Od 2tyś km mam problem z wchodzeniem auta w tryb awaryjny przy ok 2700-3500 rpm (różnie bywa).
Nie dymi, ubytek oleju (syntetyk 0w40) 1l/15 tyś km. Turbo gwiżdże.
Mechanik podłączył kompa - oczywiście błąd 17965. Szukał nieszczelności i znalazł 2 dziurawe wężyki podciśnienia, które wymienił, jednak zbyt wiele to nie dało. Powiedział, że jego zdaniem to zmienna geometria - szkoda kasy na czyszczenie, przy tym przebiegu na długo to nie pomoże i powiedział, że lepiej od razu zregenerować. Nie jestem pewien czy ma rację.
Po pierwsze auto ma mniej mocy (czuć, że kiedyś turbo dmuchało lepiej), a po drugie, zdarzają się notlaufy.
Sam zrobiłem logi - niestety przy próbie dynamicznej wystąpił notlauf przy ok 3500 obr.
Nie znam się na tym za bardzo, ale dużo czytałem i wiem, że nie musi być tak, że turbo jest na 100% do wymiany.
Z góry bardzo wszystkim dziękuję
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
LOGI:
(niestety nie wstawione z internetu, bo strona nie działa)
DYNAMICZNY:
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_63cd43b81620fdedde357527aa71.png)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_e4f1f91a06bd20f594d4885af198c.png)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_de64c603f7c48d0d0b4c1b9f68a.png)
STATYCZNY:
Grupa 0 (tylko kilka sekund, bo wartości przez całe 60 nie zmieniają się) -
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_bbcf690dae1454d039673d67bd22a8.png)
Grupa 03 (dalej też zasadniczo wartości się nie zieniają)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_4ee6690026a5d96f5a2283e6ecef67.png)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_b7fc4fc87d4c08119243cccf299.png)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_c53cda97ae580b2f064900dbf31d99.png)
Grupa 10
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_3ffc38298ff003a9793b07b3715a.png)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_2a00165454d72de16604fe735607.png)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_c0deba4ea9b77136306c12591442b9.png)