
pozdr
parafek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
 :D ,slychac slychac i to wyraznie,w JR to jest roznie,(znaczy jak juz zamcno swiszcze to nie jest dobrze bo to zle swiadczy o stanie turbiny),w JR najlepiej slychac jak sie jedzie obok jakiejs sciany albo czegos takiego i sie otworzy okno wtedy,swist turbiny sie ekstra odbija...az chce sie sluchac w AAZ jest tak samo,przy otwartej masce i gazowaniu slychac nie wiele raczej,ale najwazniejsze chyba ze sie czuje jej dzialanie
:D ,slychac slychac i to wyraznie,w JR to jest roznie,(znaczy jak juz zamcno swiszcze to nie jest dobrze bo to zle swiadczy o stanie turbiny),w JR najlepiej slychac jak sie jedzie obok jakiejs sciany albo czegos takiego i sie otworzy okno wtedy,swist turbiny sie ekstra odbija...az chce sie sluchac w AAZ jest tak samo,przy otwartej masce i gazowaniu slychac nie wiele raczej,ale najwazniejsze chyba ze sie czuje jej dzialanie  :D,w TDi slychac wyrazniej bo tam sama turbina jest mniejsza i szybciej sie wkreca z charakterystycznym swistem,najlepiej stac za autem jak ktos depta albo zboku wtedy slychac najbardziej,bo jak bedziemy nadstawiac ucho do samej turbiny to nic nie uslyszymy oprucz warczenia silnika
:D,w TDi slychac wyrazniej bo tam sama turbina jest mniejsza i szybciej sie wkreca z charakterystycznym swistem,najlepiej stac za autem jak ktos depta albo zboku wtedy slychac najbardziej,bo jak bedziemy nadstawiac ucho do samej turbiny to nic nie uslyszymy oprucz warczenia silnika 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości