Blow Off Diesel

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Em@S aKa FanatiC'al
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw cze 23, 2011 23:46
Lokalizacja: NEB-raska-Katowice

Blow Off Diesel

Post autor: Em@S aKa FanatiC'al » śr sie 21, 2013 20:58

Witam mam problem tz mój kolega ma , samochód Audi 80 b4 silnik 1.9 110 ps po swapie , kolega zakupił sobie Blow off zawór upustowy , mechanicznie został on już zamontowany dorobienie króćca itd jest to blow off firmy HKS http://allegro.pl/zawor-upustowy-blow-o ... 35272.html" onclick="window.open(this.href);return false; jest tam moduł który tym zaworem steruje prąd i minus zostały podłączone został żółty przewód który ma być podłączony pod pedał gazu , instrukcja jest po angielsku ale mniej więcej pisze tam ze ma być to podłączone pod przewód który ma wzrastające napięcie ale nie przekraczające 5 V coś takiego jest ??? coś na zasadzie wciskania gazu wzrasta napięcie a gdy się go puści maleje , a pytanie jest takie który to przewód bo jest ich 4 a jest takie dojście ze muszę wybrać odpowiedni , sugerując się kolorem został sprawdzony żółty lecz jest tam stale 12 V a nie chciał bym tego modułu spalić :/ Podziękowania za odp


Obrazek
Był mk III
Obrazek
Był mk IV

Jest Toledo II VR5
oraz CzarnuCh MK II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583343" onclick="window.open(this.href);return false;
ZAPRASZAM NA FP https://www.facebook.com/Czarnuch-MK-II ... 174555487/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Em@S aKa FanatiC'al
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw cze 23, 2011 23:46
Lokalizacja: NEB-raska-Katowice

Blow Off Diesel

Post autor: Em@S aKa FanatiC'al » ndz sie 25, 2013 18:19

został znaleziony przewód w którym jest prąd 1 V po dodaniu gazu wzrasta do ok 4,5 V po podłączeniu blow off dalej nie działa , pytanie dlaczego ???


Obrazek
Był mk III
Obrazek
Był mk IV

Jest Toledo II VR5
oraz CzarnuCh MK II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583343" onclick="window.open(this.href);return false;
ZAPRASZAM NA FP https://www.facebook.com/Czarnuch-MK-II ... 174555487/" onclick="window.open(this.href);return false;

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Blow Off Diesel

Post autor: barto125 » pn sie 26, 2013 15:12

Ja mam jedno pytanie. Po co blow off w dieselu?



Awatar użytkownika
Em@S aKa FanatiC'al
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw cze 23, 2011 23:46
Lokalizacja: NEB-raska-Katowice

Blow Off Diesel

Post autor: Em@S aKa FanatiC'al » śr sie 28, 2013 22:14

nie mój wymysł ale jesli się da to czemu nie ??? zawsze to Turbo szybciej się wkręca .


Obrazek
Był mk III
Obrazek
Był mk IV

Jest Toledo II VR5
oraz CzarnuCh MK II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583343" onclick="window.open(this.href);return false;
ZAPRASZAM NA FP https://www.facebook.com/Czarnuch-MK-II ... 174555487/" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości