix.jpg)
![Obrazek](http://img340.imageshack.us/img340/4186/sci2d.jpg)
![Obrazek](http://img228.imageshack.us/img228/8475/sciro7.jpg)
![Obrazek](http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/206951_208384799185809_100000428723185_718987_2567933_n.jpg)
Wykres mocy seryjnej, jak widać delikatnie odbiegł od katalogowych danych technicznych
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/345/5eb41b2e7c10b6e3.jpg)
Zamiast 210 KM i 280 Nm pojawiło się 243 KM 326 Nm
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Przyspieszenie 0-150 km/h na serii
[youtube][/youtube]
![Obrazek](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs007.ash2/33721_165799690116282_151838918179026_457484_7811727_n.jpg)
![Obrazek](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs458.ash2/73164_165799793449605_151838918179026_457488_1481305_n.jpg)
![Obrazek](http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/39558_165799843449600_6311319_n.jpg)
![Obrazek](http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/66685_165799870116264_6229960_n.jpg)
Kilka pojedynków:
VS Scirocco R 265 HP
[youtube][/youtube]
VS Scirocco 250 HP DSG
[youtube][/youtube]
VS Mini Cooper 220 HP
[youtube][/youtube]
VS Seat Leon CUPRA R 265 HP
[youtube][/youtube]
VS Corsa B 211 HP
[youtube][/youtube]
VS Mazda MPS 260 HP
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
VS Opel Speedster 160 HP
[youtube][/youtube]
Z nienagranych pojedynków, a zapamiętanych były jeszcze wygrane z:Megane RS 250 HP, S4 2.7 265 HP, BMW X6 35i 306 HP,
i porażka z Mustangiem 300 HP
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Miałem również okazje wzięcia udziału w dwóch "pojeżdżawkach". Pierwsza na kartingowym torze w Radomiu. Mój pierwszy raz
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wyglądało to tak:..
[youtube][/youtube]
![Obrazek](http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/39566_160139850676971_100000428723185_409171_3802338_n.jpg)
Później odbywały się już niestety pamiętne RallySprinty na Marywilskiej. Czekałem aż śniegi stopnieją i wziąłem udział w jednej rundzie. W mojej klasie zająłem 3 miejsce na 24 uczestników.
Wyglądało to tak...
[youtube][/youtube]
![Obrazek](http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/185331_246218055402483_100000428723185_881291_5509851_n.jpg)
![Obrazek](http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180948_191689584188664_100000428723185_604871_2082043_n.jpg)
Następna okazja do sprawdzenia swoich umiejętności i jako takiego kręcenia kierownicą była na Zlocie Seat Racing na Ułęży. W próbie sprawnościowej zająłem ponownie 3 miejsce i ustąpiłem jedynie kolegom z Hondy Civic Type R EP3 i Scirocco R
![Obrazek](http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/264261_244320862258869_3744489_n.jpg)
![Obrazek](http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/253348_245673435456945_100000428723185_879176_6120372_n.jpg)
![Obrazek](http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/188221_246181262072829_100000428723185_881219_1266659_n.jpg)
MODYFIKACJE
Samochód pozostał seryjny do końca 2011 roku. W listopadzie kupiłem nowe koła.
OZ Ultraleggera i opony Continental SportContact 3 - 235/35/19
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Było troszkę wysoko
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1206/db2f73d15cb41494.jpg)
Na pokładzie zawitały sprężynki Eibach ProKit
Auto siadło ok. 3 cm i wygląda tak
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1296/a7f725f95672a3c1gen.jpg)
Przez to wszystko pojawił się problem z wjeżdżaniem do garażu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1296/072313df4b68375cgen.jpg)
Teraz muszę wjeżdżać tyłem, wtedy nie ma problemu
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
W dalszej kolejności zamontowany został Shortshifter firmy Forge Motorsport
![Obrazek](http://www.fixxtuning.com/store/images/FMVWQS.jpg)
Teraz jest dużo krócej... Short został ustawiony mniej więcej w 3/4 swojego zakresu
Przed planowanymi zmianami mocowymi pojawił się intercooler od S3
![Obrazek](http://www.eurospeed.net.au/images/S3_FMIC_800.jpg)
W styczniu zdecydowałem się na Stage 3 w firmie Compsport http://www.compsport.pl/
W Scirocco zawitała
Turbosprężarka K04
Wydech MG - 2,75" http://mgmotorsport.pl/
Oprogramowanie
Wykres mocy wygląda tak
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![Obrazek](http://img641.imageshack.us/img641/8194/vwscirocco20tsicczbwf14.jpg)
Jak widać 365 KM i 437 Nm
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](https://lh5.googleusercontent.com/-XM47ZLAV24g/TxrlAMK6bZI/AAAAAAAAHVg/EIW-xTxCLyw/s720/IMG_9100.jpg)
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/-M0Wg3QPDF_4/TxrlPwBqpWI/AAAAAAAAHVI/TjO10EEV6-4/s720/IMG_9104.jpg)
Następnie korzystając z życzliwości kolegi wgrany został XDS oraz " ceremonia otwarcia "
[youtube][/youtube]
![Obrazek](http://img696.imageshack.us/img696/676/dsc9801kadrtabcopy1.jpg)
![Obrazek](http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/395357_341428375881450_100000428723185_1179096_1648982621_n.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/1367/91b2c366cf9cbbb0.jpg)
Przyspieszanie 0-150 km/h
[youtube][/youtube]
Przyspieszanie 100-200 km/h
[youtube][/youtube]
VS Audi RS4 B5 400+ HP
[youtube][/youtube]
VS DSG 360 HP
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[youtube][/youtube]
VS Seat Leon Cupra R 345 KM
[youtube][/youtube]
Scirocco przyspieszało godnie, ale z hamowaniem miało znaczne problemy...
Od poniedziałku o to jak szybko się zatrzymam dba 6 tłoczkowy Big Break Forge Motorsport z tarczą 356 mm
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![Obrazek](http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/600275_440189819338638_1534172453_n.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1585/058107fbf29f6879.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1597/d2bdb84dce342a2a.jpg)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłem moimi wypocinami
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdrawiam, górnik (scirocco-club.pl)