Witam Planuje remont głowicy ADR lub AGU Na szerokim kanale
W co warto zainwestować na tym etapie
Glowica
planuje wymianę popychaczy na nowe inna
nowe uszczelniacze
wymianę prowadnic zaworowych
wymianę napinacza i łańcucha
planowanie dotarcie gniazd zaworowych
zastanawiam się czy zainwestować na TYM ETAPIE
w prowadnice zaworowe supertech
uszczelniacze supertech
czy możne w coś innego?
Blok  AEB
Nowy rozrząd
szlif walu nowe panewki  Kolbenschmidt   zwykle czy  sputtery ? i czy warto robić szlif czy szukać innego walu
Kute korby Prism     [dodano]
nowa pompa oleju
nowe uszczelniacze
nowe pierścienie tłokowe
			
													Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM
					Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2015 14:34 przez blondyn88, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- ADi997
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 771
 - Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
 - Lokalizacja: Leicester - UK
 - Kontakt:
 
Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM
Też zbieram graty na taką moc. Dorzucił bym jeszcze kutą korbę i mocniejsze zawory.
			
									
									Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
						Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- GregorzG60
 - Użytkownik

 - Posty: 344
 - Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
 - Lokalizacja: podkarpacie
 
Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM
panewki z ASO, korby techno5, zawory jak chcesz mieć spokojną głowę nowe ORI z ASO , seryjne po xlatach lubią się urwać.
			
									
									http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości