Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
 - V.I.P.

 - Posty: 10606
 - Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
 - Lokalizacja: GKA
 - Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
 - Silnik: TSI
 
Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
U kolegi w Mk4 z klimatronikiem wywala błąd silniczka V68, ponadto auto grzeje ciągle na maksa bez względu na ustawienia temperatury dopiero po zrobieniu OFF czuć chłód  
   nastawy podstawowe VCDS-em przywracają wszystko do normy ale na krótki czas, szukamy porady jak dostać się do tego silnika i gdzie jest on umiejscowiony czy w centralnej części kokpitu czy za schowkiem bo cholercia nigdzie nie mogę tego znaleźć. Z góry dziękuję za porady i zapewniam że będzie  
			
									
									Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... ic4lz.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
V 68 to nr 19
			
									
									V 68 to nr 19
- 
				iigAlisArr
 - ->|<-

 - Posty: 1750
 - Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
 - Lokalizacja: northern
 
Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
						- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- doggie
 - V.I.P.

 - Posty: 10606
 - Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
 - Lokalizacja: GKA
 - Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
 - Silnik: TSI
 
Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
dzieki, widziałem te linki ale nie byłem pewien czy w Mk4 jest jak w passacie  
			
									
									Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
Dzisiaj sam robiłem, zacinało mi się na max gorącym.
Foty:



Element który wyciągamy to ten z czerwoną dźwignią.

Potencjometr wyczyściłem tym:

Później bieżnie nasmarowałem zwykłym smarem. Nie jestem pewien czy jak by się nie uparł to może bez wyciągania schowka by odkręcił, ale tak czy inaczej jest *#cenzura#* sie gimnastykować z tym. Przy okazji przesmarowałem dmuchawę bo czasami zapiszczała.
EDIT 06/01/2015
Po roku znowu cie zacięło na max gorącym, zobaczę czy coś z tym zrobi czy wezmę nówkę z aso.
			
									
									Foty:



Element który wyciągamy to ten z czerwoną dźwignią.

Potencjometr wyczyściłem tym:

Później bieżnie nasmarowałem zwykłym smarem. Nie jestem pewien czy jak by się nie uparł to może bez wyciągania schowka by odkręcił, ale tak czy inaczej jest *#cenzura#* sie gimnastykować z tym. Przy okazji przesmarowałem dmuchawę bo czasami zapiszczała.
EDIT 06/01/2015
Po roku znowu cie zacięło na max gorącym, zobaczę czy coś z tym zrobi czy wezmę nówkę z aso.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości

