Mk3 vr6 demontaż kolektora ssącego

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

MikiHC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 11:59
Lokalizacja: Katowice

Mk3 vr6 demontaż kolektora ssącego

Post autor: MikiHC » sob kwie 09, 2016 13:13

Siema, jeśli było to podeslijcie link a jeśli nie to pomóżcie. Szukałem i żadnych konkretów nie znalazłem.
Muszę sciągnąć cały kolektor w moim 2.8 vr6 bo ma iść do lakierowania i tu moje pytanie, jak zdjąć te mniejsza dolna czesc kolektora która dochodzi do głowicy? Gdzie i jakie sroby tam są i jak wyjąc listwę wtryskowa?



Awatar użytkownika
mmaniek8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pn mar 06, 2006 18:20
Lokalizacja: Lubelskie-Łęczna

Mk3 vr6 demontaż kolektora ssącego

Post autor: mmaniek8 » sob kwie 09, 2016 22:49

Ja odkręcałem tak - luzując śrubę od przedniej poduszki uniosłem troszkę silnik aby mieć lepszy dostęp do śrub od kolektora (tego dużego - zwykły ampul) następnie po zdjęciu górnej części ukazuje się naszym oczom druga część kolektora plus listwa wytrysków. Druga część kolektora odkręcasz od głowicy (wtedy juz wszystkie śruby są widoczne). Listwa wtryskowa jest przykręcona do drugiej części kolektora i odkręcasz bodajże 4 ampule, odpinasz przewody (paliwowe i elektryczne) i listwa z wtryskami gotowa do wyjęcia...



MikiHC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 11:59
Lokalizacja: Katowice

Re: Mk3 vr6 demontaż kolektora ssącego

Post autor: MikiHC » sob kwie 09, 2016 23:05

mmaniek8 pisze:Ja odkręcałem tak - luzując śrubę od przedniej poduszki uniosłem troszkę silnik aby mieć lepszy dostęp do śrub od kolektora (tego dużego - zwykły ampul) następnie po zdjęciu górnej części ukazuje się naszym oczom druga część kolektora plus listwa wytrysków. Druga część kolektora odkręcasz od głowicy (wtedy juz wszystkie śruby są widoczne). Listwa wtryskowa jest przykręcona do drugiej części kolektora i odkręcasz bodajże 4 ampule, odpinasz przewody (paliwowe i elektryczne) i listwa z wtryskami gotowa do wyjęcia...


Czyli jak odkręcę czesc górna to do dolnej jest w miarę dobry dostęp i nie trzeba odkręcać alternatora ani nic takiego??



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości