Witam
Zobacz sobie na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79073
Nie wierze w strumienice. Dają one może 1KM więcej niż wypróżnienie kata.
czy silnik nie "wariował"? co z sonda?
Musiałbyś mi wysłać zdjęcie gdzie jest sonda zamontowana, wtedy bym wiedział czy będzie wariować, ale:
Jeśli zamontujesz strumienice, a sonda była umieszczona w kacie i będziesz chciał ją gdzieś przenieść, to nie wiem jak to będzie chulać.
Wypróżniałem kata z Mk2 1.3 MPI gdzie sonda jest w kacie (na początku kata) i nic się nie działo.
Jeśli sonda jest przed katalizatorem, to możesz sobie zakładać strumienice lub wypróżniać kata (nic się nie będzie dziać)
Jeśli sonda jest umieszczona za katem, to może być problem z poprawnym odczytem
Jeszcze taka informacja:
Po opróżnieniu lub sałóżeniu strumienicy sonda szybciej się zużyje ponieważ jest niedogrzana. Nawet jej zużycie może być 40 większe, ale nie trzeba się tym martwić, bo sondy bardzo długo wytrzymują
Pozdro
