

PS
Dodam jeszcze, że stary żarnik z prawej lampy podpięty pod dobrą przetwornicę też już nie świecił więc kupno nowych żarników nie okazało się zbędne.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak może wypowiedzieć się tylko osoba, która nie miała nigdy w rzeczywistości do czynienia z tą barwą żarników.skaktus pisze:Winne temu jest to że:
-masz HIDa, więc chińszczyznę która działa i świeci jak chce
A ten kolor, 12000K - matko boska, kto normalny na czymś takim jeździ ? Remiza że hej
Jeżeli chodzi o kolor to mylisz się kolego. Światło przechodzi delikatnie w błękit, a co do przetwornic taki właśnie mam plan jak napisałeśmichoswwy pisze:ja też mam HIDy u siebie ale świeci ok mam 6000k ale jeśli bym miał kupować nowe żarniki to wybierał bym między 6000k a 8000k a ty masz 12000k to świeci na fioletowo a palenie przetwornic może być spowodowane słaba jakością przetwornic różnie bywa ja bym proponował przełozyć tą dobrą przetwornice na stronę gdzie nie świeci a na tą strone co świeci kupić nowa przetwornice i zobaczysz co dalej będzie sie działo
No tak, to ma wyglądać...oli26 pisze: Tak może wypowiedzieć się tylko osoba, która nie miała nigdy w rzeczywistości do czynienia z tą barwą żarników.Obecnie jeżdzę na żarnikach 6000K i stwierdzam, że poprzednie o wiele lepiej wyglądały, a co do HID to wiem, że chińszczyzna ale 2 miechy na przetwornice to zdecydowanie za krótko.
Dzięki za podpowiedź na pewno, wezmne ją po uwagę bo przetwornice przepalały się przy wysokich temperaturach zew. powyżej 30 CZakup nieco droższe przetwornice z gwarancją na rok. Inne z gwarą na miesiąc - dwa i tak będą ci padać bo wewnętrzne mosfety nie wytrzymują temperatury w jakiej pracują i są dobrane na styk. Ewentualnie umieść je tak, aby były z dala od silnika i miały "dostęp" do powietrza - były owiewane itd.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości