Silnik GX spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- WarMachine18
- Ma gadane 
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
to widzisz ty masz szczescie i jezdzisz to dobrych mechanikow a umnie narazie takich nie znalazlem choc szukalem. zostawy mi 2 warsztaty zobaczymy ci oni zrobia 
[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 17:53 ]
Gtx spytales sie mnie czy sprawdzilem sonde po odlaczeniu jej nic sie nie poprawia.
			
									
									[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 17:53 ]
Gtx spytales sie mnie czy sprawdzilem sonde po odlaczeniu jej nic sie nie poprawia.
Danger War Machine Incoming
						- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY 
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- WarMachine18
- Ma gadane 
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY 
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Kompa mam, sonde tez, w kolektorze. Z ta wtyczka to jest tak ze jak jest wpieta to obroty silnika sie pier...la tzn czy silnik cieply czy zimny to obroty skacza od 300-100. Za to z wypieta na zimnym silniku gasnie, ale jak sie rozgrzeje to rowniutko 800. Zaden mechanik nie dal rady naprawic. Wiec jaki mam wtrysk? 
[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 18:35 ]
Dodam ze napewno wszystko jest seryjne, nikt nic nie zmienial przy silniku, wtrysku etc.
			
									
									[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 18:35 ]
Dodam ze napewno wszystko jest seryjne, nikt nic nie zmienial przy silniku, wtrysku etc.
- ygd
- Prezes vwgolf.pl 
- Posty: 1831
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Re: Silnik GX spalanie
To może inaczej... były KR na Ke-jetroniku (niektóre corrado i golfy) i PL na K-jetroniku (passat, golf usa) :>gtx pisze:Tu z toba sie nie zgodze .Nie bylo KR z sonda lambda!! Cos ci sie pomylilo i to zdrowo.
A co do szukania igly w stogu siana , to tez sie nie zgodze . Jetronikiem tak nie jest bo to jest porosty wtrysk mechaniczny , jak ktos ma nawet male pojecie o mechanice i cos jest nie tak latwo mozna znalesc usterke.
K , lub KE-JETRONIK to dobry wtrysk jak ktos dba nie ma z tym problemow i jezdzi do dobrych mechanikow a nie pseudo mechanikow.
Zgodzę się z tym, że to bardzo dobry wtrysk jeśli ktoś dba i jeździ do dobrych mechaników, ja mam ke-jetronik trochę ponad rok, przez ten czas, jedynie wtrysk rozruchowy musiałem odłączyć (taki już kupiłem) no i ciągle szukam stabilizatora wolnych obrotów - także taki miałem po kupnie

Z kolei nie znam żadnego dobrego mechanika, któremu bym zostawił do naprawy coś przy wtrysku, jeśli by cos nawaliło

W autoryzowanej stacji boscha "geniusze" chcieli go do vaga podłączać

VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
						Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Juz to powtarzalem to jest wtrysk KE-JETRONIK.Moj brat mial taki wtrysk w audi i wedlug katalogu to byl ke-jetronik.Nie bylo nigdy takiego wtrysku k-jetronik z sonda i z kompem.olozwirski pisze:Kompa mam, sonde tez, w kolektorze. Z ta wtyczka to jest tak ze jak jest wpieta to obroty silnika sie pier...la tzn czy silnik cieply czy zimny to obroty skacza od 300-100. Za to z wypieta na zimnym silniku gasnie, ale jak sie rozgrzeje to rowniutko 800. Zaden mechanik nie dal rady naprawic. Wiec jaki mam wtrysk?
[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 18:35 ]
Dodam ze napewno wszystko jest seryjne, nikt nic nie zmienial przy silniku, wtrysku etc.
Podstawowa roznica pomiedzy k a ke-jetr jest to ze ten drugi (KE) ma sonde i kompa.
Jak chcesz zmienic na PL to musisz zmienic tez instalacje elektryczna bo PL ma dodatkowy sterownik zaplonu.Kombinowane instalacje z 8v do 16v to zawsze bedzie kijowo chodzic.Chyba ze znasz dobrego fachowca ktory ci podepnie ten sterownik do zaplonu i wszystko razem zgra, tak jak nalezy.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY 
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Posiadam identyczny wtrysk jak na zdjeciach z tym do tego kat i sonda lambda, takze szukam stabilizatora obrotów bo autko potrafi pokasakac 100-400 obr i dopiero sie uspokaja, bywa to dnerwujace bo na wolnych obrotach zimny gasinie, pojedziłem po mechanikach jeden to nawet  chialmi sprowadzac identyczny uzywany wtrysk z holandi za 700 zl  ... monotona regulacja poprawiła sytuacje nie buja sie ale sam potrafi ustawic sie na obrotach np 1500
 ... monotona regulacja poprawiła sytuacje nie buja sie ale sam potrafi ustawic sie na obrotach np 1500  ... a polowa speców mowi ze ten wtrysk ma taka nature
 ... a polowa speców mowi ze ten wtrysk ma taka nature  
			
									
									 ... monotona regulacja poprawiła sytuacje nie buja sie ale sam potrafi ustawic sie na obrotach np 1500
 ... monotona regulacja poprawiła sytuacje nie buja sie ale sam potrafi ustawic sie na obrotach np 1500  ... a polowa speców mowi ze ten wtrysk ma taka nature
 ... a polowa speców mowi ze ten wtrysk ma taka nature  
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY 
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- WarMachine18
- Ma gadane 
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- WarMachine18
- Ma gadane 
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY 
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- WarMachine18
- Ma gadane 
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- WarMachine18
- Ma gadane 
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości







