 oznaczenie na dole przy samym mocowaniu do bloku (w oklicach kola zamachowego) jest takie 9A 22509 i teraz nie wiem co to
 oznaczenie na dole przy samym mocowaniu do bloku (w oklicach kola zamachowego) jest takie 9A 22509 i teraz nie wiem co to   poprosze o pomoc po raz kolejny i z gory bardzo dziekuje. Pozdraweiam!
 poprosze o pomoc po raz kolejny i z gory bardzo dziekuje. Pozdraweiam!Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
 oznaczenie na dole przy samym mocowaniu do bloku (w oklicach kola zamachowego) jest takie 9A 22509 i teraz nie wiem co to
 oznaczenie na dole przy samym mocowaniu do bloku (w oklicach kola zamachowego) jest takie 9A 22509 i teraz nie wiem co to   poprosze o pomoc po raz kolejny i z gory bardzo dziekuje. Pozdraweiam!
 poprosze o pomoc po raz kolejny i z gory bardzo dziekuje. Pozdraweiam! No wlasnie w starej luknalem i bylo 4S, zapodalem helmutowi ta 9A i co... ? Skubaniec ja wysral...
 No wlasnie w starej luknalem i bylo 4S, zapodalem helmutowi ta 9A i co... ? Skubaniec ja wysral...  Jade jade a tu nagle grzzzzzzzzzzzzyt i mnie zatrzymalo
 Jade jade a tu nagle grzzzzzzzzzzzzyt i mnie zatrzymalo   wychodze patrze: plama oleju, musi siemeringi poszly
 wychodze patrze: plama oleju, musi siemeringi poszly  Jeszcze do tego zaczelo mi sie sprzeglo slizgac, a tarcza jest funkiel nowka poniewaz przy zmianie skrzyni zalozylem nowa. Czy mozliwe jest zeby dostal sie tam olej? Czy w takim wypadku tarcze mam do wymiany??? Ta 9A faktycznie byla wolniejsza, ale za to jak przyspieszal :] Jak burza! I teraz mam dylemat, zakladac ta dluzsza 4S czy krotsza 9A !?! Przyspieszenie kontra wieksza predkosci i mniejsze spalanie
 Jeszcze do tego zaczelo mi sie sprzeglo slizgac, a tarcza jest funkiel nowka poniewaz przy zmianie skrzyni zalozylem nowa. Czy mozliwe jest zeby dostal sie tam olej? Czy w takim wypadku tarcze mam do wymiany??? Ta 9A faktycznie byla wolniejsza, ale za to jak przyspieszal :] Jak burza! I teraz mam dylemat, zakladac ta dluzsza 4S czy krotsza 9A !?! Przyspieszenie kontra wieksza predkosci i mniejsze spalanie 

 czy gosciu prawde mowi ze to od diesla czy tez jakas sciema? Moze ktos wie co to, a moze ktos ma jakis spisz skrzyn do MKII z podzial na silniki, roczniki itp
 czy gosciu prawde mowi ze to od diesla czy tez jakas sciema? Moze ktos wie co to, a moze ktos ma jakis spisz skrzyn do MKII z podzial na silniki, roczniki itp

9A skrzynka to jest odpowiednik 2Y w 16V, ma takie same przełozenia, czyli jest bardzo krotka w benzynowych silnikach, główne 3.667 Vty bieg 0.91,marek29 pisze:Jeżeli dobrze zrozumiałem to jest 9A.
Skrzynia stosowana w dieslu (najwolniejsza).
Potem była 4S do turbo 1V ,a najszybsza 4T do "normalnego" Td/Tdi (albo odwrotnie niepamiętam)
Jak masz 1.6D ,to zobacz usiebie co Masz napisane.
 sorki za klopot. Fajna jest ta tabelka, wszystko ladnie opisane
 sorki za klopot. Fajna jest ta tabelka, wszystko ladnie opisane  Mam jeszcze takie pytanie, czy taka skrzynia typu 2Y czy tez 9A w dieslu moze byc mniej trwala? W sumie zostala stworzona do benzynowego silnika, ale moj golfik bardzo ladnie na niej smigal (mowa o 9A) az sie wysypala, tzn. poszedl simering na walku glownym tym od sprzegla i caly olej sie wylal na sprzeglo. I teraz nie wiem czy zalozyc standart 4S czy moze znowu 9A lub 2Y !?! 2Y bylaby najlepsza bo biego od 1 do 4 sa bardzo krotkie a 5 jest typowym nadbiegiem o podobnej dlugosc jak w 4S.
 Mam jeszcze takie pytanie, czy taka skrzynia typu 2Y czy tez 9A w dieslu moze byc mniej trwala? W sumie zostala stworzona do benzynowego silnika, ale moj golfik bardzo ladnie na niej smigal (mowa o 9A) az sie wysypala, tzn. poszedl simering na walku glownym tym od sprzegla i caly olej sie wylal na sprzeglo. I teraz nie wiem czy zalozyc standart 4S czy moze znowu 9A lub 2Y !?! 2Y bylaby najlepsza bo biego od 1 do 4 sa bardzo krotkie a 5 jest typowym nadbiegiem o podobnej dlugosc jak w 4S.
jak na moj gust to przelozenie 3.667 jest szybsze od np 3,9 wiec maxymalna predkosc wzrosnie na 3,6 najkrotsze to jest 4,8 bodajze w country mala predkosc duzy moment na kolach idealna na gorskieBorys pisze:9A skrzynka to jest odpowiednik 2Y w 16V, ma takie same przełozenia, czyli jest bardzo krotka w benzynowych silnikach, główne 3.667 Vty bieg 0.91,marek29 pisze:Jeżeli dobrze zrozumiałem to jest 9A.
Skrzynia stosowana w dieslu (najwolniejsza).
Potem była 4S do turbo 1V ,a najszybsza 4T do "normalnego" Td/Tdi (albo odwrotnie niepamiętam)
Jak masz 1.6D ,to zobacz usiebie co Masz napisane.
auto szybko nie pojedzie ale ładnie przyspiesza
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości