Cześć...
Nie odłączałem.
Na razie uporałem się z podcienieniami(przetarty wężyk i jeden króciec pęknięty ...).
Ale za to teraz silnik lepiej reaguje na gaz ...
Gregovsky, to nie jest typowy egr w ogole tylko bardziej zawor do SAI'a z tego co kojarze.. po szybkim sprawdzeniu okazuje sie, ze w 150tce jest w nieco innym miejscu niz normalnie, ale na pewno nie jest zupelnie z przodu
2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV
Dobra jednak to nie to.... ma ktos moze zdjecie najlepiej gdzie on jest w 2.3 bo przeszukałem wszystko co sie da i nie ma takiego zdjecia chyba nigdzie
na prawde tak ciezko sie pochylic pod maska i poszukac zaworu? Jest tylko jeden tego typu.. jak chcesz sie zabrac za pozbywanie sie czegos skoro problemem jest nawet znalezienie tego, hmm?? Moze odstaw to komus kto ma pojecie o tym co robi, bo narobisz sobie tylko ambarasu masz tu zrzut z etki i zdjecie samego zaworu od 150tki (bo o AGZ'ie mowiles, prawda?)..
2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV
Moze moja propozycja nie jest najlepsza jak sie dobrac do niego...
Ale zdecydowanie duzo wygodniej.
To zrzucic zderzak.
I odkrecic pas przedni.
Oraz odchylic chlodnice na tyle na ile pozwola nam przewody.