Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: piotrekvr6 » wt gru 17, 2013 23:47

Jeszcze nie ale osiągi są dobre. 0-100 6.1s , 0--160 13,4sek temp 0 stopni



mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » śr gru 18, 2013 10:02

yhym ale program robileś i pokazał Ci tam wykres z Twojego komputera koło ile Nm teraz ma?

Skrzynia 6b?


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: piotrekvr6 » śr gru 18, 2013 11:56

Skrzynia 5b . Moc ani liczba Nm jeszcze nie znana . stroił GTO



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jawor87 » śr gru 18, 2013 12:44

piotrekvr6, a jaki masz przepływ na mafie?


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » śr gru 18, 2013 13:36

a Gto, bo właśnie mam ten sam setup co Ty tylko dolot do turbiny mam stary i przepływke, dp 3" bez kata, fmic, i wtryski 380, i właśnie ten tip jeszcze mi zostal ale faktycznie moze jak już zmieniać to cały dolot od k04.


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: piotrekvr6 » śr gru 18, 2013 13:58

Jawor87 , postaram sie w sobote sprawdzić. Pompe też zmieniłem bo cuda sie działy . Dolot od k04 jest dużo większy od k03s . Całość guma , przepływka,puszka filtra dużo nie kosztuja a poprawa osiągów jest na pewno odczuwalna .



mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » śr gru 18, 2013 14:26

a tak pompe też znieniałem ale jeszcze przy pierwszym programie, teraz mam walbro ale buczy głośno :grin: i na rezerwie już nie pojezdzi


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » śr gru 18, 2013 14:58

mlodyluk pisze:a tak pompe też znieniałem ale jeszcze przy pierwszym programie, teraz mam walbro ale buczy głośno :grin: i na rezerwie już nie pojezdzi
wystarczy uszczelnic w koszu i walbro tez daje rade na rezerwie


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » śr gru 18, 2013 15:15

w koszu? w sensie żeby się nie ruszała na boki?


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: piotrekvr6 » śr gru 18, 2013 16:00

Tak w koszu. Idzie na rezerwie ale na zakręcie przy pełnym bucie i tak brakuje paliwa.



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » śr gru 18, 2013 16:04

juz o tym pisałem: viewtopic.php?f=72&t=308032&p=6183187#p6183187" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 271&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » śr gru 18, 2013 20:26

a to patent, w wolnej chwili spóbuję powalczyć
ale piotrekvr6 piszesz że itak przerywa... tylko u mnie jak zaświeci rezerwa to nawet na wprost juz brakuje, wogóle nie da się jechać, może trochę za wysoko siedzi.


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: piotrekvr6 » śr gru 18, 2013 22:42

Musisz przerobić mocowanie pompy bo normalnie da sie jechać na rezerwie.



Awatar użytkownika
szuan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 26, 2007 17:50
Lokalizacja: Śląsk! - Orzesze.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szuan » wt gru 31, 2013 13:43

upala tu ktoś na TD05 z evo?
jak się sprawuje, lagi spore? i prosze o wszystkie wiadomości najlepiej :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242831 kiedyś to było coupe
czas na nowe:
Obrazek
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości