Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 paulek87
- Nowicjusz
  
- Posty: 44
- Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:12
- Lokalizacja: Bytom
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paulek87 » czw lut 22, 2007 23:27
			
			
			
			
			Chciałbym się dowiedzieć jak odpowietrzyć Golfa II TD. Wydaje mi się ze mam powietrze w przewodach paliwowych, gdyz kiedyś wyssalem z baku rope do samiutkiego zera, a po tem zaczeły się problemy z odpaleniem. Z góry dzięki za pomoc 

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								bongo							
- V.I.P.
  
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » czw lut 22, 2007 23:31
			
			
			
			
			Golf sam sie odpowietrza.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ghoost							
- Ma gadane
  
- Posty: 208
- Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
- Lokalizacja: zamość/kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ghoost » czw lut 22, 2007 23:33
			
			
			
			
			otwierasz szyberdach jak posiadasz i odpowietrzasz 
 bongo
 bongo, ma racje sam sie odpowietrza uklad, znam to z autopsji - moze masz problem ze siwecami?? nie slyszysz zeby najpierw na 3 gary chodzil ??
just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 paulek87
- Nowicjusz
  
- Posty: 44
- Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:12
- Lokalizacja: Bytom
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paulek87 » czw lut 22, 2007 23:39
			
			
			
			
			Z tym szyberdachem to nie zły pomyłs 

 tylko szkoda ze teraz tak zimno 

  Pali dobrze na wszystkie gary, jednak gdy jest zminy odpalić go to nie lada problem
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bongo							
- V.I.P.
  
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » pt lut 23, 2007 00:05
			
			
			
			
			paulek87 pisze:Pali dobrze na wszystkie gary, jednak gdy jest zminy odpalić go to nie lada problem
A świece sprawdzałeś?
a świece sprawdzałeś?
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 paulek87
- Nowicjusz
  
- Posty: 44
- Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:12
- Lokalizacja: Bytom
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paulek87 » pt lut 23, 2007 00:15
			
			
			
			
			Pytanie tylko jak? podlaczyć grubszym kablem do akumulatora i co dalej :>?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » pt lut 23, 2007 00:29
			
			
			
			
			najpierw musisz listwe odkrecic. potem kabel i sprawdzasz czy iskrzy. jesli tak to dobra? shit zapomnialem...
			
									
									
		
		
				Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ghoost							
- Ma gadane
  
- Posty: 208
- Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
- Lokalizacja: zamość/kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ghoost » pt lut 23, 2007 00:42
			
			
			
			
			SouleR pisze:i sprawdzasz czy iskrzy. jesli tak to dobra? shit zapomnialem...
jak iskrzy to dobra 

just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » pt lut 23, 2007 00:54
			
			
			
			
			no to jednak dobrze 

Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Włochaty							
- Forum Master
  
- Posty: 1054
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
- Lokalizacja: Toruń
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Włochaty » pt lut 23, 2007 13:45
			
			
			
			
			ghoost pisze:i sprawdzasz czy iskrzy. jesli tak to dobra? shit zapomnialem...	
jak iskrzy to dobra 

 
poprawcie mnie jeseli sie myle, ale to jest TD czyli ma swiece zarowe, a jak sprawdzalem kiedys w ojca jetta to one nie iskrzyly tylko sie "czerwienily", a iskrzy to sie chyba swieca w benzyniaku
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » pt lut 23, 2007 14:24
			
			
			
			
			owszem czerwienia sie, tylko my o innym koncu swiecy mowimy.
			
									
									
		
		
				Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 RobertP
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2799
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
- Lokalizacja: Ostróda
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: RobertP » pt lut 23, 2007 14:27
			
			
			
			
			Włochaty pisze:a jak sprawdzalem kiedys w ojca jetta to one nie iskrzyly tylko sie "czerwienily", a iskrzy to sie chyba swieca w benzyniaku
ale w tej jetce to były wykrecone to się czerwieniły
Souler Ci na napisał że nie na tym końcu się czerwienily  
 
 
a z tym iskrzeniem świec to na wkręconych w głowicę   

remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								adam16v							
- Użytkownik
  
- Posty: 388
- Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
- Lokalizacja: Łańcut
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: adam16v » pt lut 23, 2007 14:50
			
			
			
			
			ja ostatnio miałem podobny problem jak jechałem  do kończa na paliwie z baku. Ale przegoniłem go trochę n a obrotach i pomogło. Jak podejrzewałem to musiał być jakiś syf z baku  co zaległ na wtryskach.
			
									
									
		
		
				[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bongo							
- V.I.P.
  
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » pt lut 23, 2007 15:09
			
			
			
			
			jak iskrzy to dobra 

Też nie do końca....U mnie wszystkie iskrzyły,po wykręceniu wszystkie grzały ale długo sie nagrzewały.Nowa po podpięciu do aku momentalnie robiła sie czerwona.Wymieniłem na nowe i po problemie.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości