WG czy VNT
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
WG czy VNT
Witam mam mały problem, ponieważ okazało się że moją poczciwa T3 dała zaczęła spożywać oil, choć miała jeszcze zostać to postanowiłem że jeśli już zmieniać to na pewno nie na T3 bo znudziła mi się turbo dziura do 3,5 tysiąca. Czy istnieje turbo WG które które ładowałoby od 2-2,5 i ciągło do 5,5(bez zamulania).Zastanawiam się więc czy szukać VNT i i bawić się w sterowanie kierownicami czy zostać przy tradycyjnych suszarach
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: WG czy VNT
tak istnieje to tds 2,5 (td04) lub jak wolisz mitsubishi 2,5 2,8td bo to to samo . wstaje od biegu jałowego a przy 3 tys obr wyrwie ci wszystkie węże . na hybrydzie z kompresorem volvo robia 220 koni a w seri na 180 .po rozwierceniu wg za chiny nie wyhamuje wydechu
strona goraca ma wg wieksze w seri niz om 606 i siada miodzio z dp 3cale .kupisz za 200 zł a za kase pozostałą z vnt bedziesz pił miesiac i nie pierd....sie ze sterowaniami . a z awx który chcesz montowac pasi pefekcyjnie jedynie rzezba przejscówki ale to pikuś . mój zapierd... na tym masakrycznie z urzeżbiona na max pompą 11 . olej 10w60 inaczej moze byc nieciekawie....
w porównaniu z t3 to jak przejscie w inny wymiar. t3 to stary szajs o konstrukcji wozu drabiniastego cała tds wazy tyle co wirnik samej t3 a wiec poysl co robi sama bezwładność z tymi wirnikami .
Arwam zaraz napisze vnt ...tylko koszty sa min 5X wieksze a i tak duze vnt nie wstanie szybciej ...
strona goraca ma wg wieksze w seri niz om 606 i siada miodzio z dp 3cale .kupisz za 200 zł a za kase pozostałą z vnt bedziesz pił miesiac i nie pierd....sie ze sterowaniami . a z awx który chcesz montowac pasi pefekcyjnie jedynie rzezba przejscówki ale to pikuś . mój zapierd... na tym masakrycznie z urzeżbiona na max pompą 11 . olej 10w60 inaczej moze byc nieciekawie....
w porównaniu z t3 to jak przejscie w inny wymiar. t3 to stary szajs o konstrukcji wozu drabiniastego cała tds wazy tyle co wirnik samej t3 a wiec poysl co robi sama bezwładność z tymi wirnikami .
Arwam zaraz napisze vnt ...tylko koszty sa min 5X wieksze a i tak duze vnt nie wstanie szybciej ...
WG czy VNT
ciepek, bardzo ciekawe co piszesz chciał bym to zobaczyć masz może jakiś filmik z jazdy, lub fotki z montażu?
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: WG czy VNT
To jest ten (mały) szczegół ...a drugi (mały) to wtrysk pośredni w tdarwam pisze: Co prawda 1.6TD nie da aż takiego momentu obrotoweg ze względu na budowę układu korbowo tłokowego.
gwarantuje w obu przypadkach łacznie z dolotem wydechem 50 godzin +10 na instalacje vntarwam pisze: lekka rzeźba przy samym montażu,
rozumiem Arwam ze chciaes napisac ze jak jest vnt to nie dogoni sie go na wg ? jezdziłes juz na tds i stąd ta opinia?arwam pisze:na takiej samej konfiguracji, ( pompa, wtryskiwacze,dawka paliwa, doładowanie) nie dogonisz.
A kury na wsi mają po dwie głowy....arwam pisze: minus mała wytrzymałość i i to że nie ukrzesasz dużego momentu obrotowego.
jak turbo z roku 1995-2000 na wg ma mniejsza wytrzymałośc niz vnt z 2005 to ja jestem świety mikołaj.
poza tym na vnt bedziesz co troche czyscił zapiekajace sie kierownice . do opla jak i bmw tds zadoptowano japonskie turbosprezarki z mitsubishi min.2,5 2,8 td . niemcy wszystko wtedy robili na wyrost jak pewnie zauwazyłes po silnikach 1,6 i 1,9 td nie to co teraz.
jesli nie wierzysz zadzwon sobie do firmy moto remo -przedstawiciel garret na polske i porozmawiaj z serwisantami bardzo chetnie odpowiadaja na pytania.
mój golf przy dodaniu gazu na 2 biegu traci trakcje i do konca 3go pali laka nie ma opon kumcho czy innego szmelcu z wybitymi amorami a moment jest fantastyczny.
jednak generalnie rozchodzi sie chyba o koszty i sensownosc instalowania czegos b drogiego w czyms bardzo starym i styranym .
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: WG czy VNT
Arwam ja pisze o zwykłych ludziach nie o Tobie Ty zawsze jak widze robisz "wszystko" najszybciej...arwam pisze:no to gdyby nie to że robiłem z doskoków to około dzień roboczy,
Mnie tylko sama przejsciówka zajeła min 2 dni robocze przy pełnym zapleczu narzędzi o wydechu ,spawaniu 20 demontazach i montazach nie wspominajac
Czyli tds -owej nie testowałes ale i tak wiesz ze jest do dupy... superarwam pisze:testowałem rózne opcje i powiem tak że lepsze jest duże VNT niż duże WG.
Akurat zawieszenie mam czerwone H&R -40mm i poza tym ze nie da sie regulowac sztywności to akurat niczym sie od gwintu nie rózni . Ale to zapewne szmelc w porównaniu z Twoim gwintem.arwam pisze:co do momentu to powiem tak: załóż nawet AAZ'a żebyś nie mówiłże to wina mniejszej pojemności, ASD i Gwint który nie pozwala na bujanie sie nadwozia w tą i z powrotem, wtedy pogadamy czy będzie palił kapcia nawet jak założysz 13-tki na napędzaną oś.
jak idę w sprincie to trakcji nie mam pierwsze dwa biegi jak mam zdjętą dawke na bezdymną przy ca 2.0bara. za to z rolki zrywa ją.
Moja Skrzynia aff to najdłuzsza skrzynia stosowana w td .na 3 biegu przekracza 100km/h reszta to długie wolnoobrotowe tdi . a montowanie takiej do turbiny wg to bez urazy głupota(turbodziura)
We wszystkim naturalnie masz racje nie ma ani tu ani w europie na forum nikogo kto by wiedział cos wiecej w jakimś temacie Td niz Ty .No i samochodu który na 3 biegu jezdzi 170 kmh z doładowaniem turbo rezonansowym na kolektorze 1y.
jak osiagne 200 na wstecznym to dam Ci znac.
Jak na razie nie mam pier...... na punkcie samochodu i wole zamiast grzebać pod maska i smierdzieć ropa klepac po d...żonke
Tak na marginesie przydałoby Ci sie więcej pokory i mniej zarozumiałości ...
WG czy VNT
Heh, arwam, jak najbardziej przekonałeś mnie do VNT, wiem już o co w tym chodzi i że ze sterowaniem tego też niema filozofii. Ale jak poskładam silnik to jadę na szrot po td04. Dlaczego? po 1: $$(nowa pompa12, remont silnika, turbo itp) po 2: brakuje mi 2 samochodu(czas) po 3: sam montaż turbiny który składa się z dorobieniu 2 flasz(i już jeżdżę). Teraz tak, jestem bardzo ciekawy jak się będzie na tym jeździć,jeśli dobrze to może jeszcze zostanę przy WG jakiś czas, a jak nie to zbieram kasę na 1.9 i robię VNT. Na razie zostaje jeszcze problem skrzyni bo miała być ASD ale właśnie, dodam że do wyboru mam ASD i CHA(która mi się nie widzi). Także mam jeszcze pytanie czy nie zamulę za bardzo auta na niej? co o tym myślicie
I jak na razie dziękuję za rady bardzo mi pomogliście:)
I jak na razie dziękuję za rady bardzo mi pomogliście:)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14131
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
WG czy VNT
Chcesz powiedzieć,że ty osiągnąłeś? Taaaa,a może pincet?arwam pisze:jak osiągniesz 170km/h na trzecim biegu to daj znać.
Zesr***ła się bida i płacze... Toż obrotek 2 razy musiałby się obkręcić...
Odpowiednio posumowaneciepek pisze:jak osiagne 200 na wstecznym to dam Ci znac.
WG czy VNT
Na pewno będzie tdo4, tylko zakładać ASD czy tą nieszczęsną CHA?
jak na ASD z dołu pojedzie jak 1Z to będę zadowolony.
jak na ASD z dołu pojedzie jak 1Z to będę zadowolony.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14131
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
WG czy VNT
arwam,ale co Ty mi tu pitolisz? Ja ze skrzynią ASD na 3ce dobijam do 130km/h i mam coś ok. 5000rpm,a może nawet więcej,więc przetłumacz mi z Twojego na nasze-ile Twój klekot się kręci.
Pomijając opory powietrza itd. a biorąc pod uwagę wysokie kręcenie silnika,to na 5ce powinieneś mieć przynajmniej 3 paki
Pomijając opory powietrza itd. a biorąc pod uwagę wysokie kręcenie silnika,to na 5ce powinieneś mieć przynajmniej 3 paki
WG czy VNT
Michał_1977, wedłud moich obliczeń na ASD na 3 przy 6000 jest jakieś 155km/h(mogłem się pomylić)
także teoretycznie do 160 mógł dociągnąć.
A jaką ty masz turbinkę?
także teoretycznie do 160 mógł dociągnąć.
A jaką ty masz turbinkę?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14131
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
WG czy VNT
Zajefajną.TDiesel power pisze:A jaką ty masz turbinkę?
T3 od VW LT 2,4TD. W połączeniu z pompą 11mm,bardzo fajnie dmucha.Wskazówka wskaźnika doł. zaczyna się podnosić od 1800rpm
- Michał_1977
- _
- Posty: 14131
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
WG czy VNT
Wyśmienicie,ale po swapie na AAZ,mogłaby być nieco dłuższa,zwłaszcza 2 pierwsze biegi.TDiesel power pisze:jak ci się jeździ na tej ASD?
WG czy VNT
ciepek, Masz jakis filmik jak jezdzi autko na tej turbinie. Tez o niej myslalem kiedys . . . Od ilu wstaje i ile pompuje?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości