Stopiony tłok

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Rysi3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 03, 2013 20:27

Stopiony tłok

Post autor: Rysi3k » śr lip 31, 2013 21:18

Witam Mam pytanie gdyż słabo orientuję sie w silnikach Vag narazie i potrzebuje pomocy i odpowiedzi na pare pytań

1.od jakiego silnika podejdą tłoki do bloku pg 8v
2.ile można zebrać materiału z cylindra
3.jaki inny silnik podejdzie pod osprzęt z pg
4.ew ma ktos na sprzedaż silnik pg ew sam blok :)

u mnie niestety tłok(pierwszy) sie stopił i terz pytanie co mogło być przyczyna (wiadomo mogło być wszystko mozliwe )
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Stopiony tłok

Post autor: Ladro » pt sie 02, 2013 17:16

Albo miałes na pierwszym garku lejący wtrysk ,albo spalanie stukowe.Na allegro jest pełno słupków do kupienia także części dostaniesz.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Stopiony tłok

Post autor: saliczek » sob sie 03, 2013 07:22

Kolejny pierwszy tłok spalony , jak widać posiadacze PG dzielą się na dwie grupy , ci co mieli już spalony tłok i ci co będą mieli :-)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Stopiony tłok

Post autor: toffic » ndz sie 04, 2013 11:26

saliczek pisze:Kolejny pierwszy tłok spalony , jak widać posiadacze PG dzielą się na dwie grupy , ci co mieli już spalony tłok i ci co będą mieli :-)
Raczej na tych, co mają sprawny osprzęt, dobrą regulację i mody z głową, albo zapłon "na oko', chipy z Allegro by SLS czy inny badziew, pompy 3 barowe i w efekcie spalone 1 tłoki :jezor:



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Stopiony tłok

Post autor: 16vg60 » śr sie 07, 2013 20:41

z tego co wiem to motor seria ,wiec tak jak napisal Ladro pewnie wtrysk lał ,a ze pierwszy z brzegu od zasilania na listwie to norma :-)


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

FIN xxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn cze 21, 2010 00:26
Lokalizacja: Zieluń

Stopiony tłok

Post autor: FIN xxx » czw sie 08, 2013 16:49

W jaki sposób sprawdzić czy wtryski działają prawidłowo?



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Stopiony tłok

Post autor: GregorzG60 » czw sie 08, 2013 17:29

sprawdzic flow i rozpylanie


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

FIN xxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn cze 21, 2010 00:26
Lokalizacja: Zieluń

Stopiony tłok

Post autor: FIN xxx » czw sie 08, 2013 18:54

Można podpiąć wtrysk " na krótko" i to sprawdzić ?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Stopiony tłok

Post autor: toffic » czw sie 08, 2013 19:27

najlepiej używać w miarę nowych wtrysków a nie ponad 20-letnich



witman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw lis 22, 2012 21:30

Stopiony tłok

Post autor: witman » czw sie 08, 2013 21:03

"Można podpiąć wtrysk " na krótko" i to
sprawdzić ?".ja,jako że w pobliżu brak chętnych do pomocy,poprostu wyjąlem listwe,nie odpinajac niczego pod wtryski podstawilem 4 szklanki,i zacząłem kręcić zapłonem,widać było że wtryski rozpylają paliwo,potem we wszystkich szklankach zmierzyłem ilość paliwa,wszędzie tyle samo,no to chyba wsio z nimi ok.



FIN xxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn cze 21, 2010 00:26
Lokalizacja: Zieluń

Stopiony tłok

Post autor: FIN xxx » czw sie 08, 2013 22:05

a jak sprawdzić czy mają max wydajność? Czy przy max bucie leją max swoją wydajność?
Można by na krótko podłączyć do tego pompa paliwa regulator na 3 bary i sprawdzić ile naleją w danym czasie?

Co Wy na to?



witman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw lis 22, 2012 21:30

Stopiony tłok

Post autor: witman » pt sie 09, 2013 06:53

Hmm,nie bardzo się znam na tym ale logika podpowiada mi,że wtrysk podaje paliwo z taką samą wydajnością na wolnych obrotach jak i z pedałem w podłodze,tyle że jak zwiększasz obroty silnika,to zwiększasz też częstotliwość podawania paliwa przez wtryski.Tak mi się przynajmniej wydaje.



FIN xxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn cze 21, 2010 00:26
Lokalizacja: Zieluń

Stopiony tłok

Post autor: FIN xxx » pn sie 12, 2013 17:00

A korekcja czasu wtrysków? Występuje przecież różne AFR, sonda daje sygnał i na jej podstawie zuboża bądż bogaci mieszankę.
Ja bym to zrobił w taki sposób, że podłaczyłbym na krótko wszystkie wtryski i zobaczył ile kazdy naleje w danym czasie, wtedy bym wiedział czy każdy leje swoje max.



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości