Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
burillo
- only vag

- Posty: 57
- Rejestracja: pt lis 08, 2013 20:45
- Lokalizacja: Andrychów
Post
autor: burillo » sob gru 07, 2013 17:46
Siemanko

mam takie pytanie mam kierunki usa orginalne na 3 piny do tego żarówki dwuwłukonowe ale nie mam wiązki do tego i moje pytanie czy da rade to podłączyć zeby migacz działał i żeby była pozycja?

Nisko latam
-
marcinek84
- Forum Master

- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
-
Kontakt:
Post
autor: marcinek84 » sob gru 07, 2013 23:33
Jak są 3 piny to standardowo wspólna masa 2 pozostałe zasilanie odpowiedniego włókna żarówki. Ewentualnie jakaś kombinacja że przy mruganiu kierunkowskazu pozycja jest rozłączana. Ale nie ma z tym większego problemu zrobić.
-
burillo
- only vag

- Posty: 57
- Rejestracja: pt lis 08, 2013 20:45
- Lokalizacja: Andrychów
Post
autor: burillo » ndz gru 08, 2013 13:16
kolego mógł być mi to troszeczke jaśniej mi to opisać??

Nisko latam
-
grg474
- _

- Posty: 5964
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » ndz gru 08, 2013 13:18
żaówka dwuwłóknowa masa + zasilanie dla 5Watt (pozycyjny) + zasilanie dla kierunkowskazu (21W) jeśli inne moce masz też identycznie. Czyli masa - np z nadwozia + z pozycyjnych i plus z kierunkowskazu
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
burillo
- only vag

- Posty: 57
- Rejestracja: pt lis 08, 2013 20:45
- Lokalizacja: Andrychów
Post
autor: burillo » ndz gru 08, 2013 13:21
czyli kierunki podłączam normalnie 2 kabelkami zostaje mi 1 kabelek który podłączam np do + z lampy (pozycji)??
Nisko latam
-
grg474
- _

- Posty: 5964
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » ndz gru 08, 2013 13:35
dokładnie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
burillo
- only vag

- Posty: 57
- Rejestracja: pt lis 08, 2013 20:45
- Lokalizacja: Andrychów
Post
autor: burillo » ndz gru 08, 2013 13:41
Plus dla Ciebie kolego

a efektem takiego podłączenia bedzie pozycja w kierunkach(5w) wraz z zapaleniem świateł? a gdy dam migacz drugie włókno (21w) bedzie mrugać? i ostatnie pytanie czy gdz migacz będzie mrugać zarówka (5w) bedzie gasnąć czy świecić cały czas??
Nisko latam
-
grg474
- _

- Posty: 5964
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » ndz gru 08, 2013 14:30
będzie tak że żarówka 5W będzie się świecić cały czas z pozycyjnymi a jak dołączysz kierunkowskaz to będzie rozbłyskiwać bardziej (różnica między 5W a 21W jeśli będziesz miał taką żarówkę) - to mniej więcej tak jak masz żarówkę pozycyjną i stop jako jedną
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
burillo
- only vag

- Posty: 57
- Rejestracja: pt lis 08, 2013 20:45
- Lokalizacja: Andrychów
Post
autor: burillo » ndz gru 08, 2013 14:34
czyli włókno 21w nie bedzie wgl sie załanczać?

Nisko latam
-
grg474
- _

- Posty: 5964
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » pn gru 09, 2013 11:51
ło masakra - jedno włókno - słabsze mniej mocy to pozycyjne, drugie włókno mocniejsze to kierunek - działają osobno - mocniejsze mocniej świeci czyli pomimo że świeci postojówka to rozbłysk kierunkowskazu widać
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
burillo
- only vag

- Posty: 57
- Rejestracja: pt lis 08, 2013 20:45
- Lokalizacja: Andrychów
Post
autor: burillo » pn gru 09, 2013 11:56
ok kumam

5w świeci z postojami non stop a 21w bedzie mrugać z kierunkami w momecie załączenia
Nisko latam
-
grg474
- _

- Posty: 5964
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » pn gru 09, 2013 11:59
dokładnie - ja np w obrysówce mk4 zrobiłem to na jednej żarówce jednowłóknowej gdzie zastosowałem 2 zmostkowane przewody z których jeden miał rezystor ceramiczny i diodę zaporową (pozycyjny), a drugi tylko diodę zaporową (kierunkowskaz) no i masę
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
burillo
- only vag

- Posty: 57
- Rejestracja: pt lis 08, 2013 20:45
- Lokalizacja: Andrychów
Post
autor: burillo » pn gru 09, 2013 12:02
heh dla mnie elektryka to czarna magia

a tak myślałem jeszcze czy dało by sie u mnie to zrobić jeszcze tak że mam włącznik pod halogeny z przodu ale ich nie posiadam i zrobić tak żeby postoje w kierunkach zalanczać z kabiny włącznikiem do halogenów? a kierunki normalnie żeby działały? pytam tylko temu bo panowie niebiescy mogą sie doczepić lub coś na przeglądzie
Nisko latam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości