Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 SkinnerPL
- Użytkownik
  
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 19:47
			
			
			
			
			Siemka, chcialem wiedziec co to jest za wezyk ktory leci z kolektora do pompy? Do czego on jest potrzebny?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Pawlos							
- Ma gadane
  
- Posty: 223
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
- Lokalizacja: Stranda
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pawlos » wt lut 27, 2007 20:19
			
			
			
			
			Mozesz podeslac fotke?? Bo jakos sobie go usiadomic nie moge... 

Czas na jakiś zabytek :>
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ghoost							
- Ma gadane
  
- Posty: 208
- Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
- Lokalizacja: zamość/kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ghoost » wt lut 27, 2007 20:29
			
			
			
			
			wywiera cisnienie na membrane przez co zwieksza sie dawka paliwa podawanego, jesli sie myle to mnie spece poprawia 

just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 SkinnerPL
- Użytkownik
  
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 20:41
			
			
			
			
			aha, z tad ta strata polowy mocy... musze jakos to zmontowac spowrotem...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Pawlos							
- Ma gadane
  
- Posty: 223
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
- Lokalizacja: Stranda
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pawlos » wt lut 27, 2007 20:57
			
			
			
			
			To chodzilo ci o wezyk od turbo do pompy 

 Wymien na taki w oplocie i przy okazji zwroty ropy z wtryskiwaczy tez...
Czas na jakiś zabytek :>
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 SkinnerPL
- Użytkownik
  
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 21:00
			
			
			
			
			
 Pawlos nie wiedzialem jak to okreslic 

 Dla mnie to wygladalo "prawie" jak kolektor 

 A nie wiesz za ile mozna kupic takie nowe wezyki? te powrotu paliwa wyrwalem takie gumowe od starego silnika z innego auta ;] ale takiego dlugiego nie mam ;/
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bongo							
- V.I.P.
  
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » wt lut 27, 2007 21:17
			
			
			
			
			3,50 metr w każdym motoryzacyjnym.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 SkinnerPL
- Użytkownik
  
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 22:02
			
			
			
			
			lol tanio ;] jutro to wymienie
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ghoost							
- Ma gadane
  
- Posty: 208
- Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
- Lokalizacja: zamość/kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ghoost » wt lut 27, 2007 22:30
			
			
			
			
			aaaa te przewody to sie nazywaja fachowo bodajze, "nadmiarowe" ja tez je wymienialem na jakies gumowe, a nie materialowe.. koszt minimalny pzdr
			
									
									
		
		
				just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 SkinnerPL
- Użytkownik
  
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 22:37
			
			
			
			
			Mnie tez to czeka... te oblekane tym czym sa slabe, lamia sie latwo, te gumowe lepsze, czeka mnie tez wymiana od paliwa tego krotkiego odcinka, bo jest taki mokrawy i smierdzi ropka... gdzies musi byc wyciek... z boku silnika jest mokro od oleju... byle by nie uszczelka... ;/ z ukladu chlodzenia tam gdzie dochodzi wezyk do zbiorniczka wyrownawczego tez jest mokro... mial ktos cos podobnego. Czasami jak otwieram maske to mi z pod niej para w postaci takiej lekkiej mgielki sie unosi... czy mial ktos cos kiedys podobnego?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » wt lut 27, 2007 22:38
			
			
			
			
			ghoost pisze:ja tez je wymienialem na jakies gumowe, a nie materialowe..
 ale z tego co mi wiadomo to ja mam takie gomowo materiałowe !! tzn w środku sa gumowe i na zewnątrz oplecione materiałem 

 Wiem bo mam wszystkie i ten z Turbo i te przy wtryskach wymioenione 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ghoost							
- Ma gadane
  
- Posty: 208
- Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
- Lokalizacja: zamość/kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ghoost » wt lut 27, 2007 22:43
			
			
			
			
			To_mas pisze:ale z tego co mi wiadomo to ja mam takie gomowo materiałowe !! tzn w środku sa gumowe i na zewnątrz oplecione materiałem  Wiem bo mam wszystkie i ten z Turbo i te przy wtryskach wymioenione  
chodzi mi o to ze te moje poprzednie przewody byly mokre całe, na zewnątrz były materiałowe, a te co teraz założyłem to na zewnątrz są gumowe, ale jak dokładnie są zbudowane to zbytnio nie wiem 

just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Pawlos							
- Ma gadane
  
- Posty: 223
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
- Lokalizacja: Stranda
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pawlos » śr lut 28, 2007 06:55
			
			
			
			
			ghoost, byly mokre bo juz przepuszczaly. Zazwyczaj sie storsuje wezyk gumowy w oplocie...
			
									
									
		
		
				Czas na jakiś zabytek :>
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 McFafik
- Użytkownik
  
- Posty: 364
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
- Lokalizacja: Kraków / Starchowice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: McFafik » śr lut 28, 2007 22:00
			
			
			
			
			ja sobie zakładam tzw TEKELAN .... przewody róznej grubosci od 4 mm do 16 mm z ... powiedzmy takiego czarnego twardego plastkiu ... olejo i paliwo odporne 
i po problemie
			
									
									
		
		
				PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości