Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
adamo122
- Użytkownik

- Posty: 402
- Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: adamo122 » wt lut 08, 2005 17:24
czy to normalne zeby jezdzic 7 lat na jednym akumulatorze, auto nie garażowane , przebieg 170 tys , przy -15 stopni zapala bez problemu
, słyszałem ze to mało prawdopodobne a jednak , ile wasze akumulatory wytrzymują? zaznaczam ze tylko raz był ten akumulator rozładowany do maxa(radio grało 1,5 tygodnia na wczasach

)
-
TACYK
- Vw master

- Posty: 178
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
- Lokalizacja: Tarnogród
-
Kontakt:
Post
autor: TACYK » wt lut 08, 2005 17:27
Hehe to masz naprawde niekiepski akumulator moze chcesz sprzedac?:)) A tak calkiem powaznie moj samochodzik ma zamontowane 2 wzmacniacze jeden 4x150W a drugi 2x500W i moze smigac muza namaxa jakies 14h i odpalam bez problemowo Pozdrawiam
!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!
-
mr_simon
- ..::INTRUDER::..

- Posty: 509
- Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
- Lokalizacja: Dębno
-
Kontakt:
Post
autor: mr_simon » wt lut 08, 2005 17:37
Mój ojciec w Escorcie 1.4 kupił w 1996r. w serwisie Forda w Niemczech akumulator, wysiadł mu na początku grudnia zeszłego roku. Nigdy nie był doładowywany! To jest dopiero rekord!
Volskwagen - Das Auto.
-
Michael G60
- Forum Master

- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
-
Kontakt:
Post
autor: Michael G60 » wt lut 08, 2005 21:01
11,5 roku - Polski Centra !!!!!!
Ale na zime był wyciągany i może używany 2 razy w miesiącu od grudnia do lutego !
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
-
ignac
- Mały gagatek

- Posty: 139
- Rejestracja: pn lis 22, 2004 22:33
- Lokalizacja: silesia
-
Kontakt:
Post
autor: ignac » wt lut 08, 2005 23:57
mały szok : facet ma Lanosa rocznik 98,przebieg niewielki -90 kkm ,ale akumulator ciągle sprawny,nieżle
-
marian g40
- Nowicjusz

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 22:16
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: marian g40 » śr lut 09, 2005 01:09
mój dziadek kiedys sprowadził zniemiec opla kadeta -akumulator boscha tam zamontowany wytrzymał jeszcze ok 12 lat - wymienił go tylko dlatego bo podczas mrozów sie raz rozładował
-
dukem
- Gadatliwa bestia

- Posty: 687
- Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46
Post
autor: dukem » czw lut 10, 2005 03:08
No wlasnie u mnie jest niemiecki akumulator- wycliczylem ze chyba 6 letni, normalnie woz pali jak zloto a w zimie raz mnie zawiodl...czeka mnie chyba wymiana tylko u siebie mam 74Ah a to kosztuje

-
worms
- Nowicjusz

- Posty: 44
- Rejestracja: ndz gru 12, 2004 13:06
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post
autor: worms » czw lut 10, 2005 07:20
Akumulator można porównać do kwiatka czy pięknej dziewczyny, od tego jak ich bedziesz pielegnował tak długo bedziesz ich miał i nie ważne jest ich pochodzenie tylko ten który je pieści. Osobiście zawsze kupuje rodzimą Centre i zawsze ją sobie chwale a koledzy którzy kupowali obce akumulatory szybciej je zużywali od naszej centry. A wiecie dlaczego poniewaz odpowiednio nie pielęgnowali swego kwiatka. Jeżdzę już od 1966 roku i wiem ze jestem dużo starszy od mojego golfika lecz dla długowieczności kazdego jak już pisałem kwiatka jest:
1 - akumulator powinien byc taki jak przewiduje instrukcja techniczna danego pojazdu.
2 - zawsze prawidłowy stan elektrolitu w akumulatorze
3 - czyste, dobrze dokręcone i zakonserwowane klemy na akumulatorze
4 - zimą gdy garażowany na dworze a pojazd mało uzywany trzeba akumulator wymontowac i trzymać w domu /chodzi o elektrolit/
- i to juz wszystko,czy to aż tak wiele żada od nas to małe plastykowe pudełeczko ? Mysle ze kazda laseczka zażąda dużo więcej nieprawdaż ?
A tak nawiasem to nie lubie jak ktoś mówi mój dziadek czy ojciec to miał... Miałczą koty a pisać trzeba o tym co sam zrobiłem i jak długo to miałem, ot to jest zadanie trudniejsze co ?
-
worms
- Nowicjusz

- Posty: 44
- Rejestracja: ndz gru 12, 2004 13:06
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post
autor: worms » czw lut 10, 2005 07:31
dukem pisze:No wlasnie u mnie jest niemiecki akumulator- wycliczylem ze chyba 6 letni, normalnie woz pali jak zloto a w zimie raz mnie zawiodl...czeka mnie chyba wymiana tylko u siebie mam 74Ah a to kosztuje

Czemu zaraz wymiana a może by tak włożyć troszeczke miłości i pieszczot, a dopiero jak nic nie da to wymienic i to zgodnie z instrukcja chyba powinien być: Battery V/RC(Ah): 12/55(36)
-
dukem
- Gadatliwa bestia

- Posty: 687
- Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46
Post
autor: dukem » czw lut 10, 2005 12:33
Milosc i pieszczoty to w niego wkladam caly czas zeby moc jezdzic- raz w tygodniu go wyjmuje i laduje...daje to tyle ze mam nadzieje do lata na nim dojezdzic bo nie wyglada tak zle jakby sie wydawalo tylko jak kupilem samochod akumulator juz byl zaniedbany...
A co do wielkosci to wlasnie zgodnie z instrukcja do mk2 1,6TD jest akumulator 72Ah- u mnie zalozone bylo 74 ale to juz niewielka roznica...mysle ze 55 nawet nowa bym go nie zakrecil- diesel ma ciezki rozruch...
-
j_jasiu
- Ma gadane

- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
-
Kontakt:
Post
autor: j_jasiu » czw lut 10, 2005 12:57
dukem pisze:Milosc i pieszczoty to w niego wkladam caly czas zeby moc jezdzic- raz w tygodniu go wyjmuje i laduje...daje to tyle ze mam nadzieje do lata na nim dojezdzic bo nie wyglada tak zle jakby sie wydawalo tylko jak kupilem samochod akumulator juz byl zaniedbany...
A co do wielkosci to wlasnie zgodnie z instrukcja do mk2 1,6TD jest akumulator 72Ah- u mnie zalozone bylo 74 ale to juz niewielka roznica...mysle ze 55 nawet nowa bym go nie zakrecil- diesel ma ciezki rozruch...
Być może się nie znam ale do zapalenia to chyba jest prąd rozruchowy czyli ta 2 wartość ważna.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
-
dukem
- Gadatliwa bestia

- Posty: 687
- Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46
Post
autor: dukem » czw lut 10, 2005 16:28
To prawda...ja na swoim mam prad 680 A...ale z drugiej strony prad jaki moze wytrzymac nie znaczy ze akumulator dlugo pozyje jak przy kazdym odpaleniu bedzie sie go traktowac maksymalnym pradem...
-
GEORG
- Użytkownik

- Posty: 255
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
- Lokalizacja: TYCHY
-
Kontakt:
Post
autor: GEORG » czw lut 10, 2005 16:44
W 86r. mój ojciec kupił nówke FIATA 125p i sprzedał go w 97r. z oryginalnym akumulatorem. To jest dopiero wynik.
Ps. Akum dalej był git. Kręcił jak ta lala.
-
j_jasiu
- Ma gadane

- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
-
Kontakt:
Post
autor: j_jasiu » czw lut 10, 2005 17:12
dukem pisze:To prawda...ja na swoim mam prad 680 A...ale z drugiej strony prad jaki moze wytrzymac nie znaczy ze akumulator dlugo pozyje jak przy kazdym odpaleniu bedzie sie go traktowac maksymalnym pradem...
Ja mam 600 A i 55 Ah i powinno stykać a jak masz alternator 60 czy 65 to masz ciągle niedoładowany aqu i to jest jeszcze gorsze dla aqu
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 62 gości