Post
autor: sebekgolf » śr kwie 24, 2019 18:34
Na pewno jak nawalisz smaru bez opamiętania, to faktem jest, że zacisk się cofa a wtedy będzie chciało dociskać klocek (który, to kwestia konstrukcji zacisku). Z przednimi jeszcze nie miałem okazji na tyle walczyć aby całość rozbierać do cna, natomiast z tylnymi walczę często (sporo aut w rodzinie) i zawsze smaruję, ale delikatnie, tylko po to aby nie rdzewiało i nie zacierało się, ale tak nierównomiernie zjedzonej tarczy jeszcze nigdy nie miałem. Owszem w golfie zostaje mi taki lekki pasek jak u Ciebie, ale to wina tego, że klocek jest fazowany po całości ( cały obwód), a nie tylko od strony od której naciera i schodzi z niego tarcza.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/