licznik z us na eu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
licznik z us na eu
Witam. Potrzebuje schemat podłączenia licznika od US. Mój licznik posiada jedną kość dużą a drugą po drugiej stronie małą. Obrotomierz do połowy tarczy mam ale miejsce na ekonomizer jest puste. Licznik nie posiada drugiego rzędu diód (zaślepek) pod kontrolkami migaczu oleju itd są dwa świecące obrazki BRAKE i obok obrazek niezapiętych pasów.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
licznik z us na eu
Masz chyba licznik z FOXa
FOX 87-93 na rynek USA Canada, dwie rożnej wielkości kości licznika były chyba w Passacie b2. Na foli przy ścieżkach powinny być opisy koło wtyczek.

Pierwsza PNka na BLOSie? 
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
licznik z us na eu
od golfa mam..chyba:D choć w miękką deske mk2 nie pasuje licznik na dwie śrubki nie idzie przykręcić ale leży w dobrej pozycji.



ps. kostka w liczniku jest odwrotnie włożona.



ps. kostka w liczniku jest odwrotnie włożona.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
licznik z us na eu
To od foxa najprawdopodobniej. Lewa kostka chyba idzie do skrzyni (w usa miały czujnik specjalny)
Prawa, spróbuj kable po kolorach do starej wiązki.
Prawa, spróbuj kable po kolorach do starej wiązki.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
licznik z us na eu
mala kosc jest od kontrolki pasow. Probowalem ale nie chc spalic sciezek. Czyli schemat od foxa. Jaki rok?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
licznik z us na eu
Licznik masz z 88 jest na foli licznika
. Wygląda identycznie jak ten co kupiłem dla ekonomizera.
W moim liczniku z Passata było tak od lewej mała wtyczka:
D3
D2
D1
SA
SPERRE
SSA
Duża wtyczka:
KL 58 - podświetlenie
MASSE - masa
TANK - paliwo
TEMP - temperatura płynu
KL 1 - + z cewki dla obrotomierza
UHR - stały +
FERNL - długie
brak podpisu
OEL 1.8 - olej 1,8bar
CAT VORGL OX
OEL 0,3 - olej o,3 bar
61 - ładowanie D+
15 - + ze stacyjki po zapłonie
Jak zdejmiesz wtyczki to powinny być podpisane ścieżki

W moim liczniku z Passata było tak od lewej mała wtyczka:
D3
D2
D1
SA
SPERRE
SSA
Duża wtyczka:
KL 58 - podświetlenie
MASSE - masa
TANK - paliwo
TEMP - temperatura płynu
KL 1 - + z cewki dla obrotomierza
UHR - stały +
FERNL - długie
brak podpisu
OEL 1.8 - olej 1,8bar
CAT VORGL OX
OEL 0,3 - olej o,3 bar
61 - ładowanie D+
15 - + ze stacyjki po zapłonie
Jak zdejmiesz wtyczki to powinny być podpisane ścieżki
Pierwsza PNka na BLOSie? 
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
licznik z us na eu
tak! to odkryłem że na brzegu jest plus po zapłonie a ty też tak masz. Jutro sprawdzam 

http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
licznik z us na eu
Witam. podłączyłem tak kolego jak napisałeś lecz nie do końca wszystko sie zgadzało ale okryłem co jak z czym.. Miałem problem z długimi bo kontrolka była przepalona. Ale największym moim problemem jest grzejący sie opornik. Gdy przekręce zapłon i zaczynają migać kontrolki opornik bardzo mocno sie nagrzewa.. dlaczego?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
licznik z us na eu
Opornik jest od wzbudzenia alternatora. Ja w liczniku Passata mam 150ohm opornik, jak masz czym sprawdź. Wygląda jak by było za małe obciążenie na wzbudzeniu?!
Pierwsza PNka na BLOSie? 
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
licznik z us na eu
tak ale silnik nie chodzi i nawet wiazka silnikowa nie jest wpieta w alternator
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości