GT2556V w VP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- 
				spawacz
 - Forum Master

 - Posty: 1533
 - Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
 - Lokalizacja: Przemyśl
 - Kontakt:
 
GT2556V w VP
Mam takie pytanie, jak to turbo bedzie sie zachowywac w setupie, dol ASZ gora VP max porting, 260 wtryski, 11 ori+ podbite cisnienia, dolot 3" wydech 3", kolektor ssacy PD ARL. Jak to widzcie, nie zalezy mi na mega dole, wystarczy ze przy 2400 juz bedzie osiagac ze 350NM.
			
									
									Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
						- Fucker
 - "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO

 - Posty: 616
 - Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
 - Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
 - Kontakt:
 
GT2556V w VP
spawacz, 
Uważam, że taka ciężka i droga turbina jest nie potrzebna. Nie żebym przechwalał, ale GTB poradzi sobie bez problemu i szybciej wstanie.
No chyba, że masz taką za pół darmo.
			
									
									Uważam, że taka ciężka i droga turbina jest nie potrzebna. Nie żebym przechwalał, ale GTB poradzi sobie bez problemu i szybciej wstanie.
No chyba, że masz taką za pół darmo.
- 
				spawacz
 - Forum Master

 - Posty: 1533
 - Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
 - Lokalizacja: Przemyśl
 - Kontakt:
 
Re: GT2556V w VP
Wiem ze jest ciezka, wiem tez ze GTB wstanie szybciej, ale ta turbine wyjalem osobiscie z BMW i dalem za to grosze w postaci 400  
 , teraz jest pytanie czy dac ja w ori , czy przerobic na wieksze kolo kompresji to wtedy wstanie porownywalnie z GTB . Dobrze by bylo zeby ktos kto to montowal sie odezwal, nie chodzi mi juz o sam montaż itd. jakis wykres w granicy 220-260km na niej chcialbym zobaczyc jezeli by byla taka mozliwosc bo po tym bym wiedzial czego sie mozna spodziewac.
			
									
									Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
						GT2556V w VP
spawacz,  ja jeżdżę na tym turbo z tym, że w PD. Na tą chwilę wstaje u mnie w granicach 2400 obrotów i pakuje max 1.8 bara, ograniczone przez Jacka z Evolution. więcej wrażeń przekażę jak umówię się z Jackiem w strojenie.
			
									
									Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci  
  
						- 
				spawacz
 - Forum Master

 - Posty: 1533
 - Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
 - Lokalizacja: Przemyśl
 - Kontakt:
 
Re: GT2556V w VP
O widzisz o to mi chodzilo, szkoda zeby taka loszka sie zmarnowala, jak bedziesz mial finalnie zestrojone to zadaj jakis wykres lub napisz jak bangla. Pozdr.
			
									
									Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
						GT2556V w VP
Nie ma problemu 
 w tej chwili mogę Ci powiedzieć, że to turbo ma stosunkowo słaby dół, ale góra jest naprawdę mocna. Dalsze wrażenia niebawem 
Wrzucę wykres mojego auta z 2007 roku, gdy wrzucone zostało GT2556, wynik nie powala na kolana, ale od tamtej pory były korekty softu

			
									
									Wrzucę wykres mojego auta z 2007 roku, gdy wrzucone zostało GT2556, wynik nie powala na kolana, ale od tamtej pory były korekty softu

Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci  
  
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości
