Autodate można sobie wsadzić w ... jeżeli chodzi o schematy instalacji to tylko i wyłącznie
ELSA jeżeli ma być to profesjonalnie zrobiony swap.
Spędzisz z nią masę godzin, ale efekt będzie jak z fabryki
Wiem coś w temacie, bo przekładałem u siebie ahu na avf, przerabiałem wiązkę silnika (inna instalacja wnętrza) + doprowadzałem can + pompa paliwa + licznik i wiele wiele innych rzeczy których brakowało.
Niestety np. sterownik poduszek był starszego typu i musiał bym przerabiać od nowa wiązkę co było by uciążliwe (konieczność zrywania deski) dlatego też przekodowałem żeby szedł po K-Line + de aktywacja błędu w sterowniku. To samo z kilkoma innymi modułami których u mnie brakowało de aktywacja = zero błędów.
Co do Ciebie to wiązka tylko ori z ASZ + przerobienie ori kostek pod Twoją instalację i myślę że to było by najmniej kosztowne i pracochłonne rozwiązanie. Tyle, że licznik został by stary.. Natomiast jeżeli chcesz wszystko jak w MK4 to najlepiej gdybyś znalazł golfa po wypadku i wyciągnął z niego całą wiązkę wnętrza. Sprzedają to w cenie miedzi bo nikomu nie jest to potrzebne, a Ty miał byś wszystko co trzeba.
Jeżeli już zabierzesz się do roboty, rób to sumiennie, nie pomijaj niczego, wszystko rób możliwie najestetyczniej i najbardziej solidnie - z efektu będziesz mega zadowolony
Pozdr