 i mam pytanie czy te samochody są awaryjne i na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie używanego i jaki jest czynnik chłodzący w klimie bezfreonowy czy freonowy???
 i mam pytanie czy te samochody są awaryjne i na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie używanego i jaki jest czynnik chłodzący w klimie bezfreonowy czy freonowy???z góry dzienki za pomoc:)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
 i mam pytanie czy te samochody są awaryjne i na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie używanego i jaki jest czynnik chłodzący w klimie bezfreonowy czy freonowy???
 i mam pytanie czy te samochody są awaryjne i na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie używanego i jaki jest czynnik chłodzący w klimie bezfreonowy czy freonowy???
Przyjrzyj sie dobrze tej klimie. U kumpla okazalo sie ze jest padnieta chlodniczka. MK 3 sa tak awaryjne jak na MK3 przystalo. Jesli egzemplarz w miare zadbany i nie katowany to pojezdzisz dlugo. Udanych zakupow zyczemaciejowicz pisze:mam do was pytanko zamierzam sobie kupić używanego golfa3 1.8 mam nadzieje że znajde egzemplarz z klimąi mam pytanie czy te samochody są awaryjne i na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie używanego i jaki jest czynnik chłodzący w klimie bezfreonowy czy freonowy???
z góry dzienki za pomoc:)

Wiesz na twoje pytanie ciężko odpowiedziećmaciejowicz pisze:mam do was pytanko zamierzam sobie kupić używanego golfa3 1.8 mam nadzieje że znajde egzemplarz z klimąi mam pytanie czy te samochody są awaryjne i na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie używanego i jaki jest czynnik chłodzący w klimie bezfreonowy czy freonowy???
z góry dzienki za pomoc:)
 Jest golf i jest golf 92r i 98r , jeden mniej katowany, inny więcej , jeden na bierząco wsio porobione jak w zegarku , inny tacza się oby taczać. Ogólnie rzecz biorąc golf nie łapie się do czołówki samochodów mało awaryjnych jak np toyota corolla, ale oczywiście nie można go też porównać do jakiegoś koreańca, niemiecka technologia jest dosyć udana i sprawdzona jak np silniczki 1.8 oczywiście 90KM lub TDI. Ogólnie mając za sobą doświadczenie z jazdy kilkoma samochodami trzeba przyznać iż golfik jest bardzo przyjemnym w prowadzeniu i eksploatacji autem nie jest w 100% bezawaryjny ale trzeba przyznać iż wypada dobrze zwłaszcza z dostępnością i cenami części których jes w brud.
  Jest golf i jest golf 92r i 98r , jeden mniej katowany, inny więcej , jeden na bierząco wsio porobione jak w zegarku , inny tacza się oby taczać. Ogólnie rzecz biorąc golf nie łapie się do czołówki samochodów mało awaryjnych jak np toyota corolla, ale oczywiście nie można go też porównać do jakiegoś koreańca, niemiecka technologia jest dosyć udana i sprawdzona jak np silniczki 1.8 oczywiście 90KM lub TDI. Ogólnie mając za sobą doświadczenie z jazdy kilkoma samochodami trzeba przyznać iż golfik jest bardzo przyjemnym w prowadzeniu i eksploatacji autem nie jest w 100% bezawaryjny ale trzeba przyznać iż wypada dobrze zwłaszcza z dostępnością i cenami części których jes w brud.
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 78 gości