Problem w Golfie II-jce po bocznym uderzeniu w krawęznik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				Golfiarz22
- Nowicjusz 
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz gru 12, 2004 20:37
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Problem w Golfie II-jce po bocznym uderzeniu w krawęznik
Witam. Jakiś miesiąc temu miałem boczny poślizg zakończony krawęznikiem-przy prędkości około 30 km/h...uderzyłem centralnie bokiem prawym przednim kołem o wysoki krawęznik. wahacz zgiął się, jak banan (no możenie dosłownie), poszła fegla, ale po wymianie wahacza i zrobieniu zbieżności koło mam około 4 stopnie w minusie. Teraz ściaga mnie na prawo, ale to byc może wina złej zbieżności. jeżdże tak tym autem i to nawet momentami grubo ponad 100 km/h, niby nie tnie opony i nic nie stuka, czyli półośka jest cała. Moje pytanie to - czy jest w Golfie II-jce regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni...i co ewentualnie mogło jeszcze pójść przy tym uderzeniu?. Pozdrawiam
			
									
									Hmmm...... moze ja sie nie znamKATO pisze:jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie ''
 ale ja na amortyzatorze za bardzo nie widzialem mozliwosci regulacji kata ( w passacie tak jest) w II trzeba chyba regulowac polozeniem sworznia - tam jest możliwosc wsuniecia go bardziej w wahacz lub wysuniecia
 ale ja na amortyzatorze za bardzo nie widzialem mozliwosci regulacji kata ( w passacie tak jest) w II trzeba chyba regulowac polozeniem sworznia - tam jest możliwosc wsuniecia go bardziej w wahacz lub wysuniecia 
Oczywiscie moge sie mylic - ale ja innej mozliwosci nie widzialem

Pozdro:
Slawek.
tam jest bardzo małar egulacja kąta pochylenia koła .Dobrze KATO mówiSlawo80 pisze:Hmmm...... moze ja sie nie znamKATO pisze:jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie ''ale ja na amortyzatorze za bardzo nie widzialem mozliwosci regulacji kata ( w passacie tak jest) w II trzeba chyba regulowac polozeniem sworznia - tam jest możliwosc wsuniecia go bardziej w wahacz lub wysuniecia
Oczywiscie moge sie mylic - ale ja innej mozliwosci nie widzialem
Pozdro:
Slawek.
 
  
miomio1 pisze:tam jest bardzo małar egulacja kąta pochylenia koła .Dobrze KATO mówiSlawo80 pisze:Hmmm...... moze ja sie nie znamKATO pisze:jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie ''ale ja na amortyzatorze za bardzo nie widzialem mozliwosci regulacji kata ( w passacie tak jest) w II trzeba chyba regulowac polozeniem sworznia - tam jest możliwosc wsuniecia go bardziej w wahacz lub wysuniecia
Oczywiscie moge sie mylic - ale ja innej mozliwosci nie widzialem
Pozdro:
Slawek.
Nio ja tam wlasnie na poczatku patrzylem
 i w paskudzie tam mozna wiecej uregulowac - a to co jest w goferku to chyba nie zawsze wystarczy zeby dobrze ustawic
  i w paskudzie tam mozna wiecej uregulowac - a to co jest w goferku to chyba nie zawsze wystarczy zeby dobrze ustawic  zalezy jak ten sworzen jest wlozony. Na nim jest wieksza mozliwosc regulacji.
 zalezy jak ten sworzen jest wlozony. Na nim jest wieksza mozliwosc regulacji.Pozdro:
Slawek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości





