Intercooler Golf mk2 1V
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- grzesiek1524
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
- Lokalizacja: cieloszka
- Kontakt:
Intercooler Golf mk2 1V
bo możesz teraz zwiększyć dawkę paliwa
bez niczego
tylko musisz patrzeć czy nie za mocno puszcza tego dyma
bo jak wiecej podkręcisz to wtedy trzeba i na turbinie dać ciśnienia ale na początek możesz zwiększyć samej dawki bez zwiększania doładowania turbo
ja tak na początku zrobiłem bo był straszny muł i nic nie dymił
i zwiekszyłem mu samej dawki i odrazu inna jazda była no i przy przegazówce takiego małego dymka puszczał
no a później zmieniłem pompe i dałem wskaźnik to już co innego
ale wiesz jak zwiekszać dawke? i Regulowac obroty?
bo przy zwiększeniu dawki wzrosną obroty
a zderzak masz wąski czy szeroki? 
viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Intercooler Golf mk2 1V
no właśnie nie wiem za bardzo jakgrzesiek1524 pisze:bo możesz teraz zwiększyć dawkę paliwabez niczego
tylko musisz patrzeć czy nie za mocno puszcza tego dyma
bo jak wiecej podkręcisz to wtedy trzeba i na turbinie dać ciśnienia ale na początek możesz zwiększyć samej dawki bez zwiększania doładowania turbo
ja tak na początku zrobiłem bo był straszny muł i nic nie dymił
i zwiekszyłem mu samej dawki i odrazu inna jazda była no i przy przegazówce takiego małego dymka puszczał
no a później zmieniłem pompe i dałem wskaźnik to już co innego
ale wiesz jak zwiekszać dawke? i Regulowac obroty?
bo przy zwiększeniu dawki wzrosną obroty
a zderzak masz wąski czy szeroki?
zderzak wąski .
Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
- grzesiek1524
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
- Lokalizacja: cieloszka
- Kontakt:
Intercooler Golf mk2 1V
hmm..
zaraz dam Ci link jak znajde
no to najlepiej tam gdzie są wloty na chłodnice pod zderzakiem
tam jest tak najwiecej miejsca ale i tak będziesz miał troszkę z tym roboty żeby go tam upchać 
viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
- grzesiek1524
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
- Lokalizacja: cieloszka
- Kontakt:
Intercooler Golf mk2 1V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123" onclick="window.open(this.href);return false; tu kolega Zaprzal bardzo dobrze to opisał 
viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Intercooler Golf mk2 1V
ooo wielkie dzięki !
a jak myślisz wejdzie przed chłodnicę za grill ?
a jak myślisz wejdzie przed chłodnicę za grill ?
Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
- grzesiek1524
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
- Lokalizacja: cieloszka
- Kontakt:
Intercooler Golf mk2 1V
Nie ma za co
hmmm... przed grilla może być troszkę gorzej chyba bo tam ten zamek od maski linka moga przeszkadzać
myśle że na dole przyspawać jakies mocowania do tego icka i będzie grało
tylko niewiem czy nie bedziesz musiał cofać chłodnicy 
viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Intercooler Golf mk2 1V
Wszystko się jeszcze okaże. ;p
Jutro sobie temat zaprzal'a przerobie parę razy i działam. ^^
A i jeszcze jedno pytanie , mocno będzie kopcił po podkręceniu dawki ?
Jutro sobie temat zaprzal'a przerobie parę razy i działam. ^^
A i jeszcze jedno pytanie , mocno będzie kopcił po podkręceniu dawki ?
Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
- grzesiek1524
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
- Lokalizacja: cieloszka
- Kontakt:
Intercooler Golf mk2 1V
dobrze popatrz na te strzałki po zaznaczane
no to juz od Ciebie zalezy ile zwiększysz dawki
jak zwiększysz dawki troszkę i wzrosną obroty
to przegazuj i zobacz jak dymi żeby nie za mocno ale żeby bączka puszczał
i wtedy zmniejszaj obroty i tak dalej 
viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Intercooler Golf mk2 1V
patrys100, wszystko będzie zależało od stanu wtrysków itp, u mnie w jr na max dawce(już nie zchodził z obrotów )nie było wiele dymu, na 8 raczej tez nie będzie za dużo, ale to się okaże jak podkręcisz, wkręcaj po pełnym obrocie i testuj, ważne żeby za mocno nie kopcił przy pełnym doładowaniu
- grzesiek1524
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
- Lokalizacja: cieloszka
- Kontakt:
Intercooler Golf mk2 1V
no i licz obroty jak będziesz wkręcał to śrubke od dawki paliwa
oraz od obrotów silnika żebys później pamietał jak wrócić do stanu przed kręceniem

ale przy takim przebiegu wtryski nie są raczej zużyte az tak mocnowszystko będzie zależało od stanu wtrysków itp,
viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Intercooler Golf mk2 1V
I praca stanęła.
jeden otwór wychodzący od intercoolera wychodzi wprost na akumulator, a ta pozycja to jest jedyna najlepsza w całym aucie. Bardzo proszę o jakieś rady co dalej z tym zrobić najlepiej.
a tu foto problemu:

Co dalej zrobić?
a tu foto problemu:

Co dalej zrobić?
Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
- grzesiek1524
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
- Lokalizacja: cieloszka
- Kontakt:
Intercooler Golf mk2 1V
dawkę zwiększałes?
hmmm... co tu z tym ickiem wymyslić ale on wszedł Ci tam bez problemu? zamontowałeś go tam bez żadnych przeróbek? no to teraz Ci pozostało albo coś zrobić z aku ale raczej z tym nic nie zdziałasz jedynie chłodnicę przesunąć jakoś w strone filtra powietrza 
viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
ntercooler Golf mk2 1V
Mercedes w211 2.2CDI.
tylko nie wiem za bardzo jak tam z tym aku wymyślić.
Grzesiek1524: dawki jeszcze nie ruszałem bo golfik stoi teraz w garażu i nie chcem się udusić :p tylko też problem w tym że drugi otwór jest już scisniety między filtrem i chłodnicą. A co do przeróbek to posciagalem te plastiki z chłodnicy (prowadnice) ,delikatnie odgiołem pas przedni tutaj zaraz pod zamkiem i chlodnice lekko przestawiłem.
tylko nie wiem za bardzo jak tam z tym aku wymyślić.
Grzesiek1524: dawki jeszcze nie ruszałem bo golfik stoi teraz w garażu i nie chcem się udusić :p tylko też problem w tym że drugi otwór jest już scisniety między filtrem i chłodnicą. A co do przeróbek to posciagalem te plastiki z chłodnicy (prowadnice) ,delikatnie odgiołem pas przedni tutaj zaraz pod zamkiem i chlodnice lekko przestawiłem.
Ostatnio zmieniony pt sty 11, 2013 00:03 przez patrys100, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

