licznik z us na eu

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

licznik z us na eu

Post autor: Johnatan » śr wrz 04, 2013 20:55

Witam. Potrzebuje schemat podłączenia licznika od US. Mój licznik posiada jedną kość dużą a drugą po drugiej stronie małą. Obrotomierz do połowy tarczy mam ale miejsce na ekonomizer jest puste. Licznik nie posiada drugiego rzędu diód (zaślepek) pod kontrolkami migaczu oleju itd są dwa świecące obrazki BRAKE i obok obrazek niezapiętych pasów.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

licznik z us na eu

Post autor: marcinek84 » śr wrz 04, 2013 22:16

Masz chyba licznik z FOXa :) FOX 87-93 na rynek USA Canada, dwie rożnej wielkości kości licznika były chyba w Passacie b2. Na foli przy ścieżkach powinny być opisy koło wtyczek.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

licznik z us na eu

Post autor: Johnatan » czw wrz 05, 2013 21:12

od golfa mam..chyba:D choć w miękką deske mk2 nie pasuje licznik na dwie śrubki nie idzie przykręcić ale leży w dobrej pozycji.

ObrazekObrazekObrazek
ps. kostka w liczniku jest odwrotnie włożona.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

licznik z us na eu

Post autor: barto125 » czw wrz 05, 2013 22:58

To od foxa najprawdopodobniej. Lewa kostka chyba idzie do skrzyni (w usa miały czujnik specjalny)
Prawa, spróbuj kable po kolorach do starej wiązki.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

licznik z us na eu

Post autor: Johnatan » pt wrz 06, 2013 01:54

mala kosc jest od kontrolki pasow. Probowalem ale nie chc spalic sciezek. Czyli schemat od foxa. Jaki rok?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

licznik z us na eu

Post autor: marcinek84 » pt wrz 06, 2013 20:07

Licznik masz z 88 jest na foli licznika :hmm:. Wygląda identycznie jak ten co kupiłem dla ekonomizera.
W moim liczniku z Passata było tak od lewej mała wtyczka:
D3
D2
D1
SA
SPERRE
SSA
Duża wtyczka:
KL 58 - podświetlenie
MASSE - masa
TANK - paliwo
TEMP - temperatura płynu
KL 1 - + z cewki dla obrotomierza
UHR - stały +
FERNL - długie
brak podpisu
OEL 1.8 - olej 1,8bar
CAT VORGL OX
OEL 0,3 - olej o,3 bar
61 - ładowanie D+
15 - + ze stacyjki po zapłonie
Jak zdejmiesz wtyczki to powinny być podpisane ścieżki


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

licznik z us na eu

Post autor: Johnatan » sob wrz 07, 2013 21:31

tak! to odkryłem że na brzegu jest plus po zapłonie a ty też tak masz. Jutro sprawdzam :pub:


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

licznik z us na eu

Post autor: Johnatan » pn wrz 09, 2013 13:42

Witam. podłączyłem tak kolego jak napisałeś lecz nie do końca wszystko sie zgadzało ale okryłem co jak z czym.. Miałem problem z długimi bo kontrolka była przepalona. Ale największym moim problemem jest grzejący sie opornik. Gdy przekręce zapłon i zaczynają migać kontrolki opornik bardzo mocno sie nagrzewa.. dlaczego?
Obrazek


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

licznik z us na eu

Post autor: marcinek84 » wt wrz 10, 2013 08:57

Opornik jest od wzbudzenia alternatora. Ja w liczniku Passata mam 150ohm opornik, jak masz czym sprawdź. Wygląda jak by było za małe obciążenie na wzbudzeniu?!


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

licznik z us na eu

Post autor: Johnatan » śr wrz 11, 2013 10:51

tak ale silnik nie chodzi i nawet wiazka silnikowa nie jest wpieta w alternator


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości