[mk6] Kontrolka esp i abs oraz ręczny vw golf 6
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk6] Kontrolka esp i abs oraz ręczny vw golf 6
Witam
Wiem, że podobny temat już wybrzmiał, lecz u mnie wciąż występuje,
Tzn. Przy przekręcaniu zapłonu, odpalaniu silnika, zapalają się kontrolki esp I abs.
Uprzednio wymieniony regulator napięcia na alternatorze, sprawdzone bezpieczniki oraz napięcia - elektryk. + przeczyszczone jakieś kostki.
Obecnie nie blokuje kierownicy, ale te lampki.
Pokusiłem się, by zczytac błędy car skaner, poniżej.
Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.121.0/401210/GP
DTC report
Connection profile: Volkswagen OBD-II / EOBDDate: 29.11.2025 15:45:48
============================
OBD-II
Nie znaleziono DTC.
============================
19. CAN Gateway
Nie znaleziono DTC.
============================
09. Onboard supply control unit09. Onboard supply control unit
DTCs: 3
----------------------------
00061 [0x003D]
Footwell lights
Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
01598 [0x063E]
Traction Battery Voltage; Voltage drive battery
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
00984 [0x03D8]
Rear Left Side Marker Lamp-M4; Left tail light lamp-M4
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci
============================
03. Jednostka sterująca ABS
Nie znaleziono DTC.
============================
01. Jednostka sterująca silnika
Nie znaleziono DTC.
============================
08. Heater and climate08. Heater and climate
DTCs: 1
----------------------------
9481988 [0x90AF04] Archiwum (nieaktywne)
Status: Potwierdzona
============================
0D. Slide Door Left (VW TP2.0)
Nie znaleziono DTC.
============================
15. SRS
Nie znaleziono DTC.
============================
16. Steering column
Nie znaleziono DTC.
============================
17. Dashboard
Nie znaleziono DTC.
============================
25. Immobilizer
Nie znaleziono DTC.
============================
42. Driver door electronic equipment
Nie znaleziono DTC.
============================
44. Power steering
Nie znaleziono DTC.
============================
52. Front passenger door electronics
Nie znaleziono DTC.
============================
56. Head unit (MMI) (VW TP2.0)56. Head unit (MMI) (VW TP2.0)
DTCs: 5
----------------------------
00872 [0x0368]
Subwoofer, rear left-R15; Woofer, rear left-R15; Camshaft position sensor => encoder G300 signal too high
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
00873 [0x0369]
Subwoofer, rear right-R17; Bass speaker, rear right-R17
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
00876 [0x036C]
Tweeter, rear left-R14
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
00877 [0x036D]
Tweeter, rear right-R16
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
00821 [0x0335]
Antenna 2 radio-R93; Antenna 2 for radio R93; Engine speed sender-G28 malfunction
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
============================
62. Rear left door electoronics (VW TP2.0)
Nie znaleziono DTC.
============================
72. Rear right door electronics (VW TP2.0)
Nie znaleziono DTC.
============================
78. Slide Door Right (VW TP2.0)
Nie znaleziono DTC.
Wiem, że są tu osoby, które będą wstanie mi pomóc.
Z góry bardzo dziękuję
Liczę na zrozumienie i fachową podpowiedź.
tb
Wiem, że podobny temat już wybrzmiał, lecz u mnie wciąż występuje,
Tzn. Przy przekręcaniu zapłonu, odpalaniu silnika, zapalają się kontrolki esp I abs.
Uprzednio wymieniony regulator napięcia na alternatorze, sprawdzone bezpieczniki oraz napięcia - elektryk. + przeczyszczone jakieś kostki.
Obecnie nie blokuje kierownicy, ale te lampki.
Pokusiłem się, by zczytac błędy car skaner, poniżej.
Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.121.0/401210/GP
DTC report
Connection profile: Volkswagen OBD-II / EOBDDate: 29.11.2025 15:45:48
============================
OBD-II
Nie znaleziono DTC.
============================
19. CAN Gateway
Nie znaleziono DTC.
============================
09. Onboard supply control unit09. Onboard supply control unit
DTCs: 3
----------------------------
00061 [0x003D]
Footwell lights
Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
01598 [0x063E]
Traction Battery Voltage; Voltage drive battery
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
00984 [0x03D8]
Rear Left Side Marker Lamp-M4; Left tail light lamp-M4
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci
============================
03. Jednostka sterująca ABS
Nie znaleziono DTC.
============================
01. Jednostka sterująca silnika
Nie znaleziono DTC.
============================
08. Heater and climate08. Heater and climate
DTCs: 1
----------------------------
9481988 [0x90AF04] Archiwum (nieaktywne)
Status: Potwierdzona
============================
0D. Slide Door Left (VW TP2.0)
Nie znaleziono DTC.
============================
15. SRS
Nie znaleziono DTC.
============================
16. Steering column
Nie znaleziono DTC.
============================
17. Dashboard
Nie znaleziono DTC.
============================
25. Immobilizer
Nie znaleziono DTC.
============================
42. Driver door electronic equipment
Nie znaleziono DTC.
============================
44. Power steering
Nie znaleziono DTC.
============================
52. Front passenger door electronics
Nie znaleziono DTC.
============================
56. Head unit (MMI) (VW TP2.0)56. Head unit (MMI) (VW TP2.0)
DTCs: 5
----------------------------
00872 [0x0368]
Subwoofer, rear left-R15; Woofer, rear left-R15; Camshaft position sensor => encoder G300 signal too high
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
00873 [0x0369]
Subwoofer, rear right-R17; Bass speaker, rear right-R17
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
00876 [0x036C]
Tweeter, rear left-R14
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
00877 [0x036D]
Tweeter, rear right-R16
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
----------------------------
00821 [0x0335]
Antenna 2 radio-R93; Antenna 2 for radio R93; Engine speed sender-G28 malfunction
Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
============================
62. Rear left door electoronics (VW TP2.0)
Nie znaleziono DTC.
============================
72. Rear right door electronics (VW TP2.0)
Nie znaleziono DTC.
============================
78. Slide Door Right (VW TP2.0)
Nie znaleziono DTC.
Wiem, że są tu osoby, które będą wstanie mi pomóc.
Z góry bardzo dziękuję
Liczę na zrozumienie i fachową podpowiedź.
tb
[mk6] Re: Kontrolka esp i abs oraz ręczny vw golf 6
no ale gasną czy świecą się cały czas. Bo jak gasną to w czym problem?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
[mk6] Re: Kontrolka esp i abs oraz ręczny vw golf 6
W tym, że w innych golfach nie świecą przez moment odpalania. Jakoś mnie to martwi. Zwłaszcza, że wcześniej miałem orobmemy że wspomaganie i spadkiem napięcia
[mk6] Re: Kontrolka esp i abs oraz ręczny vw golf 6
A z tych błędów, które załączyłem muszę się którymś martwić, czego może dotyczyć i jak znaleźć przyczynę i usunac?
[mk6] Re: Kontrolka esp i abs oraz ręczny vw golf 6
chcesz coś ustalić - to nie tym co teraz skanujesz. Użyj coś dedykowanego (VCDS, OBDeleven itp) Wtedy będzie to wyglądało tak i można będzie zobaczyć np. przy jakim napięciu występuje błąd albo kiedy:
Typ podwozia: 8V-AU37 (5Q0)
Skanowanie: 01 03 08 09 15 16 17 19 20 26 42 44 52 55 5F
VIN: WAUZZZ8V9G Przebieg: 97586km
01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
20-Asyst.św.drogowych -- Stan: OK 0000
26-Elektr.ster.dach -- Stan: OK 0000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: Usterka 0010
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
55-Zasięg świateł -- Stan: OK 0000
5F-Elektr.informacji -- Stan: Usterka 0010
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (J623-CZEA) Plik etykiet:. 04E-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 04E 906 027 HF HW: 04E 907 309 BJ
Komponent: R4 1.4l TFS H22 2326
Weryfikacja: R6H22---
Kodowanie: 02190012242401082000
Kod serwisu: WSC 06065 002 1048576
Zbiór danych ASAM: EV_ECM14TFS01104E906027HF 001004
ROD: EV_ECM14TFS01104E906027HF.rod
VCID: 6FE78E7EB69D05374F-803A
CAN konwerter 01:
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
23813 - Czujnik temperatury oleju (G8)
P0197 00 [039] - sygnał za mały
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 97586 km
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:47
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 15 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 17 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.062 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura oleju silnikowego: 12.3 °C
Status przełącznika ciśnienia oleju-Bits 0-7: 0
Aktywacja zaworu przełączającego ciśnienia oleju-Bits 0-7: 0
Czas od wyłączenia zacisku 15: układ start-stop: 24493 s
Status zacisku 15-Bits 0-7: 1
Status silnika: COENG_READY
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
17158 - Magistrala danych
U1123 00 [039] - odebrana wartość usterki
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Przebieg: 97586 km
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:44
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 15 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 17 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.062 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 2
Koordynator syst. kontroli napędu: statusy usterek układu ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator syst. kontroli napędu: statusy usterek układu ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator syst.kontroli napędu: przycz.wył.w trybie GRA i ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator syst.kontroli napędu: przycz.wył.w trybie GRA i ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator syst.kontroli napędu: przycz.wył.w trybie GRA i ACC-Bits 0-7: 3
Koordynator syst.kontroli napędu: przycz.wył.w trybie GRA i ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator systemów kontroli napędu: statusy usterek hamulców-Bits 0-7: 4
Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
7150 - Odebrano błędne dane ze sterownika czujnika kąta skrętu (G85)
U0428 00 [039] - -
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Przebieg: 97586 km
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:44
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 15 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 17 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.062 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura zewnętrzna: 11 *C
Absolutne ciśnienie zasysania: 100 kPa abs
Moment obrotowy silnika: 0.0 Nm
Poziom paliwa: 8.00 l
Sonda lambda zespół 1 sonda 1: wartość wymagana: 1.0000
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
Hamowanie silnikiem-Bits 0-7: 0
Kody gotowości: 1110 0001
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet: 5Q0-907-379-IPB-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 3Q0 907 379 K HW: 3Q0 907 379 F
Komponent: ESC H42 0622
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 61675000003224
Kodowanie: 11F16AA224212A700178060041CC298856245480608294F2022100788208
Kod serwisu: WSC 06065 002 1048576
Zbiór danych ASAM: EV_Brake1UDSContiMK100IPB 034036
ROD: EV_Brake1UDSContiMK100IPB_034_AU37.rod
VCID: 428117CAD58FD85FF0-8016
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
0297 - Czujnik kąta skrętu
B1168 16 [137] - Napięcie za niskie
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 159
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:44
16401 - Ostrzeżenie o ciśnieniu w oponach
C102D 00 [137] - -
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 159
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:44
16412 - Nieznany kod błędu
C1146 02 [137] - Błąd sygnału
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 159
Przebieg: 97586 km
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:56
16413 - Nieznany kod błędu
C1146 02 [137] - Błąd sygnału
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 159
Przebieg: 97586 km
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:56
Typ podwozia: 8V-AU37 (5Q0)
Skanowanie: 01 03 08 09 15 16 17 19 20 26 42 44 52 55 5F
VIN: WAUZZZ8V9G Przebieg: 97586km
01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
20-Asyst.św.drogowych -- Stan: OK 0000
26-Elektr.ster.dach -- Stan: OK 0000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: Usterka 0010
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
55-Zasięg świateł -- Stan: OK 0000
5F-Elektr.informacji -- Stan: Usterka 0010
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (J623-CZEA) Plik etykiet:. 04E-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 04E 906 027 HF HW: 04E 907 309 BJ
Komponent: R4 1.4l TFS H22 2326
Weryfikacja: R6H22---
Kodowanie: 02190012242401082000
Kod serwisu: WSC 06065 002 1048576
Zbiór danych ASAM: EV_ECM14TFS01104E906027HF 001004
ROD: EV_ECM14TFS01104E906027HF.rod
VCID: 6FE78E7EB69D05374F-803A
CAN konwerter 01:
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
23813 - Czujnik temperatury oleju (G8)
P0197 00 [039] - sygnał za mały
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 97586 km
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:47
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 15 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 17 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.062 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura oleju silnikowego: 12.3 °C
Status przełącznika ciśnienia oleju-Bits 0-7: 0
Aktywacja zaworu przełączającego ciśnienia oleju-Bits 0-7: 0
Czas od wyłączenia zacisku 15: układ start-stop: 24493 s
Status zacisku 15-Bits 0-7: 1
Status silnika: COENG_READY
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
17158 - Magistrala danych
U1123 00 [039] - odebrana wartość usterki
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Przebieg: 97586 km
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:44
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 15 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 17 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.062 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 2
Koordynator syst. kontroli napędu: statusy usterek układu ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator syst. kontroli napędu: statusy usterek układu ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator syst.kontroli napędu: przycz.wył.w trybie GRA i ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator syst.kontroli napędu: przycz.wył.w trybie GRA i ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator syst.kontroli napędu: przycz.wył.w trybie GRA i ACC-Bits 0-7: 3
Koordynator syst.kontroli napędu: przycz.wył.w trybie GRA i ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator systemów kontroli napędu: statusy usterek hamulców-Bits 0-7: 4
Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
7150 - Odebrano błędne dane ze sterownika czujnika kąta skrętu (G85)
U0428 00 [039] - -
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Przebieg: 97586 km
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:44
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 15 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 17 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.062 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura zewnętrzna: 11 *C
Absolutne ciśnienie zasysania: 100 kPa abs
Moment obrotowy silnika: 0.0 Nm
Poziom paliwa: 8.00 l
Sonda lambda zespół 1 sonda 1: wartość wymagana: 1.0000
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
Hamowanie silnikiem-Bits 0-7: 0
Kody gotowości: 1110 0001
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet: 5Q0-907-379-IPB-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 3Q0 907 379 K HW: 3Q0 907 379 F
Komponent: ESC H42 0622
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 61675000003224
Kodowanie: 11F16AA224212A700178060041CC298856245480608294F2022100788208
Kod serwisu: WSC 06065 002 1048576
Zbiór danych ASAM: EV_Brake1UDSContiMK100IPB 034036
ROD: EV_Brake1UDSContiMK100IPB_034_AU37.rod
VCID: 428117CAD58FD85FF0-8016
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
0297 - Czujnik kąta skrętu
B1168 16 [137] - Napięcie za niskie
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 159
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:44
16401 - Ostrzeżenie o ciśnieniu w oponach
C102D 00 [137] - -
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 159
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:44
16412 - Nieznany kod błędu
C1146 02 [137] - Błąd sygnału
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 159
Przebieg: 97586 km
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:56
16413 - Nieznany kod błędu
C1146 02 [137] - Błąd sygnału
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 159
Przebieg: 97586 km
Data: 2025.05.07
Czas: 06:56:56
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
[mk6] Re: Kontrolka esp i abs oraz ręczny vw golf 6
Czyli najlepiej, jeśli zrobię scan vcds? Czy może być starsza wersja?
[mk6] Re: Kontrolka esp i abs oraz ręczny vw golf 6
może być - zrób skan zaraz po odpaleniu silnika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości

