Mod ŁUKIEGO.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Mod ŁUKIEGO.
zwracaj uwagę na to czy wartości w trzecim okienku ( wartość aktualna) pokrywa się z wartością z drugiego okienka ( wartość zadana) i na wysterowanie zaworka N108 w czwartym okienku, jesli spadnie za bardzo silnik będzie zbyt mocno wyprzedzał kąt wtrysku, jaki jest powód że chcesz podnosić ciśnienie?
zapomniałem dodać że powyższe odnosi sie tylko do silników TDI/SDI
jeśli chcesz zwiększyć ciśnienie bo spodziewasz się większej mocy to się rozczaruję, to nie nastąpi, jest sposobem doraźnej pomocy na to że pompa nie nadąża za zadanym kątem wtrysku.
zapomniałem dodać że powyższe odnosi sie tylko do silników TDI/SDI
jeśli chcesz zwiększyć ciśnienie bo spodziewasz się większej mocy to się rozczaruję, to nie nastąpi, jest sposobem doraźnej pomocy na to że pompa nie nadąża za zadanym kątem wtrysku.
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Mod ŁUKIEGO.
podnosisz na tyle by pompa nadazyla wyprzedzic za ecudani270 pisze:witam jak kontrolowac kat wtrysku na vagu podczas zwiekszania cisnienia na pompi?
ale czasami wystarczy wymienic zawor przelewowy i sterowanie katem wraca do normy
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
Mod ŁUKIEGO.
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, skoro podobny już jest. Mam pytanie odnośnie pompy z vw lt 2.4 d 6 cylindrowy. Jakie tam powinno być ciśnienie wewnętrzne w pompie? Ktoś się orientuje? Z góry dzięki za odpowiedź
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: sob gru 15, 2018 07:03
Re: Mod ŁUKIEGO.
Dolaczesie do tematu i zapytam czy w pompie 10 tce cisnienie wzroslo do 7 bar na jalowych a na 12.3 przy 4 tys. Czy to ok ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Re: Mod ŁUKIEGO.
Nie rozsadziło Ci jeszcze tej pompy?Robekrobek pisze: ↑pn gru 17, 2018 21:51Dolaczesie do tematu i zapytam czy w pompie 10 tce cisnienie wzroslo do 7 bar na jalowych a na 12.3 przy 4 tys. Czy to ok ?
Ja na 11-ce miałem mniejsze
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: sob gru 15, 2018 07:03
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Re: Mod ŁUKIEGO.
Nie ma recepty na to. Tym bardziej, że nawet nie wiem co ty tam ulepiłeś za pompę.
Wszystko opiera się na metodzie prób i błędów. Niestety...
Wszystko opiera się na metodzie prób i błędów. Niestety...
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: sob gru 15, 2018 07:03
Re: Mod ŁUKIEGO.
Pompa standard 10 tka 1Z. Miala cisnienie przy 4 tys 7.5 bara. Podnioslem do 12.5. Ale wydaje mi sie ze przy duzo. Wczoraj mierzylem Pompe psg16 to miala 7.5 na jalowych. Sam juz nie wiem
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: sob gru 15, 2018 07:03
Re: Mod ŁUKIEGO.
Obnizylem dzis cisnienie. Glupial mi kat wtrysku i jakos paliwo sie spieniało w pompie bo na powrocie jakas piana szla. Zawor wbity 1 mm cisnienie przy 850 obr okolo 6 bar i przy 4 tys 10 bar. Zobaczymy jak bedzie smigal
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Re: Mod ŁUKIEGO.
Jaki standard? Składak z głowicą 1Z
Nie będzie dobrze. Na takim ciśnieniu, tłok od timingu jest cały czas na max i w trakcie jazdy zwiększając rpm, nie będzie zwiększał się proporcjonalnie do wzrostu rpm.Robekrobek pisze: ↑czw gru 20, 2018 19:42Zawor wbity 1 mm cisnienie przy 850 obr okolo 6 bar i przy 4 tys 10 bar. Zobaczymy jak bedzie smigal
Innymi słowy, będzie słabo z dołu lub z góry.
O klepaniu jak w sieczkarni nie wspomnę
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: sob gru 15, 2018 07:03
Re: Mod ŁUKIEGO.
Byl wbity na 2mm ale zrobilem na jeden mm. Teraz chodzi przyzwoicie. A silnik oryginalny 1Z.
Re: Mod ŁUKIEGO.
Panowie, odgrzeje kotleta.
Wytłumaczcie krok po kroku jak cofnąć zaworek.
Wyjmuje zaworek, wbijam tłoczek aż wyjdzie tulejka zabezpieczającą, tulejka cała ma wyskoczyć?
Jak tulejka wyjdzie cofam trzpień i wbijam tulejkę?
Wytłumaczcie krok po kroku jak cofnąć zaworek.
Wyjmuje zaworek, wbijam tłoczek aż wyjdzie tulejka zabezpieczającą, tulejka cała ma wyskoczyć?
Jak tulejka wyjdzie cofam trzpień i wbijam tulejkę?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 9 gości